Een kleine onduidelijkheid over de prijs werd na een telefoontje onmiddellijk uitgeklaard. Zeer tevreden.

Veel geleerd over wijnen

Leerzame uurtjes met fijne begeleidende wijnen, heerlijke hapjes en goed gezelschap!

Altijd netjes beloftes na komen

Mij ervaring met Frank is dat hij altijd zijn beloftes nakomt. En mocht er toch een foutje zijn bijvoorbeeld met een jaartal, dan lost hij dat proactief op en komt het ook niet meer voor. Mooie wijnen, prima service, goede verpakking en op tijd geleverd. Een aanrader.

Goed verzorgd, veel kennis.

Frank is een sympathieke persoon met enorm veel vakkennis. De proeverij gecombineerd met de borrelplank was goed verzorgd.

Heerlijke rosé, vlotte service

Bij toeval in aanraking gekomen met Frank proeft Wijn. Was erg benieuwd naar de top 5 van de Rosé. Snel in huis, keurig verpakt, in milieu vriendelijk materiaal. Heerlijke wijn, ga hier zeker vaker bestellen

Een memorable avond vol gezelligheid en lekkere wijn!

We hebben een hele fijne avond gehad dankzij Frank! Ondanks dat onze groep te laat was, was Frank heel relaxt en aardig. Hij liet ons heerlijke wijnen proeven en vertelde veel over de herkomst. Echt een aanrader!

Snelle en keurige levering.

Netjes geleverd. En nu proeven welke van de vier onze voorkeur heeft.

Heerlijke wijn en goede service

Dit weekend rose besteld en gelijk geprofiteerd van de aanbieding. Moest daarom wel 6 dezelfde flessen bestellen maar dat geeft niet.

Dit weekend kreeg ik het bio wijnpakket binnen. Heerlijk

Ik wilde een keer bio wijnen proberen en dit pakket van 6 wijnen is echt een ontdekking.

Erg goed wijnadvies gekregen voor de barbeque.

Vorige week was ik op zoek naar een passende rode wijn voor de bbq, waar we graag zalm en T-Bone op wilde grillen. Top advies gekregen voor een ontzettend lekkere rose voor bij zalm en een Rhone wijn voor de T-Bone.

Een gezellige avond, met heerlijke wijn en veel informatie over de wijnen.

We hebben thuis een wijnproeverij gehad die door Frank werd verzorgd. Frank kan veel over de wijnen vertellen en heeft heerlijke wijnen meegenomen. We hebben een gezellige avond gehad en weten nu welke wijnen we willen bestellen.

Leerzaam , lekker en goedvoorbereid

Frank heeft veel kennis en kan het op een toegankelijke manier vertellen en overbrengen. Hij beweegt zich op een prettige manier in ons gezelschap waardoor we het gevoel hadden hem al te kennen. De lekkere hapjes vulde de mooie wijnen goed aan. Wij hebben een plezierige middag gehad en zouden Frank zeker nog een keer vragen om ons meer te vertellen over wijnen.

Leuk en leerzaam.

Veel kennis!, enthousiast, prettig/vlot contact via de mail!

Heerlijke wijn en goede service

Mooie overzichtelijke website met goede info over de wijnen. Zo kon ik goed de wijnen kiezen die ik lekker vind. Bestellen ging gemakkelijk en wijnen zijn keurig en op tijd afgeleverd. Prima ervaring dus!

Over Frank proeft wijn

Wijn proeven met passie en het liefst biologische wijn De titel zegt eigenlijk al genoeg, wijn proeven met passie en daarom is Frank proeft wijn ontstaan. En dat doe ik en mijn collega's al een hele lange tijd, zelf wijn proeven en wijnproeverijen organiseren om ook anderen te laten proeven. En dat allemaal vanuit de passie voor wijn en dan met name passie voor mooie wijn, bij voorkeur van wijnmakers die op hun beurt met passie wijn maken en veel aandacht en respect hebben voor de natuur. En dan komen we vaak uit bij biologische of biodynamische wijn. Proef je dat dan terug in je glas? We zijn ervan overtuigd! Het verschil kun je proeven en tijdens een van onze wijnproeverijen beleven. Mogen we je overtuigen?