Prima product, goed verpakt, snel geleverd

Helemaal prima! Geen op- of aanmerkingen…

almost expired product

I ordered 3 boxes of camsakizi suikerwax considering it is not easy to find and I hoped to use it for long time. These products have lifetime of 3 years and all the boxes were 2months away from the expiration date. Therefore they are all useless. I tried one of them but seems like already expired.

Beste Inci, Wij verkopen al jaren haar en verzorgingsproducten. Iedere bestelling wordt bij ons zorgvuldig gecontroleerde op t.h.t. en of de producten zijn niet beschadigd. Pas daarna worden de producten ingepakt. Wij hebben hierover geen telefoons of email van u ontvangen. Wij vinden heel vreemd dat u wel de tijd heeft om een feedback achterlaten, maar geen melding doen bij ons via E-mail of telefoon.

Very good

Very good

Niks ontvangen en geen reactoe

Ik heb al 2 weken geleden een bestelling geplaatst, ik heb al gemaild, waarop ik geen reactie krijg. Ook heb ik gebeld, maar de telefoon gaat alleen maar over en dan krijg ik bericht momenteel niet bereikbaar. Ik begin te denken dat ik word opgelicht. Want ik heb niks ontvangen ook geen verzendbevestiging, geen track en trace niks…. Ik ben echt niet blij hiermee!!

Beste Femke, Wij hebben u e-mails gestuurd. Dat nog steeds niet beantwoord is. U heeft een ongeldige telefoonnummer opgegeven dat wij niet kunnen bellen. Om een feedback achter laten blijkbaar makkelijker dan e-mails beantwoorden of een geldige telefoonnummer opgegeven. Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Super snelle levering en prettige communicatie

De volgende dag kwamen de door mij bestelde doosjes met henna al. De communicatie middels de mailtjes die je ontvangt is ook duidelijk en prettig.

gewoon goed

keurig snel geleverd

Am grateful

Trustworthy

Helemaal naar me wens!

Super blij ermee, goede communicatie en heel snel aangekomen en goed verpakt. Ik ben super tevreden!

Snel ,goed en de zeep is heerlijk.

Super bedankt voor de feedback! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Super tevreden

Goede service. Prima product Echt een aanrader deze club mensen! Super!

Super bedankt voor de feedback! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

fantastische zeep voor de gevoelige huid

Ik gebruik de zeep al enkele jaren met veel plezier en kan iedereen het aanraden. Ook de shampoo is heerlijk zacht en romig voor je haar en spoelt makkelijk uit. Dat ik zo'n gemiddeld cijfer geef ligt aan het feit dat ik geen dag maar twee maanden op m'n zeep heb moeten wachten. Hoop dat dit eenmalig is geweest en bij een volgende bestelling het sneller is.

Beste Ria, Ten eerste super bedankt voor het feedback! Volgens onze gegevens heeft u ergens anders zeep besteld en niet bij Bahaar Cosmetics! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Snelle levering en goede prijs

Mijn flessen Jergens werden binnen 2 dagen bezorgd en was daar zeer blij mee De flessen Jergens zijn een must als je een droge huid hebt en is echt een aanrader

Erg tevreden!

Ik heb voor het eerst besteld en al gelijk tevreden. Er stond dat het dezelfde dag verstuurd wordt maar dat was helaas niet mogelijk en daar werd ik netjes over gebeld. Producten waren goed verpakt en levering was ook snel.

Super bedankt! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Fijne zeep voor mij de beste zeep.

Een snel en goed service. Dank je wel.

Super bedankt! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Uitstekende service tegen een goede prijs

Plaatsen van de bestelling was eenvoudig, het artikel was helaas niet genoeg op voorraad, maar daar werd ik netjes over gebeld dat het later (een week) geleverd zou worden. Al met al een goede service dus.

Keurig en netjes verpakt!

Snelle levering en netjes beschermend verpakt

Super badankt! Met vriendelijk groet, Team Bahaar Cosmetics

Producten snel geleverd en netjes verpakt!

Goed product en snelle levering

Snelle levering ....super blij met de producten .

ik heb de my curls movie star novex deep haar mask perfect voor je krullen echt een wonder mask . en novex my curls movie star conditioner 300 ml en novex my curls mystic black conditioner 300 ml om af te wisselen besteld en aunt jackies curls & coils quench moisture intensive leave in conditioner 355 ml perfecte combinatie voor de perfecte krul. Raadt iedereen om hier je producten te kopen. Levering is super snel en ze staan je ook te woord voor je al je vragen al om al perfecte winkel en ook kwa prijs veel goedkoper dan de andere vergelijkbare winkels

Fijne webwinkel met mooie en duidelijke toelichting

Goed geholpen

Ontzettend aardig personeel, alle spullen die je nodig hebt voor je haar kan je hier vinden!

Top personeel uitstekende service

Snelle service en accurate behandeling

Ik heb 2 verschillende stylingsproducten gekocht; 1 voor de krullen soepeler en beter hanteerbaar te maken en een milde straightener. Het 1e product voor mijn dochter gebruikt en precies volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt, die helaas niet in het Nederlands was. Ik dacht aanvankelijk verschil te zien toen het haar nat was, maar toen het droog was was er helaas weinig verschil te zien met ervoor. Dus dat was jammer. Nu heeft zij heel stug afrohaar misschien moet ik het langer in laten werken? Ik heb geen idee want ikzelf heb steil haar. Ik beveel de webwinkel aan. Het product zelf heb ik gemengde gevoelens over.

Snel en netjes bezorgd

Lange Delft 117

4331 AM Middelburg

Over Bahaar Cosmetics

Bahaar Cosmetics: Gespecialiseerd in CG haarproducten en verzorgingsproducten. Meer dan 2000 + soorten haarproducten uit 100 beste merken! Een ruim, gevarieerd assortiment van exclusieve, professionele haarverzorgings- en stylingproducten voor vrouwen en mannen. Bahaar Cosmetics breidt het assortiment wekelijks uit met nieuwe producten, aanbiedingen en nieuwe merken. Bij Bahaar Cosmetics ben je dan ook aan het juiste adres voor professioneel advies op het gebied van haarproducten en haarkleurproducten. Altijd van harte welkom in onze winkel maar ook op onze website www.bahaarcosmetics.com