Slechte evaring bromazolam en 4f-methylfendidaat

Ik heb paar dagen geleden bromazolam besteld omdat ik al jaren lang struggle met slaapproblemen en melatonine me niet echt hielp. Daarnaast heb ik ook van add en veel piekeren vooral snachts. Dus ik besloot op die 4f-mph uit te proberen. De 4f nam ik maar een halve van 30mg dus 15mg eerste keer. Ik voelde daar weinig van maar kom snachts niet inslaap komen. Dus ik bestelde bromazolam en nam de ochtend een hele 4f. Dit hielp beter had veel energie voelde me goed en me hoofd was rustig gedurende dag. Savonds om 21:30 nam ik bromazolam 2,50mg en na 2 uurtjes viel ik als een blok in slaap. De volgende dag voelde ik me nog heel moe en suf en besloot om niet weer aan de 4f te gaan. Ik sliep door de sufheid die avond rond 21;00 al en normaal gesproken lig ik tot 3:00 wakker. Die was gister avond en vannacht heb ik in mijn slaap last gehad van slaapverlamming meerdere keren en het gevoel hebben van geen adem kunnen krijgen. Dit was super beangstigend. Het is nu 12:48 in de middag en ik voel me nog steeds suf en moe en elke keer wanneer ik bijna inslaap val krijg ik slaap hallucinaties. Alsof ik wakker ben in me kamer en een vriendin van me naast me op me bed zit tegen mij te praten. 3sec later vbesef ik dat het niet klopt wat er gebeurd en probeer ik weer veder te slapen maar verstijfd me lichaam weer en begint de slaapverlamming en het geen lucht meer krijgen.. Heel raar dit allemaal. Ik ga deze zooi niet meer gebruiken. Gelukkig hallucineer ik niet als ik echt wakker ben maar de slaapverlammingen en na 2 dagen nog steeds zo moe voelen is heel naar en ongezond.

Alles helemaal goed

Vooral zo doorgaan

snel goed communicatief

Elke keer gaat het goed. En goed is natuurlijk relatief. gaat de levering eens buiten verwachting... dan is de communicatie altijd perfect. En ja er komt een oplossing. We leven in 2024... Postnl is geen heilig bedrijf meer. ja ze maken fouten! Dus...betaal voor die extra service! Funcaps: -goede kwaliteit -snel antwoorden op vragen -goed antwoorden ook nog! En mensen bedenk even dat de reactie ook afhankelijk is van hoe jij iets uitdrukt! Als je respect wil krijgen moet je dat ook tonen... Vandaag de zoveelste bestelling gedaan en ja nog altijd tevreden! Ik verwacht niet dat dat over een uur of 12 anders is... SDD...

Pakketje kwam ruim op tijd en alles was naar wens,2mmc van goede kwaliteit!

Goed!

Netjes altijd alles geleverd en discreet

Always the way they are supposed to be

Everything I ordered was always in the package quick shipping quick customer support even when I used the wrong address they resend me package the very same day I texted customer support great company and great experience

Zeer tevreden!

Snel geleverd en heel erg transparant in hun beleid en uitleg over de producten die men heeft.

Bardzo dobry

Polecam łatwo w obsłudze szybko w realizacji

Zeersnelle levering

Goede levering en altijd feest

Lsd, 2cb en xtc getest; allemaal lekker

Fijne webshop

Fijne webshop met goeie customer service!

Altijd goede ervaringen , snelle levering en service bij vragen. Goed bereikbaarheid vind het een aanrader hier koop ik vaker

Bestelling en bezorging zeer goedcen snel

Helaas een flesje open. Veel verloren helaas

Snel, discreet en kwaliteit!

Best webshop ever

Cheap prices, fast delivery, friendly customer service, what can I say. Number 1!

Snel

Sneller

Betrouwbaar en snelle levering..

Jammer dat sommige soms verboden worden, dat maakt het wel lastig. Maar op zich veel keus en de prijzen zijn acceptabel. Je weet altijd dat je het binnenkrijgt

Tot nu toe de beste en EERLIJKSTE online shop !

Heb meerdere sites geprobeerdm ook de wat goedkopere sites, Maar goedkoop is echt duurkoop gewoon, Funcaps heeft gewoon de beste prijzenm naar de qualiteid die ze leveren !!! En ze zijn super snel, alles binnen 15:00 uur besteld en betaald, zit de volgende dag al in je brieven bus ! PS ik raad aan om altijd de kiezen voor de 1,90 euro meer, zo heb je veel meer zekerheid ! 1. Voor de mensen die van benzo houden, raad ik de : 'Norflurazepam Pellets 5mg' aan Omdat deze je NIET te slaperig maakt, maar je gewoon lekker chill houd ! 2, Voor de mensen die van een soort van een oyocodon effect houden, raad ik de : 'O-DSMT Pellets' aan, 3. Voor de mensen die gewoon een LEKKERE TOP dag willen hebben, raad ik de : '2-MMC Pellets 180mg' LET OP, begin er rustig mee ! Het is namelijk erg verslavend ! Dus niet elke dag nemen ! Beter alleen in het weekend ( vrij - en zaterdag 4. Voor die een hekel aan een KATER hebben raad ik aan : 'Heb meerdere sites geprobeerdm ook de wat goedkopere sites, Maar goedkoop is echt duurkoop gewoon, Funcaps heeft gewoon de beste prijzenm naar de qualiteid die ze leveren !!! En ze zijn super snel, alles binnen 15:00 uur besteld en betaald, zit de volgende dag al in je brieven bus ! PS ik raad aan om altijd de kiezen voor de 1,90 euro meer, zo heb je veel meer zekerheid ! 1. Voor de mensen die van benzo houden, raad ik de : 'Norflurazepam Pellets 5mg' aan Omdat deze je NIET te slaperig maakt, maar je gewoon lekker chill houd ! 2, Voor de mensen die van een soort van een oyocodon effect houden, raad ik de : 'O-DSMT Pellets' aan, 3. Voor de mensen die gewoon een LEKKERE TOP dag willen hebben, raad ik de : '2-MMC Pellets 180mg' LET OP, begin er rustig mee ! Het is namelijk erg verslavend ! Dus niet elke dag nemen ! Beter alleen in het weekend ( vrij - en zaterdag 4. Voor die mensen en hekel aan een KATER in de ochtend.raad j op zeker : 'Reset Fit After Alcohol - Anti Kater Drink !

cheap 0-pce

good kwalie , only sometimes more then next day delivery .

INCREDIBLE customer service

No one can match this level of customer service satisfaction. If you make a mistake on your order, they will immediately fix. No issues at all. And the quality is unmatched. 5 stars well deserved. Also I really enjoy the stickers and free things they put in packages. ALWAYS something new and fun when I order!

aanrader

goede levering en service