Prima service.

Altijd correct en snel bezorgd Ook goede communicatie.

Goede prijzen en discreet in huis. Het contact vond ik ook positief.

Snelle verzending & discrete levering

Uitstekende kwaliteit . Goede producten.

Ik heb vaak via Funcaps besteld en was ook zeeer tevreden met het product. Enkel waren er wel vaak moeiijlijke omstandighedenen qua het leveren van de producten. Ik heb vaak gehad dat bestellingen niet werden geleverd en ik dus mijn geld kwijt was. Dit een een teleurstelling en een nadeel bij het plaatsen Van Orders. Veel onduidelijkheid of mijn bestelling überhaupt wordt geleverd. Ik ben ookhier al meerderde honderden euro’s door verloren. Doordat de bestellingen niet zijn gelveverd. Nu vind ik de communicatie met Funcaps wel top en dat lijken me ook hele gekwalificeerde mensen die snel reageren. Dus klantenservice is top. Er is ook vaak na het kwijtraken van mijn bestelling een nieuwe opgestuurd.. ik denk dus zelf dat het probleem eerder bij PostNL ligt. En dat de medewerkers van Funcaps daar ook onder lijden. Ik heb in in ieder geval met het contact met Funcaps Zelfs als zeer positief ervaren en erg behulpzaam Waarvoor nog dank voor de heldere Directe commmunicatie. Het zou fijn zijn als ik wat meer zekerheid zou hebben over het feit dat mijn bestelling ook daadwerkelijk aankomt en niet in ontwetendheid of die wel bezorgd gaat worden. Ja of nee. Het toch soms om hoge bedragen die ik plots Kwijt kan zijn en dat is veelal teleurstellend aangezien de profucten die ik gebruik me helpen met insomnia en pijnklachten. Ik ben ergens toch een beeerje afhankelijk van de bestellingen die jullie leveren. Lang verhaal, maar in het kort. Ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van de producten en de communicatie Funcaps en de cliënt. Echter is er bij het bezorgedeeltje vaak nog onduidelijkheid. Waarbij soms bestellingen dus niet worden geleverd..en leidt Tot teleurstellingen Bedankt voor het lezen van mijn enigszins uitbegreidde rant. Maar alsnog wens ik u en goede dag en vriendelijke groet , Davi van Dorp

Aanrader

Zéér makkelijke site, duidelijk vriendelijk personeel en als er eens een foutje gebeurd lossen ze het zo op TOP!

Ontzettend snelle en kwalitatieve levering

Niets dan lof voor Funcaps. Ik heb hier een aantal bestellingen gedaan en altijd worden deze in goede orde en snel geleverd, de volgende werkdag al. Voor de rest vind ik het een duidelijke webshop en het geld voor de producten meer dan dubbel en dwars waard, mijn oprechte complimenten!

cool

cool

Sehr zufrieden

Alles wie erwartet gut abgelaufen.

Goede kwaliteit en veel keuze en snelle correcte leveringen

Snel goed en goedkoop

Goed bezig Funcaps!

Zo’n half jaartje klant bij Funcaps en kan alleen maar zeggen dat het zeer goed bevalt. De producten, de levering, maar ook het contact via whatsapp als je vragen hebt over een product. Ga zo door! Dan doen wij dat ook ;)

Er werd meteen gekeken of mijn betaling binnen was en ik kreeg de pillen direct opgestuurd. Ideaal!

Perfect zoals verwacht

Snelle verzending, snelle communicatie, alles verliep zoals verwacht.

Буду заказывать еще

Overzichtelijk en duidelijk

Heb het ervaren als een hele fijne ervaring.

Snelle service!

Goede kwaliteit

Snel en sneller.energie kan je kaupuuuuh

Snel geleverd , altijd goed!

Great and happy with cooperation.

The order been shipped very quick although the wrong delivery address been mentioned in the order. Administrator responded on request to correct address very quick and in professional manner. Happy with quality of products !

Ik ben redelijk nieuw hier

Ik hoop dat we nog jaren mogen onderzoeken. Ik onderzoek niet alles. Ik heb zo mijn voorkeur wat ik tot nu toe heb onderzocht is vooral relaxt. In de jaren negentig toen kon je alleen ervaren wat er je. Werd verkocht. Ik ben van mening dat deze onderzoeken nodig zijn . Ook om de criminele lozingen in ons prachtige natuur te voorkomen..

Top verkoop site

Altijd tevreden bij funcaps , alles klopt de website de levering de zuiverheid van de producten, gewoon top

Niet aangetekende post komt bij mij niet meer aan, daarom doe ik het nu altijd aangetekend. Gr. Albert van Emden Westmolenstraat 3111BS Schiedam

Werkt best haha

Snelle levering ook..top man

Perfecte service en levering. Vriendelijke klantenservice. Top!

Gewoon top!

Betrouwbaar

Levering gebeurt op tijd en correct. Makkelijk bestellen en altijd op tijd. Goed bezig!

Het werkt, en goed

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.