Fijne omgang!

Ik ben eerder in de zaak geweest met een vriend van mij! Leuk en fijn personeel!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Denken echt mee. Geen standaard zaak, maar gaan een stapje verder. Echt een aanwinst voor de bikercommunity.

Meer dan overtreffende service

Na 2 jaar me motor weer eens kunnen rijden en had een afspraak voor een kleine beurt. Onderweg naar Bikerbase in mijn enthousiasme eindelijk weer eens te kunnen rijden, vergeten te tanken. Na een belletje aan Kim dat ik wat later op de afspraak zou zijn, heeft ze iemand met een jerrycan benzine op weg gestuurd. Dezelfde middag was de motor volledig nagelopen en kleine herstel werkzaamheden verricht terwijl ik wachtend van een heerlijk bakje koffie en de ambianche van de winkel en werplaats kon genieten.

Slecht

Leuk om te zien op jullie social media dat het goed met jullie gaat , dan lijkt het mij nu wel het passend moment om mijn achterstallige salaris van de maanden okt/nov en achterstallige reiskosten vergoeding van mei 2022 tot nov 2022 te vergoeden. Omdat jullie hieromtrent geen contact met mij houden en mij op de hoogte houden of reageren , wat wel de afspraak was . Dan maar op deze manier , zou ik toch graag mijn geld willen krijgen waar ik voor gewerkt heb en recht op heb.

Vorige week voor het eerst een online bestelling gedaan bij Bikerbase. Door omstandigheden werd de beloofde leverdag (vandaag besteld voor 15:00 uur, morgen in huis) niet gehaald. Direct een persoonlijk bericht ontvangen vanuit Bikersbase met excuses en de nieuwe leverdatum. Zelfde week pakketje gewoon nog netjes ontvangen plus een extraatje als 'goedmakertje'. Top service. Zo kan het dus ook! Bedankt!

goed geregeld

probleem met de levering, maar de jongens hebben het goed opgelost.

Mooie soepele laarsjes, netjes geleverd!

Goed op de hoogte gehouden van de levering. De laarsjes zelf zijn stevig en erg mooi. Enige lastige is dat er een ritsje in zit die weinig speling geeft. Met een hogere wreef was ik er niet ingekomen .

super product en levering

Super snelle levering en mooie kwaliteit handschoenen voor mijn BSA veteranen motor van het merk Halvarssons met grote manchetten.

Goed voor elkaar

Alles netjes ontvangen zeer snel verzonden

Snel geleverd, product zoals omgeschreven

webwinkel prima

Alleen leveren ze via DHL en vriendelijke Bikerbase verzond inderdaad snel. Ik heb dinsdagavond besteld woensdag voor 14u was het al bij DHL. Ik heb gister, zaterdag pas mn jas binnen gekregen. Vrijdag zou het eerst geleverd worden maar DHL is zoals gewoonlijk onbetrouwbaar. Dag naar de gallemiezen. Van 13.50 tot 17.50 zou het geleverd worden ik kreeg om 16.30 een wijziging te zien. Dus qua verzenden mag DHL geboycot worden van mij.

Prima zaak

Goede kwaliteit en vlotte verzending!

Top!! Vriendelijk, topservice, super snel.

Ik heb een Grand Canyon Catania Motorjas gekocht. Ik zag de aanbiedings advertentie om ongeveer 14:15 uur. De jas was zoveel goedkoper dan elders (194,25€ ipv 265€ of zelfs 371€) dat ik even wilde checken of het bedrijf wel te vertrouwen was. Alle beoordelingen waren enorm positief, maar voor de zekerheid toch even gebeld. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk en hulpvaardig. Vervolgens om 14:58 uur de jas besteld. Voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis. En dat klopte ook. Top ervaring, top service! En de jas bevalt ook erg goed.

Zoals meerdere keren...super...

Zoals meerdere keren...super, snel, vriendelijk en netjes...werkten maar meer zaken op deze manier....compliment.

Product snel en correct ontvangen, voldoet aan de omschrijving. Leuk dat er een persoonlijk berichtje bij zat.

Dank je wel team BikerBase!

Zelden een zaak tegen gekomen die zo'n service aanbied. Dankzij Johan en zijn team kan ik weer vrolijk en veilig verder. De service, vriendelijkheid, bereidheid tot helpen en vakmanschap vind ik van grote klasse. Een bedrijf met zoveel gevoel voor de rijder is ongekend. Ondanks de afstand tot mijn woonplaats zal ik hier zeker vaker komen voor een bakkie en de gezelligheid.

Vriendelijke en nette zaak

Besteld, bleek hier het minst duur... ;)

Besteld... even gewacht... en ontvangen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie spullen en een geweldige service. Had een paar handschoenen besteld die net te klein waren. Mag ze kosteloos omruilen voor een groter paar.

Top geholpen

Motorpak gekocht on-line eerst gebeld en daar ook goed geholpen. Pak is nietjes bezorgt

Supersnelle service, pakket goed verpakt, service met humor

Helm besteld. Altijd benieuwd hoe dergelijke bestellingen worden geleverd maar het was verpakt alsof porselein werd vervoerd. Ook de persoonlijke noot ontbreekt niet ( aardige attentie). Enthousiasme van hun vak blijkt uit alles.

Goede kwaliteit voor acceptabele prijs. Snel geleverd

Perfecte service!

Zeer betrokken bedrijf. Doet net dat stapje extra.

Goede service en snelle levering

Onze bestelde helm was op korte termijn niet leverbaar, een mooi alternatief werd aangeboden. Snelle levertijd en keurig afgehandeld.

Verkeerde kleur schoenen

Schoenen besteld en helaas de schoenen in de verkeerde kleur gekregen. Een kleur die niet eens verkocht wordt door de webshop..

Bedankt voor je reactie en met feedback ontvangen wij altijd graag. We hadden inderdaad onze bril niet op, onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonische besproken sturen we je de correcte kleur naar je op. Met het retourlabel voor het foutieve paar. Dan kun je kijken welke je mooier vind en een paar retourneren. Onze tip: volgende keer direct even bellen naar 085-1305665 of appen op 0615515578. Dit soort zaken nemen we erg serieus en pakken we altijd direct op met een oplossing. We zien de schoenen wel weer verschijnen. Gr Team Bikerbase