uitgebreide keuze maar heel wat duurder geworden

Wij kopen heel regelmatig vis bij Fieret, toch maandelijks voor zo'n 100 euro. Steeds een grote keuze superverse vis maar het valt op dat wij de laatste tijd veel minder hebben voor onze 100 euro. Prijzen zijn wel heel snel de hoogte ingegaan. Op basis van keuze en versheid nog een aanrader, op basis van prijs niet meer de verplaatsing naar Sluis waard.

Fantastische kwaliteit en perfect gekoelde levering!

Uitstekende kwaliteit en service. Wij bestelden vanuit regio Gent en werden dag nadien al geleverd. Perfect gekoelde levering van super verse vis. Zeker een aanrader! (En ben niet aan het overdrijven.. top!)

zeer goed

Altijd vers.

Onvriendelijk

De vriendelijkheid is ver te zoeken van het personeel en zelfs tot aan de kassa.

Super mooie viswinkel met groot, vers assortiment

Grote keuze, schappelijke prijzen en zeer vriendelijke, vlotte bediening

ZEER UITGEBREIDE SORTERING VERSE VIS EN SCHAALDIEREN

Wij komen wekelijks of elke 14 dagen bij fieret in de winkel of op de markt, en zijn altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs. vriendelijke verkopers op de markt in Knokke en altijd netjes en schoon en fris zoals alles eruit ziet. we hopen nog lang klant te blijven. komplimenten.

Prima kwaliteit!

Zeer tevreden van de kwaliteit en ook super dat het aan huis geleverd wordt. Enige minpuntje: (te) vaak foutjes in online bestellingen. Worden nadien rechtgezet maar soms plaatst het je in een vervelende situatie.

Heerlijke verse vis

Verse kabeljauw en zalm besteld, de kwaliteit is geweldig. Bezorging was in orde en nog lekker koud.

top

service kwaliteit prijs verpakking levering alles ok werd gisteren telefonisch gecontacteerd ivm ervaring met Fieretvis.nl

Zeer correct

verse producten aan een competitieve prijs, correcte bediening en levering

Prima kroket

Goede kwaliteit en goed koud Ijs en producten beter verdelen ipv al het ijs bij elkaar verder top

Alles tip top in orde

Zeer goed,alles verliep perfect

• Zou u ons aanbevelen? Yes

leuk om op deze manier vis online te kopen

aangenaam snel vers ruime keuze niet zo duur

Prijs/kwaliteit correct

Chaotisch en onvriendelijk

In de winkel schotel gaan afhalen, onvriendelijk onthaal, niet Corona proef, organisatie liep in het honderd.

Specialist in verse vis, die zóveel meer te bieden heeft.

De keuze is reuze. En voor iedereen is er wat. Vis, groente, fruit, wijn, bloemen en planten. Alles voor een uitgebreide en/of makkelijke maaltijd.

Heerlijke verse vis voor een scherpe prijs!

Vers | Service | Vriendelijk!

Groot assortiment

Fijne zaak met enorm veel keuze

Groot assortiment, heerlijk verse vis!

Groot assortiment, heerlijk verse vis!

A: Kwalitatief goede en verse vis. B: Perfecte gekoelde verpakking. C: Snelle levering. D: Makkelijk digitaal te bestellen en betalen. E: Prima bestel-informatie.

Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Veel keuze in verse vis voor een mooie prijs.