Klein maar fijn

Top zaak

Artikelen snel geleverd en met een mooie aanbieding

Prima bedrijf niks op aan te merken. Ze hebben vaak mooie aanbiedingen

Super leuk groep

Mijn ervaring is dat het veel plezier gemaal word waar motor rijden is voor bedoeld aan dat laat deze groep je heel goed voelen en word goed gewaardeerd on ge Agt wie je bent Romano konijn

Echt mensen met hart voor motoren en hun rijders.

Ik kom van een andere motorzaak en maak nu eindelijk mee wat je als motorrijder mee wil maken. Gelijkgestemde mensen die er ECHT voor je staan en met je meedenken om je zo veel mogelijk van je motor te laten genieten. De prijzen zijn uitermate schappelijk en de service is van een kwaliteit die je alleen van vrienden mag verwachten, echt fenomenaal. De motorkledingwinkel is uitgebreid genoeg om altijd wel te slagen en het assortiment helmen is indrukwekkend. De werkplaats wordt bemand door jong team enthousiaste en gedreven motorliefhebbers, waar ik met alle plezier mijn (driewieler-)motor aan toevertrouw. De bijbehorende rijschool heb ik nog geen ervaring mee, maar het is duidelijk dat de cursisten het erg naar hun zin hebben met de instructeurs en de fijne lesmotoren. Zonder uitzondering is iedereen bij Bikerbase een motorgek, van de leiding tot de administratie, ze hebben sinds kort zelfs een echt motorraceteam! En allemaal zijn ze even behulpzaam en bereid dat ene stapje extra voor je te zetten. Aan mij heeft Bikerbase in ieder geval een vaste klant overgehouden, ik ben fan!

Goede en snelle service!

Duidelijke omschrijving op de website en een snelle levering!

Altijd goed en netjes geregeld, klantvriendelijk en eerlijk advies

Sneller levering. Geen verzendkosten. En nog een persoonlijk bedankje. Heel leuk.

Prima shop

Vriendelijke mensen, en prijzen zijn ook dik in orde.

Goede persoonlijke service

Bij het kopen van mijn nieuwe helm werd ik uitstekend geholpen. Doordat deze nog in backorder stond heeft Bikerbase ervoor gezorgd dat deze alsnog eerder geleverd is. Top service!

Top word goed geholpen

Fijne ervaring met bikerbase. Ik ben erg goed geholpen door de medewerker. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Breed assortment met veel verschillende brands.

Vriendelijke behulpzame mensen

Prima snelle levering en betrokkenheid! TOP,

Prima kwaliteit voor een prima prijs

Grote onderhoudsbeurt en koppelingsplaten laten vervangen van mn BMW. Omdat er een oud-BMW monteur werkt, was het snel duidelijk wat er moest gebeuren en wat de (heel nette) prijs zou zijn. Na de beurt ging de motor in winterslaap. Als er alsnog problemen bij rijden zouden zijn bij begin van seizoen, kon ik gewoon voor service terugkomen. Uiteraard is dit niet nodig geweest. Bij het ophalen stond de BMW er netjes gewassen bij.

Gewoon super

Zijn behulpzaam Weet waar ze over praten Gewoon top service

Beleeft en goed personeel dat weet waar het over gaat.

Een nette en snelle afhandeling van de aankoop die er gedaan is.

Super winkel.

Werd goed geholpen. Als er een maat niet op voorraad is word deze speciaal voor jou besteld! Je krijgt goede uitleg en advies. Zeker een aanrader!

Absoluut positief.

Mijn vrouw en ik hebben beide onze motoroutfit geheel en gedeeltelijk hier aangeschaft. Het personeel is niet alleen vakkundig maar ook vriendelijk en meedenkend. Ook eerlijk wanneer zij niet aan een wens van ons konden voldoen. Wij komen hier zeker vaker terug. Gr Ricardo

Top bedrijf aardig personeel.

Helemaal goed niks aan veranderen.

Op app kontakt gehad gewoon super geholpen en als dan je pakketje thuiskomt en er zit een handgeschreven briefje bij geeft dat een super gevoel echt een topzaak kan ik iedereen aanraden

Goede en zeer snelle service

Volgende keer gewoon weer Bikerbase , goede en snelle service .

Uitstekende sevice

Zeer vriendelijke, goede en snelle service. Duidelijk advies en de levering volgde ook zeer snel. Ik raad deze winkel erg aan.

Net dat beetje extra service

Webshop zoals een webshop behoort te zijn. Ik werd via whatsapp op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Super service met een persoonlijke touch

Vriendelijk en deskundig geholpen

Als beginnend motorrijder ben ik op een leuke en vriendelijke manier begeleid om de spulletjes aan te schaffen die ik nodig had en mooi vond. Een prima assortiment en keurig betaalbaar.

Je wordt altijd goed geholpen door mensen die kennis en ervaring hebben. De spullen die ze verkopen zijn van hoge kwaliteit, en er is veel diversiteit. Altijd gezellig om langs te gaan, al kom je er alleen maar een bakkie koffie doen.

Zuiveringweg 74 76

8243 PE Lelystad