LET OP!! NIET (ver)KOPEN!!

Mijn spullen liggen al dik een maand bij hun maar ik heb tot op heden geen cent ontvangen! Mijn WII-U console plus accessoires bij hun "verkocht" voor een lage maar redelijk prijs. Stofvrij, vetvrij en krasvrij opgestuurd. Dan hoor ik vervolgens een hele tijd niks. Wanneer ik meld dat het volgens track&trace al moet zijn aangekomen krijg ik bericht terug dat "er een fout bij POSTNL moet zijn geweest" want ze hebben hem pas "net binnen". Dat niet alleen, maar er zouden volgens hun ineens serieuze krassen zitten op de console. Uit principe heb ik (meerdere malen) verzocht deze dan maar terug te sturen. Het enige antwoord wat ik hierop kreeg is om alsnog mijn rekeningnummer te sturen (want daar vragen ze achteraf pas om). Tot op heden niks retour ontvangen en ook niks betaald gekregen. Grote kans dat u dus spullen koopt die niet zijn betaald of wat mij betreft gewoon gestolen zijn. Ze reageren ook nergens meer op. BEN OP UW HOEDE.

Envoudig en snel

Verkoop van onze Wii verliep heel goed. Instructies op de website waren heel duidelijk. Het verkoop proces is envoudig en betaling aan ons was snel gemaakt.

Correcte ervaring!

Spellen verkocht met snelle uitbetaling

Zeer tevreden over de snelle afhandeling vergeleken met andere inkopers, opbrengsten zijn wel lager dan bij anderen maar de service is zeker beter!

snel en eerlijk

snel en eerlijk

Ik dacht eerst dat het scam was maar nee. Super ervaring. Ik was zelfs gemist en had een toestel van 500gb doorgestuurd en ze hebben het aangepast naar juiste opslag.

Top!!

Super!! Snelle service! Echt een aanrader!!

Snel en makkelijk je console en games verkopen

Makkelijke site, snel duidelijk wat je krijgt voor je spullen. Verzendlabel toegestuurd gekregen, binnen twee dagen was alles geregeld. Top!

Precies wat er beloofd wordt.

Snel en goed geholpen top service

Perfect!

Snelle service, goede communicatie!

Slechte bedoelingen

Heb je een partij games en ga je de prijs kijken op de site. Nou klikken en verkoop order klaar. Doodleuk een mailtje dat de prijs niet klopt vd site. Ja zevert. Slecht systeem dus. Van mij kopen ze 0 games in ieder geval.

Dag Meneer, 100 van dezelfde games voor een prijs die te ver outdated is kunnen we helaas niet in meegaan. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Mocht er nou 1 spel tussen zitten waarvan de prijs toevallig outdated is nemen we het gewoon in maar 100 van dezelfde spellen kunnen we helaas niet aan beginnen. Ik denk dat u dat wel snapt. Mvg Gamegreen

uitstekende en snelle service.

Duidelijke website. Goede keuzes voor het in te leveren product. snelle afhandeling.

Top !

Op Zondag heb ik mijn aanvraag tot verkoop gedaan, En bijna meteen de verzend labels binnen. Op woensdag heb ik het pakket verzonden. 1 dag later stond het geld op me rekening .

Zeer attent over verkoop,en behandeling!

Zeer nette ,snel en goede verkoop ! Raad het zeker aan !

Snelle service, snel gecontroleerd en geld gestort

Ze maakten een uitzondering voor mij dat ik buiten werktijd mijn PlayStation-spullen kon afleveren. Binnen 48 uur hadden ze het gecontroleerd én had ik het geld al op m’n rekening! Super service!

Supersnel, professioneel en betrouwbaar

Het proces kan niet makkelijker. Product opsturen en je hebt binnen een week je geld binnen. Aanrader!

Goede en snelle afhandeling ve4koop

Goede en snelle afhandeling van de verkoop van mijn paspoort en games daarvan.

Fijne site om je oude game spullen aan te verkopen

Je geeft op de site aan wat je verkoopt, en je ziet direct hoeveel geld je daarvoor krijgt. Heel duidelijk en overzichtelijk. Ook het contact met de klantenservice is duidelijk en helder. Snelle service en snelle afhandeling.

Realistische prijzen en snel

Mooie realistische prijzen, makkelijk op te sturen, kreeg supersnel mijn geld gestort.

Zeer accuraat afgehandeld en duidelijke communicatie.

Zeer tevreden met de geboden prijs en de afhandeling.

Positief bedrijf

Prima service Iedereen aan te raden.

Zeer snelle betaling

Xbox one inclusief spellen verkocht en opgestuurd aan het einde van de middag. Volgende ochtend al het afgesproken bedrag op mijn rekening.

Zeer snelle service. Goed geregeld

Ik heb nu al twee keer een serie games verkocht aan gamegreen.nl. Het is fijn dat je na een bepaald bedrag een verzendlabel krijgt. Dat maakt het opsturen aantrekkelijker. Het overmaken van het bedrag gaat razendsnel. Wellicht verkoop ik mijn laatste games op den duur ook aan ze.

Fijne website , alles duidelijk .

Werk zeer eenvoudig en netjes geleverd

Prima ervaring. Moest wel even achter verzendlabel aan, maar was geen probleem. Staat van de WIIU vonden ze minder dan ik zelf, ook geen probleem en netjes gecommuniceerd. Zeker een aanrader.