Meermaals fout gegaan

Laatste keer dat wij hebben besteld week de salade af van het geen wat was besteld.Er zat geen feta, geen venkel en geen rucola.in, wel koriander!? Het was dus totaal niet vergelijkbaar. Op de pizza zat geen basilicum. Ik heb hierover gemaild maar nooit een reactie gehad.

Zeer smakelijke verrassing

Meerdere malen verschillende menu’s geprobeerd. Tot nu toe iedere keer een smakelijke verrassing. Pizza, pasta, taco’s. enz. Iedere keer net even anders als gebruikelijk bij andere aanbieders. Iedere keer ook met mooie verse producten een smakelijke verrassing op tafel. Bezorging ook volgens afspraak en beleefd.

Lekker smaakvol

Best pittig maar weer lekker vers.

Goede sushi, netjes op tijd bezorgd

Helemaal naar wens

Bedankt voor je review Valerie. Fijn dat alles naar wens was.

Zo goed als de eerste keer, zo tegenvallend de 2de keer

Eerste keer was echt super! Maar de 2de keer was voorlopig ook de laatste. Eten was niet lekker en verkeerde toetje gekregen. Friet was erg weinig. Bezorging was veel te vroeg, hadden 19:15-19:30 opgegeven maar ze waren rond 19:05 hier waardoor onze planning niet uitkwam. De app is onduidelijk dat als je geen salade selecteert je ook niks krijgt, maak hier een verplichte keuze van (tip).

Bedankt voor je feedback Dion. Wat onwijs vervelend dat je 2e keer bestellen bij ons niet goed bevallen is. Ik heb je feedback doorgegeven aan de desbetreffende vestiging. Hopelijk durf je het in de toekomt toch nog een keertje aan. Wij doen in ieder geval ons best om onszelf op allerlei vlakken te verbeteren.

Best duur voor wat je krijgt

De frietjes zijn echt heel lekker, maar het broodje hamburger is wat klein en daardoor vind ik de totaalprijs nogal aan de hoge kant. Ook is de keuze van gerechten erg beperkt

Bedankt voor je reactie Loes. Ik heb je feedback op de hamburger doorgegeven aan de chef en hier wordt aan gewerkt :)

Een hele verbetering

Besloten het nieuwe menu eens uit te proberen met de Piatto Margherita en de Beyond Truffle Burger. De piatto of pizza was redelijk goed op smaak. oogde wel wat droog bij openen van de doos maar al met al goede eerst in druk. Jammer dat deze niet voorgesneden was of dat je daar geen optie voor krijgt op de website of app. De kaas vond ik er minder smakelijk uitzien door de combinatie van een smeltkaas en mozzarella (liever een van de twee). Deeg was goed op smaak. De Beyond Truffel burger was een kleine teleurstelling. De burger was te klein voor het broodje en gleed er af. Ook had het broodje te lang in de oven gezetten waardoor deze wat taai is. De truffelsaus smaakte naar yoghurtdressing, ik kon geen truffelsmaak herkennen, iets wat je wel nadrukkelijk zou verwachten van de Beyond Truffle Burger. Al met al een prima burger maar had een klein beetje meer verwacht. Over het algemeen een dikke voldoende en ga zo door.

Oké

Het eten was prima, alleen waren de porties klein.

De Beyond Truffel Burger en Load Fries Rendang zijn echt heerlijk! Twee top aanwinsten op de vernieuwde kaart!

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Makkelijk te bestellen en te personaliseren. Mooie bakjes en minder plastic afval. Netjes op tijd gebracht en samen lekker gegeten en allebei vanuit een andere keuken gerecht

Snelle bezorging

Leuk dat er nu pizza's zijn, maar die viel wel een beetje tegen in formaat en smaak. Het menu is beperkter geworden, wat wel jammer is. De bezorging is lekker snel en de Chicken tikka strips zijn erg lekker. Wel alleen via een omweg te bestellen als je de pulled chicken neemt, staat niet apart in het menu.

Heerlijk en vers bereid

De keuze, de smaak, de snelheid van bestellen, snelheid van bezorgen. Ideaal! Wel meteen opeten.

Verkeerde dingen in bestelling.

Pittige saus ipv bbq bij de spareribs. Geen kaas op de cheeseburger en geen saus. Friet was koud. 34 euro erg veel geld zeker als er dan ook zoveel mis is.

