Erg behulpzaam en meedenkend :)

Iedereen is erg behulpzaam en denkt met je mee. Goed gevoel voor humor en geduldig.

Altijd gezellig

En een goede service

Gewldig

Nemen de tijd voor je zijn vriendelijk

Perfecte service

Als ze het niet hebben in de winkel dan bestellen ze het gewoon voor je. Ideale service en een fijne winkel.

Super geholpen door het personeel

Vriendelijk en deskundig personeel

Geweldige winkel en behulpzaam vriendelijk personeel

Omdat ik klein ben wilden ik een passend motorpak. Ben zeer tevreden op de manier hoe ik geholpen ben en hoe mijn motorpak vermaakt is op maat! Geweldig personeel, lekkere koffie goede service.

Ik heb in relatief korte tijd (ivm corona) mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! Er word heel prettig en leuk lesgegeven en er word je echt geleerd motor te rijden. Alles word gedaan en uitgelegd met een grapje, lolletje maar wel echt heel serieus! Mijn ervaring was echt heel leuk en een absolute aanrader voor iedereen in omgeving flevoland die zijn rijbewijs wilt halen!

Goede service, en vriendelijk

Service is goed. Ook leuk wattsapp contact over 't product. Snelle levering. En goede advies gekregen

goede service

Een geweldige service, aardige mensen en kundige monteurs. Super geholpen hier!

Super shop

Goede en duidelijke service. Wellicht 1 v.d. beste in de regio

Gezellige vlotte bediening

Prima binnen komen en je word goed geholpen

Gezellig en met humor les gegeven

Een erg leuke tijd gehad.

Bijzonder prettige ervaring

Alle tijd, goed advies, prettige mensen. Goed geholpen

Aardig en behulpzame gasten die daar werken.

Aardig en behulpzame gasten die daar werken.

Prima geholpen

Bij de aanschaf van mijn helm heb ik een nette prijs betaald en veel aandacht voor de beoordeling voor de juiste maat. Bij de aanschaf van mijn Jas een leuke korting en goed geholpen. Met de aanschaf van mijn handschoenen ook prima geholpen met een leuke korting.

Ruim assortiment

Online bestelling geplaatst. Snel geleverd!

Snel het gevoel bij familie binnen te lopen

Heerlijk om bij hun binnen te lopen en behoor bijna tot het interieur. Het assortiment heeft een mooi verloop en er is altijd wat wat je aandacht trekt. Verder is het altijd beren gezellig omdat iedereen ook echt tijd voor je vrij maakt met een heerlijk kopje koffie of cappuccino. Je krijgt al snel het familie gevoel als je met de medewerkers in gesprek gaat. Kleine reparaties of adviezen zijn vaak ook geen probleem.

Echte motorliefhebbers!

Het is altijd fijn om bij Bikerbase te zijn, je krijgt goed advies en je merkt dat het mensen met een echte passie voor motoren zijn. De mannen in de werkplaats staan je vriendelijk te woord, en hebben ook echt verstand van hun vak. Ze staan er voor open om uit te leggen wat ze gaan doen/hebben gedaan. Dit maakt het een stuk duidelijker en weet je gewoon zeker dat ze vakwerk afleveren! De mensen van Bikerbase staan elke dag met een big smile voor je klaar, daar word je zelf ook vrolijk van! Ga zo door mensen, we zijn blij met jullie!

Deskundig

Goede gezellige sfeer. Ze weten wat ze verkopen en geven zeer goed advies. Vriendelijk personeel je voelt je echt welkom

Top bedrijf. Deskundig en vriendelijk

Behulpzame medewerkers die weten waar je interesses liggen en je hier uitstekend bij kunnen helpen.

Een motorzaak met alle kennis en ervaring!!

Vriendelijk. Klantgericht. Altijd gezellig.

Goed en goedkoop product, wat snel werd verzonden

Ik ben erg tevreden met de service van Bikerbase. De schoenen die ik zocht boden zij aan tegen een erg scherpe prijs (in de aanbieding). In een soortgelijke situatie zou ik hier zonder problemen weer kopen.

Leuk ervaring en super snel. Goed advies

Netjes snel en niet te duur

Zuiveringweg 74 8243 PE Lelystad

06270 12822