Deze bril helpt echt!

Pijn in mn ogen is weg

• Levertijd

So happy with the glasses and with the delivery

I’ve ordered a pair of glasses and got them delivered the next day. The glasses look pretty, are made out of good material and the packaging is also super nice. The blue light test is also a really nice extra, which I enjoyed. Overall, I had a great experience and I might be buying more, because I like the youthful design and the price and the delivery are amazing!!!

top!!

ik ervaar veel meer rust als ik achter de computer zit tijdens het werken. me ogen zijn aan het einde van de niet meer zo vermoeid als eerst.

• Levertijd

Goede kwaliteit voor een goed bedrag.

Ik ervaar de bril als erg prettig, stukken beter dan gewone leesbrillen. Ik gebruik deze dan nu ook de hele tijd.

Top Service

Dit is mijn 2e Seemy bril die ik koop. De bril zelf vervult alle verwachtingen, wat je erover leest, klopt gewoon. Maar persoonlijk vind ik de Service ook heel belangrijk, heel snelle levering. En de persoonlijke touch, bij de levering, een klein gebaar, die je echt een heel goed gevoel geeft als klant. Top! Kenny

Je merkt echt resultaat

Schermwerk is veel rustiger voor je ogen met de Seemy op je neus. Geen prikkende ogen en hoofdpijn meer aan het einde van een lange werkdag. Echt top!

De beste

Ik heb 3 (verschillende) blauw licht brillen geprobeerd. Die van Seemy vind ik de beste. Het beeld is helderder dan dat van de andere twee en ook is de Seemy beter ontspiegeld. Voor zover ik dat kan beoordelen dan.

• Levertijd

Zelfs na gebruik met uithardingslamp op het werk geen last van mijn ogen meer

Leuke bril, filter top!

Ik zit driekwart van elke dag met mijn snufferd voor een beeldscherm en zonder blauw-filter geeftdat hoofdpijn en moeheid. Beekdschermbrillen zijn megaduur als ze op sterkte moeten, dus ik was blij met de tip om Seemy te proberen. Heb er gelijk 2 gekocht!

Fantastisch!

Twijfelde eerst aan de werking maar ik ben helemaal om! Geen hoofdpijn meer, veel rust in mijn hoofd en val sneller in slaap. Ik zou hem iedereen aanraden! Niet verwacht dat blauw licht zoveel met ons lichaam doet. Licht en fijn montuur, leuk hoesje erbij en hij staat nog leuk ook.

Hoofdpijn

Ik had vaak hoofdpijn na een dagje werken. Het is nu veel minder, en het bevalt mij ontzettend goed! De bril is van goede kwaliteit, zit netjes verpakt, voor een leuke prijs!

• Levertijd

Een genot om te dragen, gewoon geweldig

Deze bril is voor mij een ware verademing, normaliter ben ik zeer sceptisch over revieuws die bij producten zijn vermeld echter deze bril is een waar genot om te dragen, na vele jaren met rode en betraande ogen achter de pc te hebben gezeten is dit voor mij een geslaagde aankoop, na een dag was ik al van mijn brandende en tranende ogen af mijn hoofdpijn die ik hiervan ondervond is ook veel minder geworden, tevens heb ik al mijn leesbrilletjes ook niet meer in gebruik en de Seemy ook voor het lezen ingeruild, de bril is ook erg comfortabel om te dragen en dat is natuurlijk ook een must, voor mij de volle 5 sterren waard, tevens mijn complimenten voor de manier waarop de bril werd verzonden ( dag na bestelling al in huis) en verpakt.

niet goed. bril is op sterkte 2 en dat is hij echt niet

goede avond. wil de bril heel graag terug geven. doet niets qua sterkte. glazen heel golvend. er doorheen kijken is echt kansloos. hoe kan ik retourneren en mijn geld terug ontvangen? vooralsnog wel veel mails etc. maar hoe simpel te retourneren, geen idee waar die knop zit. graag uw reactie, liefst simpel en helder. hoor graag, vr.gr. ruben vermeulen

