Hoofdpijn

Ik had vaak hoofdpijn na een dagje werken. Het is nu veel minder, en het bevalt mij ontzettend goed! De bril is van goede kwaliteit, zit netjes verpakt, voor een leuke prijs!

• Levertijd

Een genot om te dragen, gewoon geweldig

Deze bril is voor mij een ware verademing, normaliter ben ik zeer sceptisch over revieuws die bij producten zijn vermeld echter deze bril is een waar genot om te dragen, na vele jaren met rode en betraande ogen achter de pc te hebben gezeten is dit voor mij een geslaagde aankoop, na een dag was ik al van mijn brandende en tranende ogen af mijn hoofdpijn die ik hiervan ondervond is ook veel minder geworden, tevens heb ik al mijn leesbrilletjes ook niet meer in gebruik en de Seemy ook voor het lezen ingeruild, de bril is ook erg comfortabel om te dragen en dat is natuurlijk ook een must, voor mij de volle 5 sterren waard, tevens mijn complimenten voor de manier waarop de bril werd verzonden ( dag na bestelling al in huis) en verpakt.

niet goed. bril is op sterkte 2 en dat is hij echt niet

goede avond. wil de bril heel graag terug geven. doet niets qua sterkte. glazen heel golvend. er doorheen kijken is echt kansloos. hoe kan ik retourneren en mijn geld terug ontvangen? vooralsnog wel veel mails etc. maar hoe simpel te retourneren, geen idee waar die knop zit. graag uw reactie, liefst simpel en helder. hoor graag, vr.gr. ruben vermeulen

• Levertijd

Een verademing, solide, mooi ontwerp

Na maanden met een gewone leesbril achter het beeldscherm gezeten te hebben ging ik overstag. Nou, wat een succes! Had ik veel eerder moeten doen. Geen ogen die dichtvallen van vermoeidheid, frissere blik en vooral een mooi ontwerp en snel geleverd

• Levertijd

Fijne lichte bril en topservice

In eerste instantie ging er iets mis met de levering maar dat werd snel en prettig opgelost. De bril bleek wat te groot maar ook daar ben ik super mee geholpen. Ik heb veel plezier van mijn nieuwe computerbril. Hij is hip en zorgt voor minder vermoeide ogen aan het eind van de dag.

Snelle levering.

De levering was heel erg snel, na een dag verzonden en bezorgd! De seems bril geeft rust aan de ogen en zorgt voor minder hoofdpijn en een betere nachtrust.

Hier word ik blij van!

Handige site, prijs heel goed, licht, presentatie waar je blij van wordt, licht in gewicht. En het Allerbelangrijkste, eindelijk meer rust in mijn ogen, letters goed kunnen.lezen! Heel blij mee

Werkt perfect

Al tijdens het eerste gebruik minder vermoeide ogen. Een echte aanrader!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik werk sinds kort hele dagen achter een laptop en kreeg last van mijn ogen. Ik wou een PC bril proberen en hier heb je zo veel kleuren dat ik moeilijk kon kiezen. Ik ben erg blij met mijn bril. Hij is ligt dus je voelt Hem amper zitten dus super fijn!

Prima bril!

Onlangs onderging ik aan beide ogen een staaroperatie. Van -8,5 ging ik daardoor naar 0,0 voor veraf. Voor dichtbij en beeldschermgebruik had ik echter nog een leesbril nodig van +2,5. De opticien verving daarvoor de glazen in mijn oude montuur door multifocale glazen met een waarde van 0.0 voor veraf en +2.5 in het leesgedeelte. Momenteel is het montuur voor reparatie bij de opticien. Om toch te kunnen lezen en mijn laptop te kunnen gebruiken kocht ik bij Seemy 2 brillen met glazen van +2,5, waarmee ik alles goed kan lezen inclusief beeldschermteksten. Bijkomend voordeel is dat deze glazen een blauwfilter hebben waardoor het werken met beeldschermen en Smartphones veel rustiger is dan voorheen, hetgeen mijn door de operaties zwaar op de proef gestelde ogen eer ten goede komt. Een ander voordeel was dat ik per 2 brillen een flinke korting kreeg en geen verzendkosten hoefde te betalen. Prima koop dus. Ik kan iedereen deze verkoper aanbevelen!

