Uitstekende service!

Ruime keuze, vlotte communicatie en snelle levering!

Snelle correcte service

Zeer netjes verpakt. Zeer snel geleverd. Zeker aan te raden.

Goede ervaring!

Snelle levering , de producten waren goed verpakt. Wat ik wel mis op de site zijn meer filter mogelijkheden. Voor de rest prima !

Hoi, Bedankt voor de fijne review! Je kan op de verschillende eigenschappen van de producten filteren. Op gsm en tablet staan de filters helemaal onderaan. Welke filters mis je juist? We staan altijd open voor feedback en willen verbeteren waar nodig. Veel dartplezier, Tinne Darts-Online

Perfecte service

Vlotte, snelle service

Dankjewel voor de fijne review! Nog veel dartplezier! Darts-Online

Toppers

Bestelling was heel simpel. Verzending supersnel. Top deze winkel.

Dankjewel voor de fijne review! Nog veel dartplezier! Darts-Online

5 sterren top service

Heel tevreden! Snelle verzending! Top artikel

Dankjewel voor de fijne review! Veel plezier!

Veel keuze

Alles geleverd wat ik besteld had en 3 dagen later mogen afhalen

Dankjewel voor de fijne review! Nog veel dartplezier!

Content

Alles prima, dank u

Beste service ooit en bestelling snel ontvangen

Een zeer goede en betrouwbaar website voor je dart spullen. Als een bestelling doet en heb je de dag erna je bestelling al in huis.Het plezant is dat op factuur nog persoonlijk boodschap zetten.Echt super leuk. De beste service van alle webshop dat ik al aan bestelt heb.Ik raad met veel plezier deze website aan.

Wauw! Dankjewel voor je fijne review! Nog veel dartplezier en misschien wel tot een volgende keer! Groetjes!

zeer positief snel aangekomen

zeer positief

Topwinkel

Altijd een plezier voor er te winkelen en steeds een bediening met een glimlach #toppers

Dankjewel voor de fijne review! Tot een volgende :-) Groetjes

Snel en correct

Zondag besteld, dinsdag geleverd, goede service

Ik moest een cadeaubon hebben. Ik heb deze via de website besteld. Was heel makkelijk te vinden en te bestellen. Kon er een boodschap bij zetten. Ideaal.

goede pijlen, heel blij ermee

goede pijlen, heel blij ermee

Enorme keuze

Zeer ruime keuze, snel en correct geleverd! Top service!

Gebruiksvriendelijke website, snelle verzending van de bestelling. Bestelling was niet volledig bij ontvangst maar na 1 mailtje werd dit in orde gebracht. Zeer goede klantenservice!

Vlot , snel

Veel keuze , overzichtelijk , snelle levering . Aangename ervaring .

Ik ben zeker tevreden. Producten correct geleverd en voldoen aan de verwachtingen!

Goede service!

Altijd correct bij bestellingen! Openingsuren kunnen beter.

Hoi Tom, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik had je ook nog een mailtje gestuurd ivm de openingsuren. Wat zijn je opmerkingen ivm de openingsuren? Graag horen we van je en misschien kunnen we dan eens nadenken over wat er mogelijk is. Groetjes, Tinne

Opnieuw correcte en snelle levering, aanrader

Overzichtlijke website, voorraad duidelijk aangegeven en niet mogelijk meer te bestellen dan wat voorradig is. Via mail opvolging van je bestelling en snelle levering. Ook leuk is de geschreven boodschap op de leveringsbon, een teken van klantvriendelijkheid. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden, artikelen zijn zoals beschreven , Top

Alles correct afgehandeld zoals het moet proficiat aan jullie team!

Heel goed afgehandeld top !

The best shop.!

Super snelle levering, mooi en goed verpakt. Een vriendelijke boodschap stond op de factuur. Vele dank.

Snelle en goede service

Al enkele malen bestelling gedaan en telkens een snelle en vlotte afhandeling.

Snel besteld/snel geleverd

Donderdag mijn product besteld en maandagochtend geleverd.

Akkerstraat 73 2460 Kasterlee

0495 16 94 58