2 day

Perfect réception

Goede, snelle levering met uitstekende kwaliteit!

Superstore

Fantastische webshop met kwaliteitsproducten en de leukste attributen om de beste research ervaring te bieden.

My order never came through

My order should be arrived, even with track an trace saying it has been delivered it never reached my mailbox, They said it would re-shipped next Thursday after investigation, still did not reach my mailbox...so I feel pretty ripped-off

Top service!

Altijd op tijd en snel in huis!! Perfect!

Slecht

Helaas slechte kwaliteit, totaal niet naar verwachting, 3 dagen misselijk en ziek geweest.

Altijd volgende dag in huis, en voldoet altijd aan de verwachting. Ik blijf hier zeker terugkomen.

Snelle levering en top product!

Excellent

Fast delivered, real product well packaged. Totally recommended.

Very fast friendly service

Great, large selection of products. Very friendly staff, who are quick to reply, offer discounts. Next day delivery. Seriously I don't have a single complaint.

Vrijdag voor 4 uur besteld, maandag in huis Had gehoopt dat het zaterdag geleverd werd, zo stond het ook in de mail van de bezorgdienst. Zaterdag de hele dag thuis gebleven omdat ik mail kreeg dat het onderweg was een bezorgd zou worden. Aan het einde van de dag kreeg ik nog een mail dat ze het geprobeerd hadden maar dat hadden ze niet! Erg jammer maar dat zal vast aan de DHL bezorger liggen... Ben wel erg blij met de ontvangen producten! :)

Altijd snel, vriendelijke service en kwaliteit spullen

Douze Points

Super goede service en snelle levering

Discrete en snelle levering

Pyrazolam

Etiziolam is lbeter

Perfecte service

Goed spul en perfecte service

Snelle levering, goede kwaliteit and goede service via WhatsApp!

Niks ontvangen

Voor t eerst de optie gebruikt zonder track en trace en heb gewoon de order niet ontvangen.

Snelle levering, goed e producten.

Goede service, snelle levering

Ik wist niet goed wat te bestellen,dus eerst even per app advies gevraagd. Snel antwoord! Besteld....en met een dag geleverd. Top!

Niet altijd goed

Vaak besteld niets mis gegaan. 1x bestel ik voor een heel groot bedrag en ik heb niets meer gehoord vind het maar raar.

Le seul Shop où je commande !

C'est la seconde fois que je commande pour environ 100€. Livraison en moins d'une semaine avec suivi. Les produits sont là, avec des goodies ! Le service client par What'sApp est compétant. Je conseille

verkeerde levering

zeer tevreden, zeer vriendelijk en snel gesprek, hartelijk dank, ten zeerste aanbevolen

Doen wat ze beloven

Ook prettig dat ze goed bereikbaar zijn om veranderingen door te geven.

Blijft de 1shop 2shop!

Petje af voor de productie, personeel en het bijzonder goede assortiment. Ga zo door zou ik zeggen.

Fijn product werkt perfect