top-service

snelle uitbetaling. eerlijke oordeel van producten

Een aantal games opgestuurd voor verkoop, afgesproken prijs is netjes uitbetaald na binnenkomst.

Snel en goed geregeld

Goed geregeld. De spullen worden snel nagekeken en geld snel gestort. Als je extra spullen aanlevert, passen ze zelf het bedrag aan.

Netjes afgehandeld

Vlotte duidelijke afhandeling

Super goede zaak en service.

Goede prijs ontvangen voor mijn product. Makkelijk dat er een verzendlabel doorgestuurd werd. Kortom voor ieder een aanrader.

Spullen opsturen met order nr en niets meer horen

Heel vreemd. Je ontvangt een order nr. met een offerte. Dan stuur je je games op en hoor je niks meer. Telefonisch niet te bereiken. Dit begint een beeld van oneerlijke praktijken op te roepen….. ! 22 dec22. Game green heeft inmiddels uitleg gegeven. Keurig. Daarom stel ik mijn mening bij en ben zeker tevreden over de afhandeling.

Fijne winkel

Fijne winkel

snel, eerlijk en klantvriendelijk

goeie prijzen, snelle handelingen. snel uitbetaald

Netjes afgehandeld

Snel en vriendelijk

Prima service. Xbox kosteloos opgestuurd met bijgeleverde retouretiket. Spelletje wat niet op de lijst stond ook uitbetaald. Top!

Snelle service supersnel uitbetaald

Ik wilde mijn spellen verkopen heb ze ingevuld in de lijst meteen een bevestiging gekregen volgende dag op de post gedaan daarna was het weekend en maandag hebben ze mijn geld al meteen gestort heel goede service duidelijk makkelijk en super snel

Geloof me hier krijg je de beste prijs voor je console met de beste service ;) Usedpro en CashC zijn hier niets bij ;) Bedankt jongens !

Reageren snel op mailtjes, goede kopende partij. zending is snel gecontroleerd en uitbetaald (zelf gebracht, zelfde dag op je rekening).

Een zeer goede service, Snelle betaling. Website duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Nadat ik alles geregeld had, bleek ik 1 spel vergeten met invullen op mijn verkooplijst. Met het inpakken het spel er gewoon bij gedaan want dan was ik het maar kwijt. Toen Game green mijn pakket ontvangen had, hebben ze gelijk uit betaald, inclusief het spel dat ik niet op de lijst gezet had. WAT EEN SERVICE.

Great way to recycle your old videogames!

The process was very easy! I created a sale list, sent the package and they made the payment shortly after receiving and reviewing the contents.

Heel netjes

Snelle reactie op mail en order netjes afgehandeld. Ik kan Gamegreen zeker aanbevelen.

Supersnel en makkelijk

Snel en vriendelijk afgehandeld.

Super goed

Die was super en alles was goed voor elkaar. En super netjes geregeld. Na de controle had ik het geld snel op de rekening staan

goed en snel geregeld

Alles aangemeld via de site, via de chat snel antwoord op mijn vragen gekregen. Netjes binnen de 3 dagen het geld ontvangen.

Zoals altijd zeer tevreden

Ik geloof dat ik inmiddels vijf keer een pakket naar GameGreen heb verzonden, en iedere keer is de verkoop geheel naar wens gegaan. Het verwerken gaat altijd snel en ik vind de prijzen heel redelijk. Misschien krijg je bij Marktplaats een paar cent meer, maar dan loop je wel risico op oplichting, plus dat je alles los moet verkopen. Hier kun je alles in één keer doen. Wat ik dit keer ook zeer waardeerde, is dat ze een eerlijke prijs gaven voor een spel dat niet op hun site stond en ik er toch bij heb gedaan. Echt top!

Ik heb me ps4 verkocht aan ze. Kreeg een retourlabel opgestuurd en in 1 dag heb ik heg antwoord gekregen van ze.

Enigste wat jammer is, is dat als je games opstuurd met een totale waarde van 20 euro. Je verzendkosten betaald van 6 euro en dus je games verkoopt voor 14 euro. Nu snap ik dat je pas een verzendlabel krijgt bij een waarde van meer dan 40 euro en iedereen er op moet verdienen. Maar het blijft jammer en met de huidige benzineprijs niet de moeite om ze zelf te brengen. Verder niets op aan te merken.

Prima geregeld

Prima geregeld binnen 3 dgn al op mijn rekening

Goeie service en heel erg snel

Had nog wat ouwe Xbox one games waar ik niks mee deed wou ik verkopen kwam deze site tegen mijn games opgezocht en kon er nog wat geld voor krijgen, waar ik mee eens was af kunnen ronden alles netjes verwerkt met factuur en welke games met een totaal bedrag opgestuurd met trace en trace werd ontvangen door hun en werd gelijk uit betaald wat heel erg netjes was zelfs op de zelfde dag van ontvangst. Zeer goeie site en heel erg betrouwbaar echt een aanrader