Fijne bril, niet zwaar en mooi van kleur

De bril is niet erg groot, maar dat is voor mij erg fijn. Heb je een erg breed, groot hoofd dan is het montuur wellicht iets te klein. Verder hoopte ik dat de glazen ook echt van glas waren maar het is een soort plexiglas.

Fijne bril, niet zwaar en mooi van kleur

• Levertijd

Hele mooie en goede bril,ogen zijn niet meer branderig en vermoeiend. Een hele aanwinst voor werken met de pc of tablet.

Gelijk minder hoofdpijn

De bril zit lekker en ik merk gelijk effect

snelle levering en correct. Leuke brillen

Het zijn handige leuke brillen. Ik graag ze elke dagCorrecte levering. Uitsqtekende prijs/kwaliteit

Fantastisch!

Heb sinds kort contactlenzen voor veraf. Kon daardoor mijn beeldscherm niet meer lezen. Met een normale leesbril kreeg ik enorme hoofdpijn na een dag werken. Met de Seemy computerbril ben ik ervan af. Zo blij mee!!!

Verlaagd de druk op de ogen

De glazen doen perfect het beloofde resultaat, montuur mooi design en kwalitatief . Minpunt, de spanwijdte vd beentjes is te groot en daardoor valt de bril af als je moet bukken. Kan natuurlijk ook gewild zijn om het gevoel te geven dat je geen bril op hebt.

Verlaagd de druk op de ogen

goede kwaliteit/prijs verhouding door actie

computerbril is goed verstelbaar door de flexibele pootjes. Zicht is ook helder maar het blijft een plastic bril.

goede kwaliteit/prijs verhouding door actie

• Levertijd

Prima bril draagt goed en uitstekende glazen ook in verband met computer prima zicht en ogen branden niet meer en mooie monturen. Veel rustiger voor je ogen.

Kwalitatieve computerbril met stijlvolle look

Mijn eerste Seemy computerbril heb ik meer dan een jaar geleden gekocht. Ik draag hem praktisch elke dag, de hele dag. Hij zit zo comfortabel! De bril oogt ook zeer modern en stijlvol, waardoor ik beslist heb om nog een tweede bril te kopen (moest er ooit iets aan de eerste komen).

Kwalitatieve computerbril met stijlvolle look

Perfecte klantenservice en goede bril

De klantenservice reageerde spontaan op mijn bericht over verzendkosten die ze meteen naar mij over maakten. Ook uitleg gehad hoe je de bril wat kleiner kon maken. Bril zit goed en geen last meer van mijn ogen

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid