Gewoon hier bestellen!

Duidelijke uitleg via whatsapp. Super snelle levering. Zeer tevreden . Al aantal keer besteld en wordt altijd netjes en discreet geleverd.

Prima levering!

Besteld en snel en discreet geleverd. Top!

Ze helpen je echt goed met je pakketje ookal is het kwijt is geraakt doen ze er alles aan om het te regelenen dat het komt

Komt altijd optijd binnen. Ben er blij mee. Gr.

Fast delivery, good packaging

Good and quality products. Reccomending to anyone!

Tot nu toe elke keer een extra tablet/pellet erbij gekregen.

Picobello tiptop

levering ok , kwaliteit ok, geen klachten.

Correct , snelle verzending naar Spanje , kwaliteit zuiver . Top !

Ik heb de 2 de bestelling gedaan en voor de 2 de x op rij incl pech dat er een weekend tussen was was het afwachten of non tracking toekomt of niet en ja hoor het komt netjes verpakt toe met de naam erop . Zoals omschreven . Top snel behulpzaam . Ik koop nog bij jullie aanrader . Ik heb geen labo maar ik vermoed kwaliteit is zeker zuiver .

Een van de meest concurrerende shops.

Kan wat professioneler ogen, maar doet niet af aan de service, professionaliteit en producten. Nooit problemen gehad. Minpunt is dat sommige producten nogal duur zijn. Daar staat tegenover dat andere producten juist goedkoop zijn maar niet afdoen in kwaliteit.

Snelle discrete levering en goede kwaliteit producten

Was altijd goed, word minder.

Altijd tevreden. Nu al 5 dagen aan het wachten op mijn bestelling. Zonder daar iets van funcaps over te horen. Track en trace herkent ook geen bestelling. Nu ook maar ergens anders besteld gisteren en dat word nu elk moment geleverd volgens track en trace.

Geen klachten

Perfecte service top bedrijf

prima service, uiteindelijk geen succes met producten

Zaden besteld en ontkiemd zoals omschreven. Enkelen ontkiemden niet, na contact daarover vriendelijke oplossing aangeboden gekregen. Hoewel ik ze heel goed heb verzorgd hebben de stekjes het helaas niet overleefd =[

Perfecte service

Snelle levering, duidelijke site, perfecte levering

Gewoon perfect

Spotgoedkoop en de beste pyrazolam dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Bestelde hiervoor bij Homechemistry maar het was steeds hit or miss. Sommige benzos waren iets helemaal anders, de flunitrazolam was inactief en andere waren dan wel weer ok. Qua benzos de beste rc winkel (ik gebruik niets anders dus van hun andere producten kan ik helaas niets zeggen. Maar deze site is zeker betrouwbaar en supersnelle levering! I will return

Snelle levering en goede prijs. Kratom is goed. De lgd4033 is goedkoop. Nog geen idee van de kwaliteit. Nog niet gebruikt. Is netjes ingepakt .

Not received

I haven't received anything from my order at all, I'm starting to ask myself questions

Wat problemen met versturing

Ik had iets besteld, en de eerste verpakking kwam leeg aan. Maar toen ik het aan had gegeven was het snel opgelost. En het product was snel genoeg geleverd. Maar toen werd maar de helft van mijn bestelling geleverd.

Snelle levering , goede kwaliteit

Goede kwaliteit ! Ik bestel al zo’n 1,5 jaar hier en nog geen slechte ervaring gehad

Snelle afhandeling + redelijk tot goede kwaliteit

Altijd snelle en heldere bezorging en voorzover ik kan inschatten redelijke tot goeie kwaliteit. Beetje commercieel, maar tenminste wel echt.

Kreeg het dubbele van wat ik besteld had dus helemaal top

Vrvrbrbrbejejd

Top site, de beste kwaliteit en een goede

Klantemservice, ook nooit problemen met post nl zelfs als iets zonder track and trace besteld. Word het zo snel mogelijk.en correct bezorgd

Snel geleverd, jammer van de houdbaarheid

Mijn bestelling is snel geleverd, helemaal naar wens. Helaas is één van de producten nog maar kort houdbaar, ik was eigenlijk niet van plan om het al zo snel op te moeten maken, dat is jammer.

Ging er van uit dat het 1 gram per 1 hoeveelheid was maar het was maar 0.5

Ging er van uit dat het 1 gram per hoeveelheid was maar het was maar 0.5. Belachelijke prijzen dus en vervolgens ook een heel apart antwoord via de mail.

goede research chemicals

beste research chemicals van de site