Snelle levering, geweldige producten!

Funcaps biedt een brede selectie van onderzoekschemicaliën waar mijn laboratoriumratten echt van hebben genoten.

ok

moet meestal de dure bezorging kiezen van 12, 50 euro , per post komt hte 10 op de 3 keer niet aan

Snelle discrete levering

Netjes verpakte strips en zakjes, prettige ervaring gehad met alles wat ik besteld had. Zal hier in de toekomst weer bestellen.

super service!

Ik had 50 st besteld voor €28,-. Er werden er 28 st geleverd. Whatsapp bericht gestuurd, binnen uur antwoord met excuses en dat er 25 opnieuw geleverd zouden worden. Volgende dag zaten ze al in de brievenbus! Klasse!

Werkt heel goed, maar pas op

Ik heb ADHD en daarmee al chronische slaapproblemen. Vooral na een avondje knallen, sta ik na 3 dagen nog te stuiteren. Tenzij ik een bromaatje neem. Binnen een uur ben ik vertrokken. Maar dan ook echt vertrokken. Het brandalarm ging af (omdat de batterijen leeg waren), wat mijn man toen gelukkig wel hoorde. Ik heb er niks van gemerkt. Best gevaarlijk! Maar heerlijk geslapen, dat dan weer wel.

Supersnel

Dinsdag voor 3u besteld. Volgende dag bezorgd. Fantastisch.

Ben digibeet pur sang en ze helpen me altijd weer het probleem op te lossen, en ontzettend netjes en snel qua behandeling, ga zo door

Snelle levering, goede producten

Snelle levering en legit!

Snelle levering en legit!

Top kwaliteit en top service, kan helaas niet hoger dan 5 sterren geven.

Ik heb nu drie keer wat besteld, alles was er telkens binnen 1 werkdag en top kwaliteit. Medewerker/eigenaar staat je ook vriendelijk te woord via WhatsApp en beantwoord al uw vragen. Wat wil je nog meer?

Snelle levering en goede service

Uitstekende Webshop.

Bijzonder prettige webshop die doet wat het belooft. Discreet, vlotte afhandeling en snel verzonden. Aanrader!

Snelle levering discreet verpakt

Goede service en goede kwaliteit voor een hele redelijke prijs

Snel en netjes

Bestelling niet geleverd.

Helaas is mijn bestelling nog (steeds) niet geleverd. Funcaps geeft aan deze wel te hebben verstuurd.

good fast & easy!

good fast & easy!

Goed geholpen door klantenservice snelle reactie

Goed geholpen door de klantenservice

Bewertung

Thanks for the quick delivery..top product

• Would you recommend us? No

Lucruri noi senzati

Îmi place adrenalina

Altijd goed

Altijd goede ervaringen met funcaps, er was 1 keer een fout in de bestelling en die hebben ze heel snel rechtgezet. Tevreden klant!

Je kan met het product goed onderzoek doen

Goeie

Zeer goeie service

Heel tevreden over het totale pakket

Top zoals altijd

Super contact. Snelle levering!!

Nooit meer ergens anders! Top adres!

17 Overcingellaan

Assen 9401 LA