Super, snelle levering

Zeer goed! Betrouwbaar!

Goede service en producten

Fijne klantenservice en de producten zijn van goede kwaliteit die consistent is zodat je zeker bent van wat je koopt. Absoluut een aanrader, veel aanbod ook op de website. Moeite waard om op de website rond te kijken en wat te bestellen!

Vlug, veilig en voordelig!

Correcte afhandeling, snelle bezorging in goede staat. Prima in orde!

Good

Snel en discreet, overzichtelijke website.

Altijd tevreden.

Nette site, geweldig assortiment, goede service en kwaliteit.

Super bedrijf!

Snelle levering, altijd betrouwbaar. Nergens anders meer heen

Snelle en correcte afhandeling

Na de betaling de volgende dag de bestelling al binnen.

Goeie

Mooie brok

Goede service en kwaliteit

Bestelling altijd snel geleverd en kloppend

Snelle verzending

Super goede service! Ga zo door

Super snelle service top product

Zuiver en snel geleverd.

Snelle levering, goede producten.

Gewoon TOP!!!

Prima communicatie, snelle levering. Helemaal prima!

Altijd betrouwbaar, zeer leuke dagen gehad. Toppie

Veel keuze,snelle en discrete levering

Snelle en correcte levering

Regelmatig leuke acties

Goede levering

Er was een kleine fout gemaakt in het aantal van dat geen wat ik had besteld. Melding van gemaakt en meteen de volgende dag het resterende gedeelte ontvangen. Zeerr tevreden.

Goede snelle service, en...

Zijn wel producten dat als je ze wel consumeert, ze gevaarlijk kunnen zijn. Maar ja. Wachtlijst adhd onderzoek duurt heel lang, en om beter te kunnen slapen helpt de bromozapam me uit de brand maar of het goed is voor mn lijf en hoofd. Ze helpen wel. Zonder is drama. Probeer de nacht ook zonder geregeld, ga dan heel veel dromen. Zonder methylfenidaat voel ik me alsof ik met secondelijm aan de bank vast zit en ben ik niet te motiveren om ook maar iets aan mn leef omgeving te doen. Laat staan sociale activiteiten. Ben dan zo overprikkeld, chaotisch dat ik soms in tranen uit barst. Dus mij helpt het, maar hoop dat ik snel door de molen van ggz ben. Want ben toch bang voor neveneffecten of verslaving

Goed en vlotte levering

Funcaps zeker aan te raden

Producten worden netjes en snel geleverd

Enige aanmerking is dat ik via een omweg moet betalen om aan mijn producten te komen

Prima, snelle levering

Altijd snelle levering

Prima product en bijzonder snelle levering

Al een tijdje gebruik ik producten van Funcaps, vooral om in en door te slapen. Niet iedere dag , een paar keer in de maand, Hierdoor vermijd ik om er aan verslaafd te raken. En….de levering is altijd snel! Kortom goede producten en snelle levering.

Makkelijk besteld en snel geleverd

17 Overcingellaan

Assen 9401 LA