Heel snelle levering

Top..

Zeer correct

De roosters zagen er heel goed uit , maar pasten niet , onze fout . Toch kregen we zonder problemen zeer vlugge terugbetaling van de teruggestuurde goederen.

Parfait

Beau site commande est arrivé a temps Conforme à la demande

snelle levering en tevreden over het bestelde product

goede service

Alles mooi geleverd

Stipte levering

Timer had ik niet nodig maar hij moet wel aangesloten worden Dit vernam ik na telefonisch contact. Bedankt voor duidelijk advies.

Alles correct!

Snelle bezorging, goede prijzen!

robuust

Beetje wat digitale problemen gehad met mijn bestelling, wel 3 weken moeten wachten

Jullie zijn Traaaaaaaaaaaaaaaaggggggg

X

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Ventilatieshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw opmerkingen serieus en willen graag helpen om dit recht te zetten. Neem alsjeblieft contact met ons op via +31 (0) 318 645538. Excuses voor het ongemak en we horen graag van u. Groeten, Kees Ventilatieshop

Product voldoet aan verwachtingen

Goede hulp via chat, snelle levering, product voldoet aan verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hallo, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Correcte, vlugge service van product waarvan beschrijving online goed en juist realiteit weergeeft.

Goede producten, met exacte weergave van maten en afmetingen, met snelle levering na bestelling online.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

In één woord…. PERFECT!!!

Top kwaliteit en super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede,snelle en correcte service.

Goede,snelle en correcte service.

Vlot en correct

Bestelling geplaatst, 2 dagen nadien geleverd in België.

Snel en correct

Perfect parcours gereden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prijs kwaliteit is heel goed!

De prijs kwaliteit is heel goed. Ook word er steeds heel snel geleverd. Ik ben fan!

Perfecte service

Perfecte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top Snelle service, mooi product.

Vriendelijke onthaalmedewerker. Nodige uitleg gekregen.

Snel en correct

Kwaliteitsvolle producten

pakje?

Heel lang moeten wachten op mijn pakje. Zowel PostNL als de Ventilatieshop kunnen me niet zeggen waar het is. Afgegeven in de brievenbus met een pakje van 1m lang .....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Doen wat men promoot

Bestelling en levering zijn volgens plan en mededeling perfect verlooen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Veel keuze, alles in orde, snel geleverd

Goede ervaring. Veel keuze op de site, 2 ventilatoren en enkele toebehoren gekocht. Alles in orde zoals het hoort.

snel en kwaliteitsvol

en nog een scherpe prijs ook...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles perfect op de verpakking na, daar waren scheuren in

1e bestelling