Betrouwbaar adres.

Altijd producten geleverd en ook nog op tijd.

alles is altijd op tijd

Wanneer ik goederen bestel, worden ze compleet en snel verzonden

Alles is priema

Best shop

Service is perfect and the products are amazing.

Great discreet service

Package arrived on time and of good quality

Bromasolam the best of All het zijn net die diazepam 10mg maar dan veel beter ik ben gigantisch tevr

Ik neem je eentje en ik vind hem ik neem er nog eentje en je valt op een blok in slaap als je nog gesnoven hebt niet gebruikte je wordt nergens wakker van slapen slapen echt fijn deze ik ga deze echt aan zoals als beginnen klopt er gelijk 1000 dan heb je dus ook lekker vol Ervaringsdeskundige die gek is op alles wat Pam achter staat

Zeer tevreden, korte levertijd en klantvriendelijk

Zeer tevreden, korte levertijd en klantvriendelijk. Kan geen verkeerd ding over het bedrijf zeggen

Redelijke winkel

Helaas erg duur en vaak prijsverhoging voor RCs

Jammer dat de prijzen ineens hoger is geworden

Hoor veel om me heen dst ze ergens anders willen kopen ipv bij jullie sommige kopen al jaren van jullie en jullie klanten gaan naar een andere website s zoeken voor goedkoper. Denk dat jullie veel klanten vertrekken. Wou ik even zeggen. Fijne avond mvg

Goede levertijden en geweldige trips

Goede levertijden en geweldige trips

Positieve ervaring

Bestelde producten kwamen de volgende dag binnen. Goede producten :)

Goed spul

Goed spul

Ze leveren goed spul en afhankelijk van post.nl heb je de bestelling binnen 2 dagen. Mocht er iets mis zijn gegaan kom je makkelijk in contact met ze en gaan ze er ook direct werk van maken

Uitermate teleurgesteld, zulke slechte A-PIHP gekocht. En mijn vragen werden niet correct beantwoord

Ik ben echt boos, wat een amateuristische gedoe. Sta er nog versteld van. Deze A-pihp had nooit verkocht mogen worden. Zulke slechte troep. En dan mij een document laten zien waaruit moet blijken dat het de beste a-pihp moet zijn. Een half ingevuld document. Ik kan ook zo in elkaar knutselen. En dat noemt zich funcaps, jullie zouden je kapot moeten schamen. Ik ben geen rijk man, maar wel eerlijk. En ik heb hier hard voor gespaard. En dan word ik belazerd, bedrogen en voorgelogen. En als klapper op de vuurpijl, kan ik het niet terug sturen. Krijg niets vergoed. Weekend verneukt. Jullie worden hartelijk bedankt

Good costumer service

Order wasn’t processed correctly, costumer service fixed it and sent it straight away. Thank you

Zonder problemen

Prima producten

Prima producten en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi product, betrouwbare klantenservice

Goede qualiteit

Goede service vriendelijk

100%. Tevreden

Snel geleverd 100%. Tevreden over de snelle en korrekte levering

Snel besteld is snel in huis

Oki

Spoko

Snel en top

Alles altijd goed gegaan. Same day werkt perfect , en het in contact blijven bij eventuele vragen gaat snel en soepel

Topteam en site nog nooit eerder gehad Een echte aanrader! Betrouwbaar

Klantvriendelijk

Krijgt het snel