Lekkere sushi

Lekkere sushi en teriyaki groente

Grote porties en volgens afspraak bezorgd

Bedankt voor je 10 Wim! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Tot snel ;)

Nogal duur voor een incomplete bestelling die te laat kwam

Het concept vind ik briljant, maar helaas valt de uitvoering in de praktijk tegen. De levering kwam nogal laat, we misten een gerecht en het toetje was zichtbaar ernstig mishandeld. En dan is het in verhouding wel erg duur.

Beste Letty, wij hebben inmiddels persoonlijk contact met je opgenomen voor een passende oplossing.

Top, erg lekker!

Was erg lekker, wel bijna 10 minuten buiten aangegeven tijdsblok. Mooi, duurzaam verpakt.

Bedankt voor je 10 Tom! Excuus voor de iets wat late bezorging, maar gelukkig was alles verder in orde.

Was warm en smakelijk

Het eten was snel bezorgd en we hebben lekker van gegeten.

Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens was.

Heerlijk gegeten!

Alles keurig verzorgd en apart verpakt. Het enige jammere was dat in de pokébowl ook maïs zat. Dit stond niet op de ingrediënten lijst aangegeven. Aangezien ik een allergie heb moest ik dit eerst nog verwijderen;-) Verder goede service en goed nagedacht over milieu vriendelijke verpakkingen en bezorging.

Hoi Fleur, dank je wel voor je reactie! Wij gaan dit meteen intern aanpakken. Fijn dat de rest van de bezorging wel naar wens was!

Snelle bezorging

Ik heb nu meerdere keren besteld bij kies.menu en de bezorging is altijd mooi op tijd. De vorige keer miste er echter wat dingen bij mijn bestelling en op de mail die ik daarover stuurde heb ik nooit antwoord gehad. Het eten is prima, spare ribs kunnen malser. Handig dat je ingrediënten weg kunt laten en een naam op de verpakking kunt laten zetten, zodat je weet wat voor wie is.

Lekker

Lekkere pasta pesto gegeten.kwam ook precies op tijd.top

Wat fijn om te lezen dat de Pasta Pesto je gesmaakt heeft Susan! Ik ga je opmerking over het bestellen van alleen bijgerechten doorgeven aan ons tech team.

Geweldig concept met erg lekker eten

Dit was de 3de keer dat ik er nu besteld heb en nu ook weer geweldig dat een review op zijn plaats is om anderen die nog twijfelen over te halen hier een keer te bestellen. Vooral met visite en veel personen die altijd verschillende smaken hebben kun je niet mis gaan door alle keukens met verschillende smaken uit diverse landen. Inmiddels uit iedere keuken wat besteld en kwaliteit van eten was erg goed. Zelfs voor de wat gespecialiseerde gerechten zoals sushi. Ook waren de porties lekker groot, waarbij sommige zelfs voor 2 personen voldoende zouden zijn. Alles wordt per gerecht op naam van besteller in leuke doosjes geleverd. Geen enkel gedoe meer wie nu wat heeft besteld. Echt een top concept, let wel dat ze enkel werken met een eigen site en app ipv de grote bekende bestel apps voor eten.

Wat geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent Martin! Wauw een 10! Ik heb je review gedeeld met alle betrokkenen in het bedrijf en dat zorgde voor veel glimlachen. Bedankt!

Slechte kwaliteit, weinig smaak

Het eten was er snel en zag er zeker goed uit, maar de smaak stelde erg teleur voor de prijs. Cheeseburger had bijna geen smaak en de kaas was net plastic. Burger was ook niet gekruid o.i.d. naar mijn idee. De pepersaus van de schnitzel was lekker, maar de schnitzel zelf was niet echt speciaal / smaakvol. Erg jammer en niet voor herhaling vatbaar.

Erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de smaken Anne-Fleur. Bedankt voor je feedback, daar kunnen we iets mee. Achter de schermen zijn onze koks druk met het verbeteren van de recepturen.

Altijd goed, lekker en op tijd.

Lekker eten, bezorgd op de afgesproken tijd.

Bedankt voor je 10, Sepp!

Heel lekker

Bak broodjes met heerlijk beleg vielen heel goed in de smaak.

Goed om te lezen dat je broodjes je gesmaakt hebben Theo!

Over Kies.Menu

Gezellig samen eten, maar toch zelf kiezen! Bij Kies•Menu kiest iedereen waar hij zin in heeft en kun je toch gezellig samen eten. Jij zin in sushi? Je partner in een hamburger? En je vriendin die langskomt eet graag vega of glutenvrij? Het kan allemaal! Alle gerechten worden namelijk vers voor jou bereid. Zo kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Vegan Piatto of een Spicy burger zonder augurk. Daarnaast zijn er diverse bijgerechten om te delen.