Fijne bril om mee te werken.

Snelle service De brillen werken fijn achter de computer. Heb soms echt niet meer door dat ik een bril op mijn neus heb zitten. Heb meer rust aan mijn ogen.

Fijne bril

Mooie brillen van een goede kwaliteit en twee jaar garantie. Ik had de verkeerde sterkte besteld maar dat werd soepel opgelost, heel persoonlijke service.

• Levertijd

2 voor de prijs van 1 klinkt altijd goed!

De verpakking en dergelijke zag er zeer netjes uit. De brillen voelen zeer licht aan, wat erg prettig draagt. Ik ben helemaal tevreden. Ook omdat er de keuze is voor +0,5 sterkte wat voor mij genoeg is.

Super Service!!

IK was vergeten een 2e bril te bestellen omdat ik dacht dat je 2 vandezelfde zou ontvangen. Ik mocht echter een ander model uitzoeken voor mijn 2e bril. Super!

• Levertijd

Mooie website en veel keuzes Ben blij met mijn seemy bril

Top bril

Top computerbril maar ook voor je telefoon.

verhelderend!

snelle levering, goede kwaliteit : de brillen beschermen goed tegen straling van computer en geven geen sterk verkleurd beeld (sommige brillen zorgen ervoor dat het wit niet wit is...) fijn dat er ook een handgeschreven kaartje bijzit

Complimenten!

Mooie brillen voor een goede prijs! Ik heb minder hoofdpijn en weinig last van mijn ogen na een dag achter de laptop. Slapen lijkt ook beter te gaan. Ik ben fan!

• Levertijd

Heel leuke en prima brillen

Zelf heb ik er 2, 1 zonder en met sterkte. Voor mijn man heb ik er ook eentje gekocht. Die steekt in mijn handtas voor als hij zijn bril vergeet.

Super fijne brillen

Inmiddels hebben we voor het hele gezin deze computerbrillen aangeschaft. We zijn dik tevreden. Minder vermoeide ogen en geen hoofdpijn meer. klein minpuntje is dat de brillen niet zo strak op de neus zitten.

• Levertijd

SEEMY doet wat het belooft !

Sinds ik de Sezemy-bril gebruik kan ik rustig op de computer werken en boeken/artikels lezen zonder last te krijgen van hoofdpijn en/of vermoeide ogen. Ik heb intussen meerdere brillen zodat ik zeker ben dat waar ik ook ben (thuis, kantoor, onderweg,...) ik steeds een exemplaar bij de hand heb.

Zalige brillen

Veel keuze en de 1+1 actie is meegenomen. 1 bril leek te groot maar dankzij de snelle tip die ik van jullie kreeg was het probleem snel opgelost. Een flexibele bril die buigbaar is naargelang de vorm van je gezicht. Top!!!

Best bestede geld

De tijden van hoofdpijn krijgen door schermen is voorbij sinds ik de Seemy brillen heb ontdekt. Dit is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan!

• Levertijd

Super easy ontspannend werken aan de pc

Hoe fijn om op de website alles snel te kunnen kiezen en te bestellen! De levering met een persoonlijk bedankje kwam snel en heel mooi verpakt. De service kan niet beter! Een fantastische klantenbeleving!

Helemaal top!

Een duo computerbrillen aangekocht om de hoofdpijn veroorzaakt door schermen wat tegen te gaan. Ik had de tip van Seemy via een vriendin gekregen en ben helemaal tevreden dat ik er toch aangekocht heb! Overigens hele goeie kwaliteit, lichtgewicht en kid-proof door de naar buiten buigende beentjes :)

Deze bril helpt echt!

Pijn in mn ogen is weg

• Levertijd

So happy with the glasses and with the delivery

I’ve ordered a pair of glasses and got them delivered the next day. The glasses look pretty, are made out of good material and the packaging is also super nice. The blue light test is also a really nice extra, which I enjoyed. Overall, I had a great experience and I might be buying more, because I like the youthful design and the price and the delivery are amazing!!!

top!!

ik ervaar veel meer rust als ik achter de computer zit tijdens het werken. me ogen zijn aan het einde van de niet meer zo vermoeid als eerst.

• Levertijd

Goede kwaliteit voor een goed bedrag.

Ik ervaar de bril als erg prettig, stukken beter dan gewone leesbrillen. Ik gebruik deze dan nu ook de hele tijd.

Top Service

Dit is mijn 2e Seemy bril die ik koop. De bril zelf vervult alle verwachtingen, wat je erover leest, klopt gewoon. Maar persoonlijk vind ik de Service ook heel belangrijk, heel snelle levering. En de persoonlijke touch, bij de levering, een klein gebaar, die je echt een heel goed gevoel geeft als klant. Top! Kenny

Je merkt echt resultaat

Schermwerk is veel rustiger voor je ogen met de Seemy op je neus. Geen prikkende ogen en hoofdpijn meer aan het einde van een lange werkdag. Echt top!

De beste

Ik heb 3 (verschillende) blauw licht brillen geprobeerd. Die van Seemy vind ik de beste. Het beeld is helderder dan dat van de andere twee en ook is de Seemy beter ontspiegeld. Voor zover ik dat kan beoordelen dan.

• Levertijd

Zelfs na gebruik met uithardingslamp op het werk geen last van mijn ogen meer

Leuke bril, filter top!

Ik zit driekwart van elke dag met mijn snufferd voor een beeldscherm en zonder blauw-filter geeftdat hoofdpijn en moeheid. Beekdschermbrillen zijn megaduur als ze op sterkte moeten, dus ik was blij met de tip om Seemy te proberen. Heb er gelijk 2 gekocht!

Fantastisch!

Twijfelde eerst aan de werking maar ik ben helemaal om! Geen hoofdpijn meer, veel rust in mijn hoofd en val sneller in slaap. Ik zou hem iedereen aanraden! Niet verwacht dat blauw licht zoveel met ons lichaam doet. Licht en fijn montuur, leuk hoesje erbij en hij staat nog leuk ook.

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid