Smaakte lekker..... entourage is minder

Keurig op tijd bezorgd, kwaliteit is goed. Enige minpuntje is dat er tijdens de bezorging iets mis is gegaan waardoor de snitzel met saus in het bakje met frites lag....

Wat vervelend dat de schnitzel niet in z'n eigen bakje is blijven tijdens het bezorgen. Ik heb dit doorgegeven aan ons filiaal in Elst.

Heerlijk!

Echt heerlijk en mooi gepresenteerd!

Bedankt voor 10, Eline!

Super leuk en fijn dat je uit meerdere keukens en gerechten kan kiezen . Ikzelf had de tom kakhai soep en de nachos met pulled chicken . De soep was niet wat ik ervan verwacht had , smaakte niet naar tom khakai. Soep was niet vies maar gewoon niet de herkenbare smaak van deze soep . Hij was we heel goed warm . Nachos waren perfect . Ook goed warm . Presentatie was ook super en vriendelijke bezorging . Kortom voor herhaling vatbaar alleen de soep niet !

Wat leuk om te lezen dat ons concept je goed is bevallen Rosanne. Ik ga je feedback op de Tom Kha Kai soep aan de kok doorgeven.

heerlijk gegeten!

Bedankt voor je 10, Bas!

Lekker, maar niet heel warm bezorgd

Ik had een hamburger en friet besteld. Het smaakte goed, vooral de friet heerlijk knapperig. Het broodje van de hamburger was een beetje taai (niet vers afgebakken) maar de hamburger smaakte verder goed. Wat ik vooral jammer vind, is dat het eten niet super warm was. Wellicht toch anders verpakken?

Ik ga je feedback op de hamburger en bezorging doorgeven aan onze vestiging in Nijmegen, Loes. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het eten lauw bezorgd wordt.

Prima eten!

Voor het eerst besteld, niet spectaculair , maar het eten was prima.

Bedankt voor je 8, Carola! Hopelijk zien we je nog eens terug en kunnen we ons nog beter presenteren :)

Slecht

Ik heb namelijk niets ontvangen en in de app staat dat het bezorgd is???!

Hi Mirjam, Door een storing in ons systeem klopte gisteren de berichtgeving niet helemaal. Maar gelukkig heb jij je bestelling gewoon ontvangen :).

super gerechten

Diversiteit, presentatie, the total package in één woord geweldig.

Wauw wat een lovende woorden Remco! Tot snel dan maar ;)

Smaakte goed maar bestelling was incompleet

Keurig op tijd (vlak voor begintijd) werd het heerlijke eten geleverd. Bestelling was echter incompleet; Mistte enkele onderdelen van het gerecht.

Wat vervelend om te horen dat de bestelling incompleet bezorgd is. Inmiddels hebben we persoonlijk contact met je opgenomen voor een passende oplossing.

Heerlijk!

Meer dan genoeg qua portie, lekker vers, smakelijk en mooi verpakt.

Bedankt voor je 10 Cecile! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zijn achter de scherm druk bezig met het uitbreiden van ons aanbod :).

Super lekker en milieu vriendelijk!

Super netjes verpakt en milieu vriendelijk. Ook vegetarische opties. Makkelijke app en makkelijk contact. Snelle bezorging.

WOW! Bedankt voor 10 Laura. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor :)! Ik ga je feedback m.b.t. de app intern doorgeven.

Heel erg lekker, maar niet goedkoop voor een kleine beurs

De kwaliteit die wordt geleverd is erg goed. Prettig om in de bestelling de naam op te geven voor wie e.e.a. is bestemd. Mexicaanse burger is echt aan te bevelen.

Goed om te horen Ton, dankjewel! Wij hopen je graag weer te zien!

Goed eten en snel bezorgd

Presentatie is uitzonderlijk goed. Bezorging is keurig op gekozen bezorgmoment. Eten is smakelijk en warm. Even wennen aan een hard broodje van de hamburger.

Dankjewel voor je reactie Gerrit! We hopen dat de hamburger uiteindelijk toch nog goed in de smaak is gevallen? Maar fijn dat de rest naar wens was!

