Geweldig! Zowel product, verpakking en service!

Geweldige ervaring met Plantery! Mijn producr -grote geldboom- zat uitstekend verpakt! Lief kaartje erbij en een extra leuk plantje cadeau! Ii kab plantery bij iedereen aanbevelen!

Mooie planten, goed verpakt, snel geleverd

Ik heb bij plantery besteld en had de planten al na 1 dag in huis. Ze zagen er exact zo uit als op de foto en ik heb zelfs nog een persoonlijk kaartje en een plantje cadeau gekregen. Ik ga snel weer bestellen!

Fantastische service & kwaliteit!

Per toeval kwam ik uit bij Plantery, na wat rondgekeken te hebben op de website wist ik het; ik wilde groen in huis en Plantery was de site die me daarbij ging helpen. De planten zijn super en ook de potjes die we erbij hadden besteld zijn super mooi/trendy en kwalitatief goed. Ontzettend blij met onze groene vriendjes & gaan zeker nog eens iets bestellen!

Mooie planten, goede service

Planten zijn van goede kwaliteit, snel geleverd in een stevige doos. Er ontbrak een klein dingetje bij mijn bestelling: snelle reactie op mijn mailtje en binnen een dag kreeg ik het alsnog opgestuurd. Goede service ook dus.

Tropisch paradijsje thuis

Een prachtige goudpalm staat te pronken in mijn woning! Ik waan me nu elke dag op een tropisch eiland. De bezorging verliep prettig en accuraat, ik kreeg zelfs hulp bij het vervoer naar de 3de etage. De verzorgingshandleiding geeft gemak en een onbezorgd gevoel. Hulde aan Plantery, topbedrijf!

Hoi Carola, Bedankt voor je beoordeling. Met zo'n mooie goudpalm (en dit heerlijke weer) zie ik het tropische paradijs helemaal voor me! Veel plezier van je bestelling. Daan van Plantery

Bestelling is zeer netjes afgeleverd. De persoonlijke kaart en het extra plantje was zeer attent!

Zoals boven beschreven wordt de extra aandacht bij de verzending zeer gewaardeerd.

Zeer netjes vervoerd

Als beginnende klant een plant er bij gekregen als cadeau , ontzettend netjes !!

Hoi Rene, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat je blij was met onze kleine verassing. Veel plezier van je bestelling! Daan van Plantery

Zeer goede service!

Bestelling met zorg en aandacht binnen gekregen. En daarnaast nog een heel leuk persoonlijk kaartje er bij!

Hoi Marten, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat je ons kaartje leuk vond :) Veel plezier van je bestelling! Daan van Plantery

Goede service, plant was heel goed verpakt.

De plant was erg goed verpakt. Ik vond het erg leuk en attent dat er een gratis klein plantje bij de bestelling zat en een persoonlijk kaartje.

Hoi Danielle, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat je blij was met onze kleine verrassing. Veel plezier van je bestelling! Daan van Plantery

Alleen de verpakking is moeilijk te openen

Beste Jan, Bedankt voor je review! Soms zijn we iets te enthousiast bij het inpakken om te zorgen dat onze groene vrienden zonder breuken aankomen bij hun nieuwe huis, sorry daarvoor! Veel plezier van je bestelling. Daan van Plantery

Mooie plant, goed vetpakt en snel geleverd. Top

Zeer positirf

Beste Peter, Dankjewel voor je review en veel plezier van je bestelling! Daan van Plantery

super service

Fantastisch bedrijf, een plant kopen was nog nooit zo makkelijk.

Hoi Joop, Dankjewel voor je review en goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier met je bestelling! Daan van Plantery

het is leuk op deze manier een plant in huis te krijgen

Ik vond de manier waarop hij verpakt was erg goed en was blij verrast om nog een klein plantje in de doos te vinden

Perfect!

Een super mooie plant en een super persoonlijke service. Het kaartje erbij was erg leuk en het cadeau-plantje was helemaal een verrassing. Danjewel Plantery, en vast en zeker tot snel!

Prachtige plant, superservice!

Hele mooie volle plant, snel geleverd. Erg blij mee!

Wat een ontzettend mooie plant

De bezorging was snel en erg netjes, tot binnen gebracht omdat het om een grote plant ging. De plant zelf is nog mooier als op de foto en ik ben meer dan aangenaam verrast. En ook een leuk geschreven kaartje wat het persoonlijk maakt en het leuke extra presentje staat ook te schitteren op een mooie plek! Ik ga zeker vaker bestellen!!

Van sitebezoek tot aftersales perfect geregeld!

Heb meerdere 'wow' momentjes gehad vanaf het moment van zoeken via Google, de website, tot de levering van de plant die intussen een naam heeft :-) en de communicatie gedurende het traject. Mijn complimenten.

Top, makkelijk besteld, goede service en snel geleverd

goede ervaring gehad met mijn eerste bestelling. Mijn geldboom is snel en onbeschadigt geleverd. Hierbij nog een kleinigheidje van de zaak gekregen wat heel erg gewaardeerd wordt. Ik ga hier in de toekomst zeker meer bestellen!

Ik ben erg tevreden!

prachtige boom! Ik ben erg tevreden. Perfect verpakt en ik heb een kleine plant cadeau gekregen! heel erg bedankt

Alsof je een cadeautje krijgt!

Een paar planten besteld en kregen toen een gratis plantje bij. Super ingepakt en bezorgd, alsof je een cadeautje krijgt. Nog steeds happy!

Snelle levering en mooie planten!

Ik heb inmiddels 2 bestellingen geplaatst en ze zijn allebei heel snel bezorgd en goed ingepakt. De cactus en kentiapalm staan erg mooi in mijn huis en krijg en veel complimenten over. Zeker een aanrader!

Super snelle bezorging en prachtige plant!

Via Bol.com kwam ik bij de Plantery terecht. Binnen 2 dagen had ik de plant in huis. Deze was heel goed verpakt en in goede conditie.

perfecte levering en perfecte planten

De planten die ik besteld heb bij Plantery kwamen op tijd en netjes binnen. De planten zelf zijn van een goede kwaliteit en staan nu prachtig in hun nieuwe potten.

Snelle levering en een prachtige plant

Ik heb mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend stond het al voor mijn deur! De plant was perfect ingepakt en ik kreeg er ook nog een extra (cadeau) plantje bij. Mijn Calathea ziet er verder ook prachtig uit. Aanrader dus :-)

Over Plantery

We zijn vastbesloten om de plantenwereld op z’n kop te zetten en maken de wereld een stukje groener. Oké, veel groener. We gunnen iedereen een plantenparadijs. Ons enthousiaste team heeft maar een doel voor ogen: planten bestellen leuk én makkelijk maken.