Good customer support, fast shipping

Great customer support, fast shipping and product quality is good. Had an excellent experience and will most definitely order again.

Sommige benzo s doen niet zoveel, anderen zijn wel sterk. Ik houd van experimenteren.

Snel, exact en discreet

Toppers!

beter laat dan nooit

over het algemeen Top!

Trustful

Very good experience, good and pure products, nice prices and quick service

Super Toll

Des war super schnell echt tolle zum dorschen

Bromazolam pellets waren goed zoals altijd. Beste RCwebshop van Nederland!

Pakket status onbekend

Pakket besteld met Same Day Delivery. Niet geleverd en trage reactie van zowel Funcaps & leverancier

Positief

Snel verzonden alles in orde Lekker geslapen ik bedoel onderzoek gedaan

Perfect!!

Op vrijdag 16.31 besteld de andere dag in huis voor 12.00 en nog beter als de vorige keer.

Fast, nice packing, perfect

Super smooth everything perfect

There is a reason funcaps is my go to "night pharmacist"

The products are high quality, shipping is always fast and often arrives sooner than i´d expect. One time they forgot to ship my order but the customer service is great. They apologiesed, sent it right away and threw a little extra Product on top as an appology. I get the amounts I ordered, they seem high quality and not puncged or anything and - of course it is an accident - they sometimes throw a little extra product on top. I had one mixup in one of my oders but that wasn´t to tremendous.

Alles word snel opgelost als er iets fout is gegaan. Prima levering!

Incredibly fast

Always fun to shop on Funcaps, My last order only took 48 hours to get to me, nice goodies, I love the green sniffer ! I've been enjoying everything so far. Thanks Funcaps !

Top spul. Volgende dag direct binnen!

Erg tevreden over de test pakketjes is erg handig als je niet precies weet wat je nodig hebt. Nu getest en bestelling van de juiste producten plaatsen super tevreden!

Snell, gut, perfekt

Mooi spul , prima site

Prima site , goede klantenservice en goed spul

erg aangenaam

Ik heb me een tijdje geleden uitgeschreven vanwege een zeer slechte vorm en ze hebben me zonder enig probleem geaccepteerd. De waarheid is dat met de vertaler die we op de mobiel hebben het voor mij moeilijk is om bepaalde dingen te begrijpen.

je site is echt nodig voor mensen die zwaar verslaafd zijn

Ik heb meerdere keren een bestelling op de site gedaan en de site heeft de bestelling duidelijk uitgevoerd. Maar de producten van de site zijn niet langer relevant voor mij. Ik heb mijn verslavingsexperiment voltooid en zal mijn relatie met mijn geliefde nooit inruilen voor enige vorm van chemische verslaving. In Breda kreeg ik les van de pastoor en ik zal mijn les onthouden. Ik heb het verslavingsexperiment voltooid en kies voor Liefde en mentale helderheid. Dank u Pastor dat u zonder woorden kunt onderwijzen. Bedankt lieverd dat je in mijn leven bent.

Voel me bestolen

5g pihp opgerookt in 4tal u geen enkele trek gaf me echt een rush/voldoening tegelijkertijd bij prof besteld gehad zelfde hoeveelheid din woe don vrij zat toegekome

Snell en betrouwbaar

Het was zo makkelijk om te kies, betaal en ontvang. Zeer goede aanbod.

1p-lsd

Top quality!

Excellent services !

Very good quality products Fast delivery Good customer service

Bestelling voor de zo veelste keer weer dik in orde

Snelle en vlotte levering, mooie producten, goed verpakt. Tevreden as always

Besteld en super snelle service, groot assortiment.