Heerlijk gegeten

Heerlijk gegeten. Het eten werd prima om tijd gebracht en was goed warm. Het eten was echt lekker. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dankjewel Sandra! Wij bezorgen graag weer opnieuw bij jullie, hopelijk tot snel!

Heerlijk

Het eten was weer lekker en op tijd bezorgd!

Fijn om te horen Marcel! Hopelijk weer tot snel ;)

Snelle levering, lekker eten!

Eten werd bezorgd op de tijd die vooraf was aangegeven. Op elke maaltijd stond vermeld voor wie het was, dat konden we bij het bestellen erbij zetten. Lekker gegeten, zeker een aanrader!

Fijn dat jullie zo een goede ervaring hebben gehad Mirjam, we bezorgen de volgende keer graag weer!

Goed en lekker

Goed en lekker

Goed om te horen Eddy, graag tot de volgende keer!

Zéér matig

Lauw eten,ik blijf me verbazen over de afstand die men neemt per fiets!!! Onmogelijk om op deze manier warm eten ter plaatsen te kunnen krijgen. Het broodje hamburger werd geleverd op een hard broodje!! Nog nooit meegemaakt en bijna niet normaal te eten,onbegrijpelijk deze keuze.

Bedankt voor je feedback Rene. We hebben inmiddels persoonlijk contact met je opgenomen.

Lekker en snel!

Makkelijk bestellen, binnen een half uur was ons eten er en het was gewoon lekker! Vooral de curry’s zijn aan te bevelen!

Boven verwachting

De gerechten uit verschillende landen waren stuk voor stuk lekker en vers. De gerechten waren warm die warm hoorden te zijn. Snelle levering door aardige bezorger.

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben Marloes! Hopelijk tot snel ;)

Niet vers niet lekker

De suhsi was niet vers. Kopen nooit meer bij jullie.

Lekker eten, goed gepresenteerd en snel geleverd. Wij zijn fan!

Bedankt voor de 10, Eline. Fijn dat jullie ervan genoten hebben.

Lekkerrr

2e keer broodje braadworst met alles erop! Een maaltijd op zich pfff maar wel erg lekker!

Wauw! een 10 voor ons broodje braadworst! Ik geef je complimenten door aan de chef.

Heerlijke sushi

Fijn concept waarbij je uit verschillende keukens kunt bestellen. De sushi was erg goed en vers. De kipstukjes waren ook lekker, maar wel relatief weinig voor de prijs. Bezorging en gemak is top.

Heerlijk

Bestellen ging makkelijk in de app. Bezorger was op tijd. Eten netjes verpakt. Het was lekker en we zullen zeker vaker hier eten bestellen. Ga zo door

Bedankt voor je 10 Elise! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Tot snel :)

Heel lekker, goed warm en een ontzettend vriendelijke bezorger

Alles was goed warm en erg smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook mijn complimenten voor de jonge bezorger, was erg vriendelijk en beleefd. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren, MVG G.Lindeman

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Kies•Menu Gerda. Wij doen ons uiterste best om de bestellingen warm, compleet en door een vriendelijke bezorger te laten bezorgen. Tot snel! :)

heerlijke ruime maaltijd

De pasta pesto en Wasibi burger waren heerlijk. Ik weet niet waar jullie de frietjes inkopen, maar die zijn uitzonderlijk lekker. Als toetje de Tiramisu, om je vingers bij af te likken zo lekker.

Wauw wat een complimenten Ellen. Ik ga ze allemaal doorgeven aan de chef! En hopelijk zien wij je snel weer.

Zeer goed en verzorgd

Vandaag de toetjes geprobeerd.. echt super lekker.. zeer machtig maar erg goede kwaliteit.. Hier achter mij zit iemand te smakken, schijnt ook lekker te zijn die sushi

Toetjes zijn altijd een goed idee Ivo, fijn dat ze super lekker waren. En inderdaad onze sushi is heeeeeerlijk ;)

Lekker eten op tijd bezorgd

Ik had de Friet Speciaal met Schnitzel en Champignon Saus en salade!

