Ik ben tevreden

Groeten

Zeer snelle leveringen

Service met de grote S!

Een item gekocht dat ik nergens anders vond tegen een erg scherpe prijs. Ik had speciale wensen voor verzending en Jan heeft het dag zelf uitgezocht en het pakje verzonden. Prima service, echte aanrader!

Snel en accuraat

Enkele zaken besteld en heel snelle en correcte service ervaren. Een aanrader

Alles was pikkobello dus op gans de lijn 100%

Uitstekend snelle service

Dikke pluim voor jullie snelle service ! Dinsdag mocht ik men pakketje al ontvangen die ik zaterdag besteld had .

Vlot verlopen ,de volgende dag alles in de bus.

Na mijn eerste bestelling flights ontvangen waar een fabricagefout bleek in te zitten.Na het versturen van klacht heb ik tegoed gekregen in de vorm van een kortingscode. Top service Misschien juist wat meer keuze nog van flights…

Top service, snelle levering

Top service, snelle levering

Goede website en vlugge service

Zeer goede ervaring

Vooreerst had ik een zeer aangenaam telefonisch contact met Jan. Meteen bestelling geplaatst en pakje kwam zeer professioneel ingepakt aangeboden door de postbode 2 dagen na mijn bestelling die ik pas ‘s avonds laat heb doorgestuurd. Dankjewel!!

Duidelijk en eenvoudig

Je vindt onmiddellijk alles waarnaar je opzoek bent om te dartsen Zeer duidelijk

Zeer snelle levering. Met vriendelijk bedank woordje.

Giede service

Correct en op tijd geleverd

Had dringend enkele darts spullen nodig en binnen 2 dagen alles in huis.

Top levering dag erna aan de deur en perfect verpakt

Naar de eigenaar gebeld voor zeker te zijn dat mijn set nog verkrijgbaar was. Perfect, vriendelijke en professioneel en hij was dan nog op verlof Heb direkt mijn bestelling geplaatst en de dag erna geleverd in perfecte verpakking. TOP .

Gewoon perfect

Overzichtelijke website om te bestellen. Zeer uitgebreid assortiment. Gemakkelijk te bestellen en af te rekenen. Zeer snelle levering, echt wel zeer snel. Weeral bedankt en tot de volgende bestelling. Groeten, Steven

Topservice!

Alles geleverd zoals besteld en binnen 24u!

super makkelijk.

service en levering liepen perfect. punt voor leken. ik weet niet welke shafts op welke darts gaan en wat compatibel zijn. hoe leer ik dit als leek? mvg, peter pastijn

Vlot

Duidelijk en vlot. Zoals het hoort!

Overzichtelijke website en snelle aflevering van het pakketje.

Heb besteld en is netjes optijd geleverd zoals ze vermeld hadden dus een tevreden klant.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb zowel online als in de winkel al dart materiaal aangekocht. Online is het een makkelijke en duidelijke website, en in de winkel is men vriendelijk en zeer behulpzaam!! Zeker en vast een aanrader!!

Grote keuze . , snelle service

Dank je wel voor je positieve review. We wensen je een geweldig 2024 vol met nog meer dartplezier en succes. Proost op een fantastisch jaar!

Kadobon besteld en deze werd netjes doorgemaild!

Zeer goed!