Had twee knuffeldoekjes gekocht voor onze kleindochters met een leuke tekst maar was 1 letter vergeten en doorgegeven en alles is gelukkig goed gekomen. Wat een geweldige service….vond het ook erg leuk dat er een kaartje met een handgeschreven tekst in zat ,heel persoonlijk.

Zeer accuraat, netjes en betrouwbaar

Na de eerste bestelling, een tweede geplaatst en ik ben erg tevreden. Kwaliteit is hoog en snelle service!

Super service, mooi product

Vlotte afhandeling. Duurde helemaal niet lang, maar bij de bestelling kregen we toch een kaartje met excuses dat het wat langer geduurd heeft omdat de juiste maat niet voorradig was. Prachtig product.

Fijn dat het sneller binnen kwam dan verwacht. Bedankt voor de beoordeling Emily!

Schitterend

Zeer snel en verzorgd

Super bedankt hoor Greta!

Super netjes en snel

Heel blij met het product, naam is mooi duidelijk en netjes geborduurd. Het persoonlijke kaartje die erbij zat is een kers op de taart. Ontzettend leuk ! De verpakking ook super mooi. Dankjewel

uitstekende service

uitstekende service betaalbare producten

Bedankt Will!

Het product was mooi ingepakt, snel geleverd en er zat zelfs een persoonlijke boodschap bij. Top service!

Zeer Goed

Ik ben super blij met mijn pakketje, ondanks nu het heel druk is met de feestdagen en de levering iets langer duurde. Had ik een hand geschreven berichtje met hun excuses. Zeer lief

Goede kwaliteit snelle service

Zeer goede kwaliteit en heel behulpzame en vriendelijke klantenservice. Prijs/kwaliteit top.

Mooi product

Mooi product en prima en snelle levering! Het persoonlijke kaartje erbij waardeer ik erg!

Mooi product

Bestelling met opdruk ziet er super leuk uit. Een persoonlijk kaartje erbij maakt het compleet!

Goed persoonlijk contact

Ik had tussendoor nog een vraag. Snel en vriendelijk gehandeld. Persoonlijke noot op een kaartje bij een bestelling doet het altijd goed. Ga zo door!

mooi product, genoeg keus, snelle levering

een prachtig geborduurde handdoek besteld. Genoeg keus uit kleuren en lettertypen. Snelle service, goede communicatie. Ik ga zeker nog eens een bestelling plaatsen!

Kerstmutsje voor mijn kleinzoon besteld. Snel geleverd , ziet en schattig uit. Een persoonlijk geschreven kaartje erbij Dat een gedeelte van de bezorgkosten teruggestort werd omdat het een brievenbus - Pakje was. Top service

Prima service van een mooi afgewerkt product.

Ik heb een goede service gekregen zowel via mail als het afgewerkt product.

Snelle service en een mooie prijs voor een mooi setje

Snel, vriendelijk, en netjes

Wij hadden handdoeken besteld, met tekst. De termijn waarin wij het wilde hebben was 4dgn. Het was keurig ingepakt, en als de postbode sneller had gelopen was het vast op tijd...scheelde 1 dag. Wel vond ik de tekst wat strak en had iets groter gemogen. Verder was het supermooi. De ontvanger was er heel blij mee

Keurig netjes en op tijd

Zo'n persoonlijk geschreven briefje erg leuk dat dat erbij zit

Hoi Lucia, Bedankt voor je positieve beoordeling. Altijd leuk hé zo'n kaartje!

En afgeleverd met persoonlijk handgeschreven kaartje erbij wat echt heel fijn overkomt.

Dankjewel Esther!!!

Mooie producten, supersnel geleverd!

Het cadeau voor alle trotse ouders : babydoek met naam! In alle kleuren, prachtig geborduurd en snel geleverd! Top!

Dankjewel Mariette!!!

We hebben de bestelling nog niet ontvangen.

We hebben de bestelling nog niet ontvangen. Toffe producten. Prijs wel nogal duur en ook hoge verzendingskosten.

Hoi Sara, Het klopt hoor dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Deze gaat vandaag (maandag) op de post. Wij hanteren 3-5 werkdagen om de bestellingen te verzenden. Vandaag is de 5e dag. We proberen dit normaal sneller te doen, maar dit is ook afhankelijk van onze voorraad, en de snelle levering van onze leverancier. Bedankt dat je onze producten tof vind. Helaas zijn de verzendkosten naar België inderdaad duur, maar wij kiezen ervoor om met track en trace te verzenden, en dan zijn de kosten ook voor ons €13,00. Een fijne dag gewenst, en je zult de bestelling spoedig tegemoet zien! Hartelijke groet, Johanna

Knuffel terug binnen 48 uur!

Mijn kleinkind was zijn knuffel kwijtgeraakt. Binnen 48 uur had hij een nieuwe! Dankjewel!!

Hoi Miriam, Leuk om te horen dat het zo snel binnen was. Veel knuffelplezier gewenst voor Logan! Groetjes Johanna

Boven verwachting.

Levering volgens afspraak. Ziet er prachtig uit. Persoonlijke aandacht.

Over Personal Products

Over Personal Products Machinaal borduren voor particulieren en bedrijven. Levering binnen 5 werkdagen. (Tenzij anders vermeld) Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Wij borduren al vanaf 1 stuks, ook voor bedrijven. Voor logo's berekenen wij bij de eerste keer digitaliseringskosten. Wij maken altijd een passende offerte. Na goedkeuring wordt er pas geborduurd. Wij antwoorden binnen 24 uur op al uw vragen. Geen antwoord gehad, check dan uw spambox.