verkeerde levering

Helaas heb ik het verkeerde product ontvangen! 3 stuks besteld en de verkeerde ontvangen

Doen wat ze beloven

Ook prettig dat ze goed bereikbaar zijn om veranderingen door te geven.

Blijft de 1shop 2shop!

Petje af voor de productie, personeel en het bijzonder goede assortiment. Ga zo door zou ik zeggen.

Fijn product werkt perfect

goede kwaliteit en betrouwbare levering

Overzichtelijke site, genoeg aanbod, klantvriendelijke communicatie, prijs/kwaliteit verhouding is top.

Makkelijke betaling snelle levering

Makkelijke betaling snelle levering

Snel en simpel

Niks aan toe te voegen.

Snelle correcte levering,topkwaliteit

Hallo iedereen ik kan deze website zeker aanbevelen, ik woon in België (Antwerpen) en producten had ik binnen 3 a 4 dagen. Heb ADHD en neem dextroamphetamine 4 x 15mg per dag op doktersvoorschrift , helaas deed de 4f-ritalin niets bij mij de pyrazolam was een beter onderzoek wat ik niet verwachte omdat ik Xanax gewoon ben

A veritable site for true searchers.

Plus,quality IS as its most.Perfectly conditionned material.A very nice desk service. Thanks again Funcaps

Duidelijke site

Alles was precies zoals beschreven.

Altijd goed.

Blijft mijn nummer 1 in onderzoek!

Was looking for a legit service

And found it! This is by far the best go to place - hands down. New local customer

Without a Hitch!

Quick and easy, not to mention Good prices!

Satisfied

Great plus is that I can just pay by card Which makes processing order faster I guess, although mine took a bit to process but they added some extra stuff as an apology which is great. FedEx made the delivery a bit longer since they had to hand it to my countries local company but that's not a problem. Ordered various products and tested just one as it came today. But I can tell the quality of that one product I tested was better than the one I used to get from other Dutch vendor. Excited to try the others. Prices are great too. And got cute stuff like lighter, beer opener etc with my order which make me happy too. Thank you, funcaps!

Makkelijk besteld, Snel binnen, goede werking

Makkelijk te bestellen, heel snel binnen . Werking van het middel is goed

Topie

Fantastische spul

Fantastische producten en goede levering.

Top Ervaring

Top kwaliteit en correte levering

Zoals altijd zoals beloofd

Zoals altijd zoals beloofd, klantenservice kon enkele vragen goed en snel beantwoorden.

Snelle service en de kwaliteit is goed tegenover andere shops.

Snelle service en de kwaliteit is goed tegenover andere shops.

Top Qualität, sichere Lieferung

Hi an alle in Deutschland lebenden, hier meine Erfahrung zu Funcaps. Ich habe an einem Mittwoch Abend 2 verschiedene Produkte bestellt und am selben Tag das Geld überwiesen. Die Lieferung hat 7 Tage (einschließlich Wochenende) gedauert. Von der Lieferung habe ich am selben Tag noch probiert und die Qualität ist hammermäßig! 4 Sterne weil andere Verkäufer schneller bei der Lieferung sind.

Goed en snelle levering...

Goed en snelle levering, dat willen de mensen toch!!!

top zoals gewoonlijk

15.53 besteld en direct verzonden, volgende dag in huis

Supersnel en Top service!

Heurlijk! Helemaal in wonky wonky land

De eerder gevange rat in mijn kamer was het vrijwillig geselecteerde onderzoeksdoelwit. Hij bescreef aan mij eerst een fijn stimulerend gevoel gevolgd door intense dissasociatie in Wonky land. Rat leeft nog en vertelt me vaak dat ie verder wilt onderzoeken