Lichte brilletjes voor prima prijs

Snelle levering, goed verpakt en tegen een redelijke prijs, beeldschermbril op sterkte.

Rustgevend

Sinds ik mijn computerbril draag, merk ik dat mijn ogen meer rust hebben en heb ik minder hoofdpijn.

Goede kwaliteit

Super kwaliteit. Samen met mijn 3 collega's gebruiken we de brillen. Veel minder last van hoofdpijn.

• Levertijd

Super service en super product

Het is toch altijd even afwachten wat je krijgt wanneer je iets online besteld en het niet kunt uitproberen. De 2 beeldschermbrillen (waarvan 1 gratis!) zitten als gegoten en zijn van een goede kwaliteit. Levering was ook al de volgende sag! Helemaal blij dus!

• Levertijd

Zit erg goed en oogt mooi, echter het scherm is wazig als ik kijk op mijn pc.

Ik was enthousiast over de bril, toch kan ik hem niet meer opzetten om pc werk te doen, spijtig. Is het de strekte die niet klopt, geen idee. Ik heb een andere leesbril die ik opzet en dan lukt het wel om mijn scherm klaar te zien. Kijken op het scherm van mijn telefoon lukt wel.

• Levertijd

Snelle levering en mooi en goed verpakt. Complimenten

Met 1+ sterkte besteld. Bril werkt goed. Beter als mijn dure multifocale bril van....

• Levertijd

Fijne bril om mee te werken.

Snelle service De brillen werken fijn achter de computer. Heb soms echt niet meer door dat ik een bril op mijn neus heb zitten. Heb meer rust aan mijn ogen.

Fijne bril

Mooie brillen van een goede kwaliteit en twee jaar garantie. Ik had de verkeerde sterkte besteld maar dat werd soepel opgelost, heel persoonlijke service.

• Levertijd

2 voor de prijs van 1 klinkt altijd goed!

De verpakking en dergelijke zag er zeer netjes uit. De brillen voelen zeer licht aan, wat erg prettig draagt. Ik ben helemaal tevreden. Ook omdat er de keuze is voor +0,5 sterkte wat voor mij genoeg is.

Super Service!!

IK was vergeten een 2e bril te bestellen omdat ik dacht dat je 2 vandezelfde zou ontvangen. Ik mocht echter een ander model uitzoeken voor mijn 2e bril. Super!

• Levertijd

Mooie website en veel keuzes Ben blij met mijn seemy bril

Top bril

Top computerbril maar ook voor je telefoon.

verhelderend!

snelle levering, goede kwaliteit : de brillen beschermen goed tegen straling van computer en geven geen sterk verkleurd beeld (sommige brillen zorgen ervoor dat het wit niet wit is...) fijn dat er ook een handgeschreven kaartje bijzit

Complimenten!

Mooie brillen voor een goede prijs! Ik heb minder hoofdpijn en weinig last van mijn ogen na een dag achter de laptop. Slapen lijkt ook beter te gaan. Ik ben fan!

• Levertijd

Heel leuke en prima brillen

Zelf heb ik er 2, 1 zonder en met sterkte. Voor mijn man heb ik er ook eentje gekocht. Die steekt in mijn handtas voor als hij zijn bril vergeet.

Super fijne brillen

Inmiddels hebben we voor het hele gezin deze computerbrillen aangeschaft. We zijn dik tevreden. Minder vermoeide ogen en geen hoofdpijn meer. klein minpuntje is dat de brillen niet zo strak op de neus zitten.

• Levertijd

SEEMY doet wat het belooft !

Sinds ik de Sezemy-bril gebruik kan ik rustig op de computer werken en boeken/artikels lezen zonder last te krijgen van hoofdpijn en/of vermoeide ogen. Ik heb intussen meerdere brillen zodat ik zeker ben dat waar ik ook ben (thuis, kantoor, onderweg,...) ik steeds een exemplaar bij de hand heb.

Zalige brillen

Veel keuze en de 1+1 actie is meegenomen. 1 bril leek te groot maar dankzij de snelle tip die ik van jullie kreeg was het probleem snel opgelost. Een flexibele bril die buigbaar is naargelang de vorm van je gezicht. Top!!!

Best bestede geld

De tijden van hoofdpijn krijgen door schermen is voorbij sinds ik de Seemy brillen heb ontdekt. Dit is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan!

• Levertijd

Super easy ontspannend werken aan de pc

Hoe fijn om op de website alles snel te kunnen kiezen en te bestellen! De levering met een persoonlijk bedankje kwam snel en heel mooi verpakt. De service kan niet beter! Een fantastische klantenbeleving!

Helemaal top!

Een duo computerbrillen aangekocht om de hoofdpijn veroorzaakt door schermen wat tegen te gaan. Ik had de tip van Seemy via een vriendin gekregen en ben helemaal tevreden dat ik er toch aangekocht heb! Overigens hele goeie kwaliteit, lichtgewicht en kid-proof door de naar buiten buigende beentjes :)

Enorm groot oogcomfort

Het is gewoon echt zo dat je ogen minder moe zijn, minder droog worden, beter volhouden en je meteen in de juiste mood komt om te werken op je laptop met het aandoen van je bril ;)

Enorm groot oogcomfort

Fijne bril, niet zwaar en mooi van kleur

De bril is niet erg groot, maar dat is voor mij erg fijn. Heb je een erg breed, groot hoofd dan is het montuur wellicht iets te klein. Verder hoopte ik dat de glazen ook echt van glas waren maar het is een soort plexiglas.

Fijne bril, niet zwaar en mooi van kleur

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid