professioneel

meer nieuwe titels van ps3. snelle verkoop, eerlijke prijzen.

Makkelijk en snel je geld

Games die niet meer gespeeld worden makkelijk kunnen verkopen. Opsturen en aansluitend heb je je geld.

Goede prijs voor je producten

Nette prijs voor de aan te bieden producten. Snelle uitbetaling van de producten. Ook een mooi voordeel bij een waarde boven de € 40,- dat je met een verzendlabel kan versturen.

Voor een vriendelijk

Voor een vriendelijk

Eerlijke prijs en snelle afhandeling

Gamegreen bied een eerlijke prijs en zorgt voor een snelle afhandeling. Recentelijk heb ik mijn PS4 slim incl wat games en controllers aangeleverd. Binnen enkele uren stond het geld al op mijn rekening. Top service. Puntje om rekening mee te houden: - verzendlabel is voor een normale/niet-verzekerde verzending. Derhalve was het mijn voorkeur om het langs te brengen.

geweldig

goede prijzen snel uit betaald.

Goede en snelle service

Bij vragen meteen geholpen en direct na het overkomen van mijn PlayStation werd het geld overgemaakt!

Prima ze hebben alleen €3,00 te weinig overgemaakt.. Dit gemeld en bedrag is dezelfde dag alsnog overgemaakt. Goede service lijkt me !

Dag Max, Dat is helaas een foutje zie ik en we hebben zojuist de 3 euro ook overgemaakt. Bedankt voor je verkoop en fijne dag nog! Mvg Gameshopper

Ik wist niet dat er een harde schijf in de xbox zat en ze hebben gekeken blijkbaar zat er wel een harde schijf erin en het bedrag is daarna keurig aangepast. Echt een top bedrijf!

Snel en netjes

Zondag gebracht dinsdag betaald Super netjes ! Ik ben blij als ik ooit nog Wat verkoop of mensen in me omgeving Zal ik Ze zeker hierheen sturen !

Duidelijke site. Komt afspraken na. Je krijgt een verzendlabel om je te verkopen spelcomputer/spelletjes op te sturen. Top service. En je geld staat binnen een paar dagen op je rekening.

Super goede service

Mijn complete collectie langs gebracht en super snel en duidelijk inzichtelijk een terugkoppeling gekregen . Ook een zeer mooie prijs ervoor gekregen. Super tevreden ik raad hem ook zeker aan.

Super fijn

Hele goede ervaring met deze site! Site is makkelijk te gebruiken en alles is duidelijk. Ik heb mijn spullen op gestuurd en binnen 2 dagen stond het geld op mijn rekening en had ik netjes een mailtje met het overzicht. Echt heel goed dat dit soort bedrijven bestaan, spullen stonden mij in de weg. Wist niet waar ik het weg moest brengen en nu kreeg ik er nog een mooi bedrag voor.

Super service, faire prijzen

Recent mijn PS3 met games verkocht. Super service, faire prijzen

Uitstekende service, reële prijzen, zeer goede communicatie en snelle afhandeling

Nu meerdere keren hardware, zoals spelconsoles en games aangeboden. Iedere keer wordt er een (volgens mij) reëel aanbod gedaan. Bij vragen wordt je zeer snel en vriendelijk geholpen en na controle wordt er snel betaald.

Geweldig service

Snelle en uitstekende service ✅✅

Prima geregeld.

Helder, eerlijk en top service

Wat oude spellen en spullen verkocht vlot en snel geregeld

Komen afspraken na

Heb nou voor de 2e keer spullen verkocht aan gamegreen. En ik moet zeggen heb elke keer netjes een verzend label gekregen en alles was snel geregeld. Het geld stond snel op de bank. Fijn zaken doen zo. Ze reageren ook erg snel op de mail.

top!!!!

snel en eerlijk

Heel fijn

Snel vlot en zeer klantvriendelijk geholpen.

Prettig

Veel Wiispullen kunnen verkopen. Snelle reacties bij vragen. Verzendkosten door Gamegreen op zich genomen, fijn. Snel uitbetaald.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Komen afspraken na en goede service!

Komen afspraken na en goede service! Prijzen zijn reëel.

In eerste instantie gevraagd om een verzendlabel en meteen per mail ontvangen. Leuk bedrag nog gekregen voor onze xbox360. En meteen na ontvangst stond het op onze rekening.