Zeer vlot

• Levertijd

Heerlijke bril, fout met levering direct opgelost

2 timeless brillen op sterkte besteld die prima comfortabel zitten en prettig kijken. In het geleverde pakket zat maar één bril. Even gebeld en de volgende dag lag de 2e bril in de brievenbus. Kan gebeuren en goed en snel opgelost. Prima service dus ook!

Top Leesbril !!!

Mijn eerste Seemy bril is zoveel beter als mijn vorige brillen van een ander grootmerk ( Izip...). Beslist een top product!

Good

I like it, comfortable frames, flexible and can fit all

Geweldig, mijn ogen kwamen onmiddelijk tot rust

Mijn vriendin gebruikt reeds een tijdje een seemy en was er met haar vele computerwerk zeer tevreden over. Daarom lijkt het mij wel wijs om er zelf ook eentje aan te schaffen. Ik heb nogal last van vermoeide ogen en deze bril verlicht dit enorm. Ik kan hem niet meer missen voor de tv/computer.

• Levertijd

Heerlijke licht bril een aanrader.

Fantastisch!

Super draagcomfort

Was al even op zoek naar een niuwe bril met filter voor blauw licht gezien mijn ogen erg lichtgevoelig zijn. Mijn vorige bril van een ander merk deed na even dragen altijd pijn rondom mijn oren Bij deze bri lhelemaal geen last van, je merkt amper dat je een bril ophebt. De leuke kleuren en designs zijn mooi meegenomen, tevreden klant hier

fantastisch

lichtgewicht, je voelt niet dat je een bril ophebt, cool design computerbril geeft rust aan vermoeide ogen

• Levertijd

Geen last meer van uitgedroogde ogen

Ik werk de hele dag achter de computer en thuis wil ik ook nog wel eens series kijken of gamen. Dan heb ik aan het eind van de dag last van uitgedroogde ogen waardoor ik soms last heb van mijn lenzen. Dat is met deze bril echt een heel stuk minder geworden. Ben positief verrast door het effect wat het heeft.

• Levertijd

Bril die geeft wat je wil, stijlvol design, een sterk montuur en een zeer prettig filter!

Na de snelle service komt de Seemy in een mooie verpakking met informatie en gebruiksvoorwerpen aan. Ik gebruik de bril voor pc werk en s avonds met televisie kijken. Het doet wat er beloofd wordt namelijk een zeer prettig blauwlicht filter in een cool design.

• Levertijd

De bril voelt licht aan en zit als gegoten. De bril zit stevig in elkaar en ik heb niet het gevoel dat het naar verloop van tijd minder zal worden. Ik maak lange werkdagen achter mijn pc-scherm, maar ik ervaar geen klachten meer van vermoeidheid, licht branderige oogjes of slaapproblemen. Erg blij met de koop.

Geweldig!!!

Deze geeft echt zoveel rust aan mijn ogen in een woord geweldig!!!! En daarbij ziet hij er ook nog eens leuk en hip uit ik krijg echt zoveel leuke reacties. En het leuke persoonlijke kaartje zorgt ervoor dat je je niet een van de vele voelt. Kortom een topbedrijf!!!

mooie licht bril

Deze bril voldoet helemaal aan mijn verwachting. Snelle levering en persoonlijk bericht was ook erg leuk. In een mooie doos geleverd met een hoesje en doekje. Er is veel aandacht aan besteed. Mijn ogen zijn ook rustiger geworden met het gebruik van de computer top dus.

Top bril!

Ik heb inmiddels mijn 2e Seemy gekocht. Het is een fijne bril die licht aanvoelt. Het blauwe licht word echt gedempt en aan het einde van de dag heb je geen prikkende ogen meer. De prijs-kwaliteitverhouding is ook goed. Ik zou deze brillen aan iedereen aanraden

• Levertijd

Veel minder last van hoofdpijn door Seemy bril

De laatste tijd zat ik voor mijn studie en werk enorm veel achter mijn laptop. Ik kreeg hoofdpijn en werd helemaal duf. Nu ik een Seemy bril heb, merk ik oprecht dat ik langer achter mijn scherm kan zonder hoofdpijn of vermoeidheid. Helemaal fijn, dankjewel!

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid