Oké

Werkt goed. Zit niet altijd even lekker en wordt gauw vies.

prettige bril

zit goed en bevalt beter dan een leesbril achter de computer

• Levertijd

Fantastische lichtgewicht bril die hoofdpijn voorkomt.

Zeer prettig. Ik vind de bril mooi, maar bovenal heb ik geen hoofdpijn meer. Dit komt door het feit dat deze bril echt het blauwe licht tegenhoudt. Helemaal top!

Wat een service!

2 Seemy’s besteld. Stom genoeg was ik vergeten de sterkte invullen. De brillen kwamen snel, dus snel opgezet. Mooi verpakt met hoesje en testlampje. En toen . . . Tja, ik kon geen letter lezen. Niet zo gek omdat de glazen - door eigen toedoen - niet op sterkte waren. Met gevoel voor humor werd mij toegezegd dat ik de brillen mocht omruilen. Binnen no time ontving ik de juiste brillen. Chapeau!

Bril-jant

Ik had al enige tijd geleden 2 brillen gekocht waar ik heel tevreden over was. Na een oogtest kwam ik erachter dat ik een leesbril nodig had. Niet wetende dat Seemy ook computerbrillen op sterkte verkoopt, ben ik dit gaan checken online omdat ik eigenlijk niet naar een andere computerbril over wilde omdat ik zo tevreden ben. Nu heb ik 2 nieuwe brillen van Seemy, 1 op 0,5 sterkte voor achter de computer en 1 bril met 1,0 voor als ik lees of als ik op mijn telefoon zit.

Super fijne bril!

Het is werkelijk een super fijne bril. Ik had er één op sterkte besteld en die werd heel snel geleverd. verbaasd was ik hoe veel helderder het beeldscherm was en hoeveel rust het aan mijn ogen gaf. Op dat moment was er een actie: 1+1 gratis. Ik had er dus 1 besteld en er 2 verwacht. Ik kreeg er maar 1 geleverd. Ik was even teleurgesteld, maar het is mijn eigen fout en ben gewoon erg blij met de bril.

• Levertijd

De brillen zijn heerlijk bij computerwerk! Het is een stuk minder vermoeiend :)

Fijne bril

Het zijn fijne brillen voor de laptop /computer. Ik heb er sterkte in zitten. Het is een goedkoper alternatief voor de computer bril van de opticien. Modellen zijn prima. Makkelijk strakker te maken. Kortom ik ben er blij mee.

• Levertijd

Geweldige bril die doet wat het beloofd!

Heel blij met de Seemy bril. Geen hoofdpijn meer en mijn droge ogen zijn veel minder geworden, geen geïrriteerde ogen dus! Dank jullie wel, Seemy!

• Levertijd

Prachtige computerbrillen, prima condities.

Onlangs de aanbieding van computerbrillen gekozen van Seemy. Eentje voor t werk en eentje voor privé. Supermooie monturen en kwalitatief prima glazen die ontspannen en goed corrigerend kijken. Zeer aantrekkelijke prijzen en snel geleverd in mooie verpakking met handige accessoires. Helemaal tevreden !

• Levertijd

Goede bril die rust geeft aan de ogen

Keuze uit mooie, moderne monturen. Geeft rust aan de ogen tijdens het werk aan de computer.

• Levertijd

In één woord fantastisch!

Vanwege schermgerelateerde klachten twee brillen van Seemy gekocht. Omdat ik full-time achter een computer werk ervaarde ik hoofdpijn en branderige ogen wanneer ik s avonds in eigen tijd naar een scherm keek. Sinds ik De Seemy computerbrillen gebruik voelen mijn ogen veel relaxter aan, is de hoofdpijn afgenomen, heb ik merkbaar minder last van vurige ogen in de avond. Daarbij voel ik mij meer vermoeid aan het einde van de dag. Hierdoor komt mijn lichaam sneller in slaapmodus wat mij eerder naar bed doet gaan. Verder gebruik ik glazen zonder sterkte wat echt prima scherp kijkt voor iemand die nooit een bril heeft gedragen. Tot slot, het montuur zit prima gepast en kan ietswat meebuigen naar de vorm van je hoofd. Hierdoor dus geen last van verdrukking rond de oren.

