Heel mooi

Wat een mooi ringkussentje en wat mooi gegraveerd zeg..Mooi aandenken en een goede service.. Zeker aan te raden..

Vlotte levering van persoonlijk cadeautje

Dank voor jullie leuk ingepakte knuffels met persoonlijke berichtje die (gelukkig) erg snel geleverd werden. Onze zoon is jullie dankbaar!

Geweldig goed

Goede kwaliteit, snelle service, persoonlijke benadering, soepel met aanpassingen.

Hoi Nel, dankjewel voor je review.

Super mooi

Hele mooie badjassen besteld voor het kinderfeestje van mijn dochter! 10 meiden met een mooie badjas met naam op hun rug! Ik had per ongeluk een dubbele naam aangeklikt en hun hadden dit opgemerkt! Netjes geld retour gekregen en de badjassen binnen gestelde tijd geleverd gekregen!

Was vast een geslaagd feestje!

Persoonlijke aandacht voor klant en product

Vlak na mijn bestelling kreeg ik gelijk een persoonlijke mail met antwoord op mijn vragen, Johanna maakt prachtige borduursels op erg leuke producten, helemaal zoals ik het hebben wilde. Dank Johanna, ik raad iedereen aan hier je bestelling te doen!

Graag gedaan hoor Myra.

Het persoonlijke stukje erbij geschreven maakt het super leuk. Echt heel lief!

Vlot en kundig

Product besteld en in een aparte email een verzoek meegegeven. Zeer snel kreeg ik antwoord dat zij mijn verzoek konden inwilligen. Product in professionele verpakking met handgeschreven boodschap ontvangen en het resultaat was nog mooier dan ik dacht! Johanna bedankt!

Super geregeld en erg snel, mooi resultaat

Interessant

Ik heb er fijn gebruik van gemaakt. Zal in de toekomst zeker nog eens mee willen doen.

Snelle levering ,goede kwaliteit.

Goede kwaliteit van product. Borduursels op kookschort waren netjes afgewerkt. Snelle levering . Bedankt voor de goede service.

snelle service en super mooi cadeau!

Al meerdere keren besteld voor onze net bevallen medewerkers. Snelle levering en mooi ingepakt. Badcape is echt super mooi, bijzonder persoonlijk door de naam, echt een geweldig cadeau!

Ik sta versteld van de mooie producten

Ik ben heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid! De producten zijn kwalitatief en heel proper afgewerkt. Wij zijn fan!

Zeer snelle levering. Mooi verpakt!

Ik ga hier vaker bestellen.

erg mooi resultaat, goede service en scherpe prijs!

Ik ben erg te spreken over Personal Products, mijn nieuwe bedrijfskleding ziet er erg mooi uit met de geborduurde logo's. Helaas beschadigde tijdens het borduren 1 van mijn shirts maar hier is door Johanna gelijk een nieuwe voor besteld; Goede service!!

Hoi A. Hartelijk bedankt voor je review. Veel werkplezier!

fantastisch, snel, professioneel

Ik heb een bestelling gemaakt paar maanden geleden en alles liep super snel, professioneel, de leverdata was ook zoals verwacht. Comunicatie was heel goed en op maat, en paar dagen later stond een mooie doos met mijn bestelling erin! de producten zijn van goede kwaliteit dus heel blij, zeker een aanraden

Hoi Hilda, Fijn dat alles netjes is afgeleverd. Veel succes met jullie onderneming!

Wat een super service!!

Wat een ongelofelijke goede service met direct contact en snel reageren werd er geleverd! Het pakketje raakte kwijt bij de post en het werd zooooo goed opgelost! Mijn complimenten en dan ook nog eens een mooi product!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Product zag er mooi uit. Precies zoals verwacht. Levering was ook snel. Aanrader

Ik wil Johanna extra bedanken voor het persoonlijke briefje.

Snel met Super service

Badcapes besteld, waren altijd super mooi en snel geleverd. als cadeau verpakt; ideaal. Bij extra vragen ook nog super service!

Hoi Mariëtte, Bedankt voor al jullie leuke bestellingen. Het is elke keer weer een feest om de badcapes te borduren. Gr. Johanna

Super mooi

Ik laat mijn bedrijfslogo’s borduren op mijn bedrijfskleding door Personal Products. Het eindresultaat is super mooi. De levering is een paar dagen. Nu is het makkelijk als ik nog iets wil laten borduren met mijn logo, omdat dit logo al bekend is. Ik lever de kleding aan en met een paar dagen komt de kleding terug met een heel mooi geborduurd logo op de kleding.

Dankjewel Yvonne. Het is een mooi resultaat geworden.

Prima producten

Tevreden over de producten en aflevering. Keurig verzorgd. Levertijd was soms wat langer maar dit was dan van tevoren bekend.

Vriendelijk en ervaren persoonel. Luistert en denkt met klant mee. Snel afleveren. Echt super

Zeer mooi product

Is zeer mooi geborduurd

Creatief meedenkende vouw die er alles aandoet om een prachtig product naar wens te leveren!

Ik leg haar uit voor wie het cadeau bestemd is, voeg informatie/wensen toe: Zij communiceert duidelijk of ze me goed begrepen heeft, voegt soms nog advies ivm kleurcombinatie toe, noemt de prijs en vraagt of ze het moet opsturen of dat ik het afhaal. Toen er spoed bij was vervulde ze mijn wens zelfs met voorrang. Ze levert echt maatwerk in perfecte uitvoering. Ben heel blij met haar!!

Zeer goed en vriendelijk

Vakkundig werk afgeleverd!

Havikenhof 3

3862 LP Nijkerk

+31 6 25337958

Over Personal Products

Over Personal Products Machinaal borduren voor particulieren en bedrijven. Levering binnen 5 werkdagen. (Tenzij anders vermeld) Persoonlijk naar eigen wens geborduurd. Wij borduren al vanaf 1 stuks, ook voor bedrijven. Voor logo's berekenen wij bij de eerste keer digitaliseringskosten. Wij maken altijd een passende offerte. Na goedkeuring wordt er pas geborduurd. Wij antwoorden binnen 24 uur op al uw vragen. Geen antwoord gehad, check dan uw spambox.