• Levertijd

Een verademing, solide, mooi ontwerp

Na maanden met een gewone leesbril achter het beeldscherm gezeten te hebben ging ik overstag. Nou, wat een succes! Had ik veel eerder moeten doen. Geen ogen die dichtvallen van vermoeidheid, frissere blik en vooral een mooi ontwerp en snel geleverd

• Levertijd

Fijne lichte bril en topservice

In eerste instantie ging er iets mis met de levering maar dat werd snel en prettig opgelost. De bril bleek wat te groot maar ook daar ben ik super mee geholpen. Ik heb veel plezier van mijn nieuwe computerbril. Hij is hip en zorgt voor minder vermoeide ogen aan het eind van de dag.

Snelle levering.

De levering was heel erg snel, na een dag verzonden en bezorgd! De seems bril geeft rust aan de ogen en zorgt voor minder hoofdpijn en een betere nachtrust.

Hier word ik blij van!

Handige site, prijs heel goed, licht, presentatie waar je blij van wordt, licht in gewicht. En het Allerbelangrijkste, eindelijk meer rust in mijn ogen, letters goed kunnen.lezen! Heel blij mee

Werkt perfect

Al tijdens het eerste gebruik minder vermoeide ogen. Een echte aanrader!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik werk sinds kort hele dagen achter een laptop en kreeg last van mijn ogen. Ik wou een PC bril proberen en hier heb je zo veel kleuren dat ik moeilijk kon kiezen. Ik ben erg blij met mijn bril. Hij is ligt dus je voelt Hem amper zitten dus super fijn!

Prima bril!

Onlangs onderging ik aan beide ogen een staaroperatie. Van -8,5 ging ik daardoor naar 0,0 voor veraf. Voor dichtbij en beeldschermgebruik had ik echter nog een leesbril nodig van +2,5. De opticien verving daarvoor de glazen in mijn oude montuur door multifocale glazen met een waarde van 0.0 voor veraf en +2.5 in het leesgedeelte. Momenteel is het montuur voor reparatie bij de opticien. Om toch te kunnen lezen en mijn laptop te kunnen gebruiken kocht ik bij Seemy 2 brillen met glazen van +2,5, waarmee ik alles goed kan lezen inclusief beeldschermteksten. Bijkomend voordeel is dat deze glazen een blauwfilter hebben waardoor het werken met beeldschermen en Smartphones veel rustiger is dan voorheen, hetgeen mijn door de operaties zwaar op de proef gestelde ogen eer ten goede komt. Een ander voordeel was dat ik per 2 brillen een flinke korting kreeg en geen verzendkosten hoefde te betalen. Prima koop dus. Ik kan iedereen deze verkoper aanbevelen!

Zeer vlot

• Levertijd

Heerlijke bril, fout met levering direct opgelost

2 timeless brillen op sterkte besteld die prima comfortabel zitten en prettig kijken. In het geleverde pakket zat maar één bril. Even gebeld en de volgende dag lag de 2e bril in de brievenbus. Kan gebeuren en goed en snel opgelost. Prima service dus ook!

Top Leesbril !!!

Mijn eerste Seemy bril is zoveel beter als mijn vorige brillen van een ander grootmerk ( Izip...). Beslist een top product!

Good

I like it, comfortable frames, flexible and can fit all

Geweldig, mijn ogen kwamen onmiddelijk tot rust

Mijn vriendin gebruikt reeds een tijdje een seemy en was er met haar vele computerwerk zeer tevreden over. Daarom lijkt het mij wel wijs om er zelf ook eentje aan te schaffen. Ik heb nogal last van vermoeide ogen en deze bril verlicht dit enorm. Ik kan hem niet meer missen voor de tv/computer.

Hoofdweg 370 2908 LC Capelle aan den Ijssel

+31 61 265 03 32

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid