In één woord GEWELDIG

Goede communicatie. In eerste instantie werd de telefoon niet opgenomen echter ik werd teruggebeld en dat maak je maar zelden mee. Gewoon TOP.

Mooi geworden.

Goed contact, meedenkend. Zelfs voorbeeld per e-mail ontvangen voordat ik ging bestellen. Blij met resultaat. Mooi geworden

Snel netjes en correct

Eerste keer een kleine bestelling gedaan. Contact over en weer heel netjes en persoonlijk. Bestelde product zeer mooi! Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Echte aanrader

Goedemiddag Lean, Goed om te horen. Heel veel plezier ermee!!! Groetjes Johanna

Ziet er keurig uit.

Ziet er keurig uit netjes verpakt, ben blij mee.

Bedankt Bert, voor de positieve review!! Hartelijke groet, Johanna

Altijd leuke kraamcadeau’s die super snel binnen zijn. Mooie kwaliteit en goede service. Als er iets is dan snel en duidelijk in de communicatie. Aanrader!

Dankjewel weer Myrthe!!!

Uitstekend service

Er was een spelfout gemaakt op mijn bestelde handdoek. Ik werd gebeld door Johanna meteen bij ontdekking van de fout en zij regelde meteen een 2de poging. Communicatie was vriendelijk en plan duidelijk. Ben blij met mijn aankoop die toch op tijd is geleverd.

Lakentje met naam

Op de geboortedag van kleinzoon een lakentje besteld. Na paar dagen fijn bezorgd op adres van de baby. De moeder was er erg blij mee :) en er zat een lief kaartje bij.

Zeer goede ervaring

Mijn bestelling van 2 kinderbadjassen met naam : de gevraagde kleuren waren niet meer in voorraad. Hebben direkt een mailtje ter info gekregen en daarna zonder problemen ons geld teruggekregen. Zeer goede communicatie!

Beste Peter, Bedankt voor de review. Jammer dat de juiste kleuren niet meer leverbaar zijn. Hartelijke groet, Johanna Personal Products

Mii produkt en mooi gemaakt.

Goeie prijs kwaliteit en ik steun graag de lokale ondernemers.

Dankjewel Linda!!!

Prachtig gemaakt, fijne communicatie

Heel blij met de mooie handdoeken!

Bedankt hoor Marlies!

Het Product ziet er heel mooi uit ook de geborduurde namen.

Hartelijk bedankt!

Super makkelijk en snel

Het bestellen gaat makkelijk en vlot, met verzenden heb ik geen.ervaring aangezien ik in de zelfde plaats woon en dus afgehaald heb. Maar alles verloop vlot en soepel, knuffeltje met naam in het oortje super netjes gedaan! Wat ook super leuk is, achterop het visitekaartje schrijft ze persoonlijk iets op! Super leuk. Als we meer geboorte cadeautjes nodig hebben gaan we zeker weer hier een knuffel met naam halen!

Bedankt Ivan. Fijn dat het zo kan! We zien jullie graag terug!

Een hele goede service. Ik kreeg netjes bericht dat de kleur die ik had besteld niet op voorraad was en het dus langer duurde en dat een andere kleur wel beschikbaar was. Voor mij maakt het niet uit, ik had het product nog binnen 4 dagen, dus helemaal blij mee!

Graag gedaan!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Mooie handdoeken heel netjes geborduurd. En een leuk persoonlijk geschreven berichtje erbij ontvangen. 9Binnen een paar dagen geleverd.

Prachtige kerstmuts met naam voor mijn kleindochter besteld, had per ongeluk verkeerde kleur borduring gekozen (zou onzichtbaar zijn geweest op de witte rand), ze hebben gelijk contact opgenomen en het na overleg verandert...super!

Persoonlijke service en goede kwaliteit

Heel goed, mijn bestelling is vlot opgenomen. Persoonlijk contact over de details gehad en hele snelle levering.

Het kon perfect zijn maar er is een kaartje van iemand anders bijgevoegd dus moest de ontvanger jullie bellen om te weten wie de afzender was. Slordig!

Mooi werk en vlotte service!

Mooi werk en vlotte service!

Snelle Service, helemaal naar wens

Heel blij met mijn cadeautje voor mijn petekindje. Precies zoals ik had gehoopt. Er zat ook een lief kaartje bij.

Geweldige service en de Rabbit Richie ziet er super uit! Dank!!

Beste Marlijn, Bedankt voor de leuke reactie. Hartelijke groet, Johanna van PersonalProducts

Mooi product en snel geleverd!

Super vrolijk wordt ik van het persoonlijke kaartje wat erbij de bestelling zit!

Dankjewel Marieke :)

Uniek gepersonaliseerd cadeau

Fijn contact, goede kwaliteit en keurig netjes verpakt en geleverd. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. Warme groet, Joyce

Leuke handdoek voor mijn kleinzoon laten borduren met zijn naam. Mooie kwaliteit en bestelling ging snel en goed verpakt zou dit product zeker aanraden

ongelofelijk goed

Zeer verzorgde en heel snelle service. Ook heel persoonlijk afgeleverd.

Uitstekend in Alles

Uitstekend geregeld, product is geweldig, Je krijgt meteen een mail en als het verstuurd wordt dan zit er een heel leuk kaartje bij. De prijs van product is ook niet duur.

Over Personal Products

Over Personal Products Machinaal borduren voor particulieren en bedrijven. Levering binnen 5 werkdagen. (Tenzij anders vermeld) Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Wij borduren al vanaf 1 stuks, ook voor bedrijven. Voor logo's berekenen wij bij de eerste keer digitaliseringskosten. Wij maken altijd een passende offerte. Na goedkeuring wordt er pas geborduurd. Wij antwoorden binnen 24 uur op al uw vragen. Geen antwoord gehad, check dan uw spambox.