Zeer correcte en snelle levering. Tevreden klant

Zeer correcte en snelle levering. Tevreden klant

Goede ervaring

1ste maal besteld via webshop. Makkelijk te bestellen, snelle levering, volgende dag al in huis. Product beantwoordde aan de verwachtingen.

Teleurgesteld

Ik bestelde een stuk met alle instructies en ze stuurden me er een die niet overeenkomt. Er kwam geen reactie via de chat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo Oscar, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Ventilatieshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben op dit moment (nog) geen live chat op onze website, waarschijnlijk kreeg u daarom geen reactie. Echter nemen we uw opmerkingen serieus en willen graag helpen om dit recht te zetten. Neem alsjeblieft contact met ons op via +31 (0) 318 645538 of mail naar [email protected] Excuses voor het ongemak en we horen graag van u. Groeten, Kees Ventilatieshop

Prima service en producten!

Producten precies zoals beschreven op de website. Snelle en correcte levering!

Vlug geleverd

Alles correct

Perfecte levering

Prijsvorming en service optimaal

Zeer goede ervaring

Alles perfect en volgens afspraak geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hallo, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

correcte levering, op tijd

Zeer goed!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

top service en levering volgens afspraak

grote keuze uit materiaal en perfecte afspraken

Correcte verkoper

Gevraagd voor de levering op een bepaalde dag en correct verlopen. Kwaliteit en prijs zeer goed. TOP

• Zou u ons aanbevelen? Yes

perfekte levering, snel en op tijd

boven de verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een vlotte levering en duidelijke website

De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat er bij 1 bepaald artikel bvb buitenrooster, er ook een bijhorend binnenrooster. 1 aandachtspuntje: de roosters werden in 2 zendingen verstuurd met maar 1 dag tussen. 1 van de artikelen was nog niet in voorraad. Ik had het fijn gevonden om ergens te kunnen aanduiden dat alles samen mocht geleverd worden.

Snel en voordelig

Mooi aanbod en snelle, correcte levering.

Snelle correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles zoals beloofd, zelf extra gevraagde info.

Ik ben zeer tevreden over de prijs, de snelheid van de levering en de extra advies dat ik gevraagd heb.

Totaal onbetrouwbaar

Website geeft aan dag erop geleverd, bij het afhandelen kan plots enkel nog een dag later (en ja we waren zeer goed op tijd om te bestellen dus niet oké). Dan de dag zelf, website staat vol met avond levering de dag zelf dus dat geprobeerd voor 10u, kan je niet aanduiden maar na een telefoontje werd gegarandeerd dat het in orde kwam en de levering tussen 18u en 22u zeker en vast zou gebeuren. Bestelling geplaatst zoals gevraagd en ze zouden het in orde brengen... Helemaal niets of niemand gezien! Geen erg als het niet kan, dan weet een klant dat hij elders moet zoeken maar een hoop beloven en niets ervan uitvoeren is niet zoals het hoort dus hier koop ik nooit meer.

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Ventilatieshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, dit is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen uw opmerkingen serieus en mocht het nog niet verholpen zijn, neem alsjeblieft contact met ons op via +31 (0) 318 645538 of mail naar [email protected] Excuses voor het ongemak en we horen graag van u. Groeten, Kees Ventilatieshop

uitstekend

bestelling in orde en snel bezorgd prima bedrijf

Alles prima verlopen

Goede website, gemakkelijke aankoop. Prima communicate en levering.

Snelle en correcte levering

Vandaag besteld, morgen geleverd is geen holle frase...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Duidelijke en juiste info op website en correcte levering!

Men voert exact uit wat men belooft. Dit is prima!

Prima ventilator

Top alles goed ventilator werkt prima

aanrader

alles was in orde evenals op tyd geleverd

Juist produkt en levering

Vlotte website en levering

Alles correct verlopen.

Goede prijs kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gemakkelijk te bestellen, correcte prijs en stipte levering : profiçiat !

Buys Ballotstraat 6

6716 BL Ede