Heerlijke licht bril een aanrader.

Fantastisch!

Super draagcomfort

Was al even op zoek naar een niuwe bril met filter voor blauw licht gezien mijn ogen erg lichtgevoelig zijn. Mijn vorige bril van een ander merk deed na even dragen altijd pijn rondom mijn oren Bij deze bri lhelemaal geen last van, je merkt amper dat je een bril ophebt. De leuke kleuren en designs zijn mooi meegenomen, tevreden klant hier

fantastisch

lichtgewicht, je voelt niet dat je een bril ophebt, cool design computerbril geeft rust aan vermoeide ogen

• Levertijd

Geen last meer van uitgedroogde ogen

Ik werk de hele dag achter de computer en thuis wil ik ook nog wel eens series kijken of gamen. Dan heb ik aan het eind van de dag last van uitgedroogde ogen waardoor ik soms last heb van mijn lenzen. Dat is met deze bril echt een heel stuk minder geworden. Ben positief verrast door het effect wat het heeft.

• Levertijd

Bril die geeft wat je wil, stijlvol design, een sterk montuur en een zeer prettig filter!

Na de snelle service komt de Seemy in een mooie verpakking met informatie en gebruiksvoorwerpen aan. Ik gebruik de bril voor pc werk en s avonds met televisie kijken. Het doet wat er beloofd wordt namelijk een zeer prettig blauwlicht filter in een cool design.

• Levertijd

De bril voelt licht aan en zit als gegoten. De bril zit stevig in elkaar en ik heb niet het gevoel dat het naar verloop van tijd minder zal worden. Ik maak lange werkdagen achter mijn pc-scherm, maar ik ervaar geen klachten meer van vermoeidheid, licht branderige oogjes of slaapproblemen. Erg blij met de koop.

Geweldig!!!

Deze geeft echt zoveel rust aan mijn ogen in een woord geweldig!!!! En daarbij ziet hij er ook nog eens leuk en hip uit ik krijg echt zoveel leuke reacties. En het leuke persoonlijke kaartje zorgt ervoor dat je je niet een van de vele voelt. Kortom een topbedrijf!!!

mooie licht bril

Deze bril voldoet helemaal aan mijn verwachting. Snelle levering en persoonlijk bericht was ook erg leuk. In een mooie doos geleverd met een hoesje en doekje. Er is veel aandacht aan besteed. Mijn ogen zijn ook rustiger geworden met het gebruik van de computer top dus.

Top bril!

Ik heb inmiddels mijn 2e Seemy gekocht. Het is een fijne bril die licht aanvoelt. Het blauwe licht word echt gedempt en aan het einde van de dag heb je geen prikkende ogen meer. De prijs-kwaliteitverhouding is ook goed. Ik zou deze brillen aan iedereen aanraden

• Levertijd

Veel minder last van hoofdpijn door Seemy bril

De laatste tijd zat ik voor mijn studie en werk enorm veel achter mijn laptop. Ik kreeg hoofdpijn en werd helemaal duf. Nu ik een Seemy bril heb, merk ik oprecht dat ik langer achter mijn scherm kan zonder hoofdpijn of vermoeidheid. Helemaal fijn, dankjewel!

• Levertijd

Helaas bleek de bril niet geschikt voor mijn ogen, maar toch 5 sterren voor de uitstekende service en communicatie! Op e-mail wordt zeer snel gereageerd en goed meegedacht over mogelijke oplossingen.

• Levertijd

Deze bril is echt een uitkomst

Deze bril is echt een uitkomst. Hij werkt super goed en het montuur is erg mooi. Ik heb geen last meer van hoofdpijn of droge/zere ogen. Hij is heel stevig. Ik heb er al een keer perongeluk op gezeten en hij is nog steeds even mooi en recht!

• Levertijd

Super bril met super service

Sterkte was bij de eerste bril niet goed. Mocht ruilen en nu een hippe bril die mijn ogen rust geeft achter de computer !

Geen hoofdpijn meer.

• Levertijd

Echt een lekker zittende bril

Een fijne goed zittende bril en heerlijk om mee te werken met o.a. de computer.

• Levertijd

Wat een fijne computerbril, op sterkte! Geen last meer van mijn ogen en veel minder vermoeid, erg fijn!!

• Levertijd

Het is een mega fijne bril. Hij zit lekker op het gezicht. Ook merkte ik meteen al verschil en zakte mijn hoofdpijn en viel ik gemakkelijker in slaap. Al met al dus een geweldige bril. Een bril met oplossingen voor iedereen met sterkte of zonder sterkte voor iedereen wat wils.

Top bril!

Heb de bril nu 2 weken en na een paar dagen merkte ik al meteen het verschil het kijkt veel rustiger met de bril op en slaap ook beter nu ik het blauw licht niet meer zie ik zeg echt een aanrader ik zou ieder geval niet meer zonder willen!

• Levertijd

Leuke bril, spiegelt wel een beetje

Al de volgende dag had ik mijn bril in huis! Wat een leuke kleur en een hip montuur. Ik moet wel wennen aan de glazen, het spiegelt een beetje, vooral aan de zijkanten. Maar met de mogelijkheid om de bril 100 dagen te proberen, heb ik nog alle tijd om daar aan te wennen.

Geen hoofdpijn meer

Mijn dochter en ik hebben beide last van het vervelende blauw schermlicht en krijgen daar een nare hoofdpijn van. Sinds we beide een seemy hebben gaat dit stukken beter! Top!

Fijne bril

Het is een fijne bril, maar omdat ik een +1 had besteld en deze niet nodig heb is het voor mij geen fijne bril om op te hebben.. ben je geen + nodig bestel dat dan ook zeker niet.

• Levertijd

Ben erg blij met mijn Seemy bril

Snelle goed contact via de mail

Super bril en Super service

In de eerste instantie een te sterke bril besteld. Geen probleem en kreeg snel en goed advies. Nu de juiste sterkte en ben er heel tevreden over de bril! Ogen zijn niet meer vermoeid na een dag achter de computer! En slaap heerlijk!

Super bril,

Super bril, goeie levering, top !

Zeer prettige computerbril

Mooie degelijke computerbril met leescorrectie, licht montuur en draagt heerlijk. Heb de bril de hele dag zonder problemen op en zorgt voor meer ontspannen ogen na een dag achter het beeldscherm.

Hoofdweg 370

2908 LC Capelle aan den Ijssel

+31 61 265 03 32

Over Seemy

Seemy gelooft dat computerbrillen anders moeten. Ze schieten tekort op veel onderdelen of zijn onwijs duur. Daarom besloten wij een betaalbare computerbril te maken die er wél goed uitziet - en niet inlevert op kwaliteit. ■ Hoge kwaliteit computer brillen voor €49,- ■ Lichtgewicht, hip en cool ■ 100 dagen retourbeleid