Wauw Bart, een 10! Goed om te horen dat onze Schnitzel je zo goed gesmaakt heeft.

Pasta bolognese was erg flauw

De pasta volgende was erg flauw. Aan zowel de linguine als de saus zat totaal geen smaak. De kaas maakte het ook niet beter. Het lijkt wel of de kok allergisch is voor zout en kruiden. Erg jammer.

Wat vervelend om te horen dat de pasta erg flauw was. We gaan dit oppakken met de chef.

Lekker

Lekker - voldoende

Goed om te lezen dat ons eten je gesmaakt heeft Huig :)

Vers, goede kwaliteit, jammer van de saus

Pasta roomsaus met pesto. De kwaliteit van het eten is echt prima, voldoende verse groente, warm brood en lekkere kaas. En alles zit in een mooie doos met jouw naam erop. De portie grootte, voor mij riant. Alleen de roomsaus ontbrak, het was olijfolie, en dat vond ik wel jammer. Ik had me ingesteld op een pesto roomsaus. Het was nu meer een pesto dakje en onderin het bakje olijfolie. De bezorging en levertijd echt prima, een vriendelijke meneer en op de afgesproken tijd.

Bedankt voor je feedback Thea. Wat fijn om te horen dat je erg tevreden bent over de kwaliteit van het eten en de bezorging. Je opmerking m.b.t. de pasta pesto ga ik doorgeven aan de chef.

Lekker eten! Prima eerste kennismaking!

De burger was top! Schnitzel ook smakelijk. Complimenten!

Wat fijn om te horen dat de hamburger en schnitzel jullie gesmaakt heeft Anouk! Bedankt voor je feedback over onze app, we gaan dit z.s.m. oppakken.

Eerste keer besteld en viel absoluut niet tegen. Netjes verpakt en porties zijn meer dan genoeg. Smaak is ook uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wauw! Bedankt voor je 10!

Heerlijk en vers!

Alles heerlijk qua smaak en erg vers. Mooi verpakt in kartonnen doosjes. Echt een aanrader.

Bedankt voor je 10 Cecile! Altijd leuk om te horen dat naast ons eten ook de verpakking gewaardeerd wordt. Je suggestie nemen we mee.

Heerlijk

Nette bezorger die stipt op tijd was met een heerlijke warme maaltijd. Alles smaakte super alleen voor mij persoonlijk had er wel wat minder vlees in gemogen en wat meer salade. Wellicht kan ik dat volgende keer online bij opmerkingen vermelden?

Wat fijn dat onze bezorger stipt op tijd was met warm eten Mirjam, dat horen we graag! Je feedback m.b.t. de hoeveelheid salade gaan we bespreken.

Fantastisch!

Sushi besteld "Soy Into You". Zag er al mooi uit en smaakte nog lekkerder!

Wat fijn dat onze verse sushi zo goed in de smaak is gevallen Monique :)

Iedereen tevreden met het eten.

Het is heel leuk dat je naam op het gerecht staat. Gerechten zien er verzorgd uit en smaken lekker. Fijn dat er veel keuze is, lekker makkelijk.

Handig hé Marion, die namen op alle gerechten. Zo weet je precies welk gerecht voor wie is zonder dat je de doos hoeft te openen.

P Calandweg 58

6827 BK Arnhem

+31 6 81347307

Over Kies.Menu

Gezellig samen eten, maar toch zelf kiezen! Bij Kies•Menu kiest iedereen waar hij zin in heeft en kun je toch gezellig samen eten. Jij zin in sushi? Je partner in een hamburger? En je vriendin die langskomt eet graag vega of glutenvrij? Het kan allemaal! Alle gerechten worden namelijk vers voor jou bereid. Zo kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Vegan Piatto of een Spicy burger zonder augurk. Daarnaast zijn er diverse bijgerechten om te delen.