Prima en gezond eten, iets flauw/vlak. Minder verpakkingsmateriaal aub!

Goede portie, veel groente. Thais had ik en is dus relatief gezond voor afhaal/bezorg eten. Bezorgd op afgesproken tijdstip. Wel beetje flauw, kan ietsje pit in (of doe er bijvoorbeeld chilipeper of iets anders los bij). Krijgt van mij 5 sterren als hoeveelheid verpakkingsmateriaal verminderd wordt. Was onnodig veel doosjes in doosjes in zakken. Wel goed te recyclen, maar voorkomen is beter dan recyclen (en levert je ook nog eens meer winst op).

Dankjewel voor jou reactie Joost! We gaan dit meteen intern doorkoppelen!

Het was weer geweldig

Lekker genoten van een Wasibi burger met friet. En een cilinder chocolade taartje. Optijd bezorgd en lekker warm. Zeker nog een keer.

Hoi Hans, fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot de volgende keer!

lekker gegeten

lekker gegeten had alleen iets warmer gemogen

Hoi Susan, dankjewel voor het melden. We zullen er nog beter op gaan letten!

Oké eten. Super concept en goede bezorging.

Voor 4 personen verschillende gerechten besteld. Alleen de pasta bolognese werd niet lekker gevonden. Deze was best droog en de saus was niet royaal. De sushi was bovengemiddeld, prijs-kwaliteit meer dan perfect van de sushi. De spareribs waren gewoon goed. De frietjes erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

Dankjewel voor je reactie Marleen, we brengen deze feedback meteen naar onze chefs! Fijn om te horen dat de rest naar wens was. We hopen graag nog een keertje bij jou mogen bezorgen!

Fijn warm eten!

Zeer snel geleverd en de curry was erg vers en heel lekker plus het eten was nog super warm en smaakte heerlijk.

Hoi Cindy, wij zijn blij dat je zo een goede ervaring hebt gehad met Kies•Menu!

Goed, kwaliteit en netjes op tijd gekeverd

Eten was heerlijk en netjes op tijd bezorgd

Wat fijn om te horen dat alles goed gegaan is Suzanne! Achter de schermen zijn wij druk bezig met het uitbreiden van onze menukaart.

Snel en lekker

Leuke bezorgster lekker eten en zeer snel bezorgd

Dankjewel voor je reactie Jaap!

Alles top

Dankjewel voor je reactie Merle!

Lekker!

Eerste keer via KiesMenu, zeker niet de laatste keer! Lekker gegeten

Wow een 10! Wat fijn dat je zo een goede ervaring hebt gehad Gianne. Hopelijk tot snel!

lekker gegeten en snelle bezorging

Het eten was lekker en de bezorging op de afgesproken tijd

Goed om te horen, dankjewel voor je reactie Herma!

Snelle, goede service eten is restaurant waardig !

Makkelijk te bestellen en genoeg keuze! Snelle levering, precies zoals de bezorgtijd die je kan kiezen. Daarnaast heerlijk eten, lekker warm! Zeker restaurant waardig!

Dankjewel voor je reactie Grada! Wij proberen onze klanten altijd de beste ervaring te geven, we zien jou graag de volgende keer weer!

Goede prijs/kwaliteit en goede service!

Goed om te horen Mel. Je tip betreft de zoete aardappelfriet gaan we bespreken. Graag tot de volgende keer!

P Calandweg 58 6827 BK Arnhem

+31 6 81347307

Over Kies.Menu

Gezellig samen eten, maar toch zelf kiezen! Bij Kies•Menu kiest iedereen waar hij zin in heeft en kun je toch gezellig samen eten. Jij zin in sushi? Je partner in een hamburger? En je vriendin die langskomt eet graag vega of glutenvrij? Het kan allemaal! Alle gerechten worden namelijk vers voor jou bereid. Zo kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Vegan Piatto of een Spicy burger zonder augurk. Daarnaast zijn er diverse bijgerechten om te delen.