Boven verwachting.

Levering volgens afspraak. Ziet er prachtig uit. Persoonlijke aandacht.

Fijn meedenken bedrijf

Heerlijke producten en snelle levering

Goed verpakt en snel ontvangen. De fijne producten voor de nagels

Zag er weer prachtig uit!

3 knuffels met naam besteld als kraamcadeau; ze zullen er vast blij mee zijn

snelle en zeer goede service

Het resultaat mag er zeker zijn, een mooie gepersonaliseerde handdoek. Snelle levering.

Wat een snelle service en geweldige dienstverlening

Ik kreeg een persoonlijk bericht omtrent de levering. Wat een snelle service en zulke vriendelijke mensen die heel graag meedenken. Volgende keer weet ik waar ik mijn bestelling moet plaatsen.

geweldig

Product was netjes geborduurd en mooi ingepakt! Na contact was het product zelfs al binnen 2 dagen gereed (ik was laat met bestellen) Zeker de moeite waard om te bestellen!

Wat een super lieve reactie. Graag gedaan! Gr. Johanna

Super mooi en snelle levering.

Het lakentje met naam is echt super mooi. En het was ook een super snelle levering. Ben er heel blij mee. Bedankt

Aanrader!

Ik had op de website een voorbeeld gezien wat ik mooi vond wat niet standaard was. Andere aanbieders van geborduurde knuffeldoekjes waren niet zo flexibel. Heel goed geholpen via de app, een voorbeeldje ontvangen, snel verzonden en prachtig resultaat. Een aanrader! Heel blij mee!

Hoi Esmee, Jij bedankt voor het fijne e-mail contact. En natuurlijk veel knuffelplezier voor je Ivy. Groetjes Johanna

Mooi!

Super leuk en persoonlijk geboortecadeau! Altijd perfect gemaakt!

Goedemorgen Mariëtte, Dankjewel voor je reactie!. Afgelopen woensdag hebben we de bestelling ontvangen hoor. We streven altijd binnen 3-5 werkdagen te leveren. 1 van de badcapes hadden wij niet op voorraad, en is besteld bij onze leverancier. Deze kwam eind vrijdagmiddag bij ons binnen. Vandaag zal de bestelling worden verzonden. Dit zou betekenen dat de bestelling op de 5e werkdag bij jullie binnen is. Hartelijke groet, Johanna

Super tevreden en blij mee

Persoonlijk benaderd door Johanna, omdat het gekozen lettertype bij bepaalde letter niet mooi overkwam en kreeg een voorbeeld doorgestuurd. Ik kon een ander lettertype kiezen en het is geheel naar tevredenheid afgeleverd. Prima service!

Leuk en persoonlijk kado met naam.

Ik had een knuffeldoekje met naam besteld. Er zat ook nog een haarbandje en een handgeschreven kaartje bij, waarin mijn kleindochter persoonlijk veel plezier met de knuffel gewenst werd. Heel leuk!!

Heel mooi ringen kussentje ontvangen. Goede communicatie en een nette afhandeling. Ook snel ontvangen. Wij zijn er heel blij mee.

Netjes

Klantvriendelijk en snel

Ik had nog wat vragen en kreeg s'avonds nog antwoord daarna gelijk besteld. Volgende dag begin van de middag kreeg ik al bericht dat het klaar lag.

Op zoek naar leuke gepersonaliseerde cadeautjes voor mijn kleinkinderen stuitte ik op dit bedrijf. Dat was een goede greep. Ziet er mooi uit. Goede kwaliteit. Ik ben er blij mee.

Vriendelijk geholpen en een goed product

Persoonlijke service voor een zorgvuldig gepersonaliseerd resultaat.

Ik heb een speendoek/speenknuffel laten personaliseren en ik vond de service snel, correct, zeer zorgvuldig en persoonlijk. Er stond zelfs een handgeschreven boodschap op de bon, met tip voor het wassen. Hier word ik dus helemaal blij van!

FANTASTISCH

Netjes Snel Correct En super mooi product

Communicatie heel fijn gegaan wat betreft de levering.Mooi produkt. Al met al zeer tevreden.

Heel fijn en de persoonlijke bedanking. Top

Mooie kwaliteit en fijne service. Persoonlijke bedanking was de kers op de taart.

Beste Isabelle, Wat leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Johanna

Precies zoals ik had gehoopt.

Super mooi! Ik had een kerstmuts besteld voor onze kleine meid haar eerste kerst. Het mutsje past perfect en de borduring echt super mooi. Goede kwaliteit.

Wij wilde graag iets extra's, dat was geen enkel probleem. Het duurde iets langer met leveren maar daar weren we netjes van op de hoogte gehouden. En blij met het eindresultaat!

Veel plezier ermee hoor Patty!

Zeer netjes,verzorgd en er was een goede communicatie en nazorg.

Heel mooi

Wat een mooi ringkussentje en wat mooi gegraveerd zeg..Mooi aandenken en een goede service.. Zeker aan te raden..

Havikenhof 3 3862 LP Nijkerk

+31 6 25337958

Over Personal Products

Over Personal Products Machinaal borduren voor particulieren en bedrijven. Levering binnen 5 werkdagen. (Tenzij anders vermeld) Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Wij borduren al vanaf 1 stuks, ook voor bedrijven. Voor logo's berekenen wij bij de eerste keer digitaliseringskosten. Wij maken altijd een passende offerte. Na goedkeuring wordt er pas geborduurd. Wij antwoorden binnen 24 uur op al uw vragen. Geen antwoord gehad, check dan uw spambox.