Helemaal TOP!!!

Ik heb een nieuwe helm aangekocht en gebruik kunnen maken van een korting (Pinksterkorting) Mijn helm leek eerst niet (direct) op voorraad en welke kleur en maat heb je dan nodig. Ik ben, hoewel ik digitaal bestelde, persoonlijk geholpen. Kreeg mijn helm, met korting vanuit een backorder heel snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. SUPER!!! (De helm, een Roof BoXXer, is overigens ook super!)

Goede snelle service!!

Vriendelijke mensen en bestelling ook snel binnengekomen.

Meedenkend

Prettige mensen dus met je meedenken, het beste product voor je willen.

Duidelijke website en een goede deal. Had m’n hoody met 2 dagen in huis.

Topservice

Ik heb hier motorlaarzen besteld en ben er erg tevreden over. Vragen die ik erover had werden snel beantwoord. Kreeg zelfs midden in de nacht nog mail van Bikerbase. En bij de levering zat zelfs ook nog een handgeschreven bedankje van Kim. Top geregeld dus allemaal

Maatvoering kan beter

Prettige ervaring, na mijn bestelling werd ik persoonlijk benadert over mijn keus en werden er na overleg, betere items gekozen betreft de maatvoering. Als feedback zou een betere maattabel van de verschillende merken duidelijker zijn. Of bij het product beter aangeven, zodoende is dit vooraf al duidelijker.

Had 3 maten besteld van een jasje, werd gebeld met wat meer persoonlijk advies. Jasje geprobeerd en moest omgeruild worden. Bij bikerbase langs geweest om wat verschillende te passen. Maat niet op voorraad maar was zo besteld. Binnen een dag had ik mijn jasje binnen!

Geweldig geslaagd en professioneel en goed geholpen.

Wederom super geslaagd en top geholpen. Top zaak met top medewerkers!

Uitstekende service en Snelle levering

Zeer goede ervaring met bikerbase.

Super mooie zaak

Mooie winkel en hele vriendelijke mensen top zaak

Just take my money

Kwam binnen voor 1 ding, ging weg met 3 dingen. Ga er sowieso terug komen voor een helm. Supervriendelijke en behulpzame mensen

Uitmuntend

Zeer direct eerlijk een een super instructeur die je snel het plezier van rijden Leerd waar het motor rijden echt om draaid niet van dat strakke gedwongen richtlijnen maar met een gezonde verstand wijze leren omgaan met je motor met veel plezier niet te vergeten top rijinstructeur ook verkoop afdeling enzovoort prima service wat ze je geven

Goed advies voor kleding en overige motor zaken

Fantastische winkel, met fantastisch personeel!

Een aanrader om hier te gaan winkelen!!

Erg behulpzaam en meedenkend :)

Iedereen is erg behulpzaam en denkt met je mee. Goed gevoel voor humor en geduldig.

Altijd gezellig

En een goede service

Gewldig

Nemen de tijd voor je zijn vriendelijk

Perfecte service

Als ze het niet hebben in de winkel dan bestellen ze het gewoon voor je. Ideale service en een fijne winkel.

Super geholpen door het personeel

Vriendelijk en deskundig personeel

Geweldige winkel en behulpzaam vriendelijk personeel

Omdat ik klein ben wilden ik een passend motorpak. Ben zeer tevreden op de manier hoe ik geholpen ben en hoe mijn motorpak vermaakt is op maat! Geweldig personeel, lekkere koffie goede service.

Ik heb in relatief korte tijd (ivm corona) mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! Er word heel prettig en leuk lesgegeven en er word je echt geleerd motor te rijden. Alles word gedaan en uitgelegd met een grapje, lolletje maar wel echt heel serieus! Mijn ervaring was echt heel leuk en een absolute aanrader voor iedereen in omgeving flevoland die zijn rijbewijs wilt halen!

Goede service, en vriendelijk

Service is goed. Ook leuk wattsapp contact over 't product. Snelle levering. En goede advies gekregen

goede service