Super comfy brillen!

Erg fijne computerbrillen, ik merk dat mijn ogen minder vermoeid zijn en ik mis 'm echt als ik de bril thuis vergeten ben. Daarom nu ook een bril voor op kantoor besteld!

Heel tevreden van Seemy!

Ik heb twee brillen besteld met de actie 1+1 en ben echt heel tevreden. Voor mijn job, moet ik de hele dag aan de computer werken wat vaak resulteerde in pijnlijke ogen en hoofdpijn op het einde van de dag. Ik merk nu al een verschil dat mijn ogen veel minder vermoeid zijn en dat ik minder hoofdpijn heb. De brillen zijn heel licht van model en hierdoor aangenaam te dragen. Ook heb ik kort contact gehad met de klantendienst ivm de levering en ik werd heel snel en vriendelijk geholpen. Kortom: een echte aanrader!

Blij

Vanaf de 1ste dag geen brandende, tranende ogen meer. Een hele verbetering dan een gewone leesbril. Had ik veel eerder moeten doen.

aangenaam verrast door kwaliteit

Ziet er erg goed en degelijk ontworpen uit draagt fijn en blauw licht wordt zeer goed gefilterd erg rustig aan de ogen. We hebben 2 brillen gekocht in plus sterkte dus en beter zicht en rustiger aan de ogen voor beeldscherm win win dus! Uitermate tevreden kunnen we wel zeggen. Daarnaast worden de brillen geleverd in leuke verpakking. Erg verzorgd.

Helemaal Top

In een woord Super. Gewoon leuke bril, in verschillende kleuren verkrijgbaar, bril is lichtgewicht en zit goed. Ik ben er super tevreden mee.

Prima computerbril

Ik heb deze nu een tijdje in gebruik en de bril bevalt uitstekend. Geen vermoeide ogen meer en de pasvorm is ook goed voor langer gebruik.

• Levertijd

Very happy with the glasses

They are lights, pretty and fit well.

• Levertijd

Duidelijke internet site. Snelle levering en de bril, waar het om gaat in 1 woord super! Ben er behoorlijk blij mee, eindelijk een bril die goed zit, niet te zwaar is. En ook nog eens mooi staat…

• Levertijd

Fantastische service en eindelijk een werkende computerbril

Vanaf het eerste contact met betrekking tot de aanschaf tot en met de tweede levering is de service fantastisch geweest. De bril zelf overtreft mijn verwachtingen. Chapeau Seemy, keep ongoing, Ton

• Levertijd

Heb onlangs 2 brillen tegen blauw licht gekocht en ben echt grote fan! Ze zitten goed, ze zien er goed uit en merkt dat ik minder last heb van vermoeide ogen. Kortom een aanrader!

• Levertijd

Ik moest even wennen. In het begin kon ik hem maar een paar minuten dragen maar inmiddels kan ik hem langere tijd ophouden. Wel heb ik nog een filter op m'n scherm en gebruik ik nachtlamp van windows erbij. Ben blij met de verlichting.

Werkt top!

Ik had voorheen een beeldschermbril van een hogere prijsklasse maar was niet meer tevreden. Het was een gok om deze bril te kopen maar het is echt een aanwinst. Door de lichte monteur heb je niet eens door dat je hem op hebt en ze zijn ook nog eens hip en leuk. Sinds gebruik van deze bril geen last meer gehad van branderige ogen :-)

Mooie montuur, vlotte levering

Ik heb een computerbril zonder versterking gekocht. De montuur is mooi en licht, wel een beetje aan de grote kant bij de vierhoekige brillen. De kleur lichtroze en lichtbruin is heel mooi aan. De filter werkt goed en je kan vlot door de glazen kijken ondanks bepaalde reviews hier die aangeven dat het een 'wazige' kijk geeft.

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid