Komt snel afspraak na!!

Snelle en makkelijk bestellen

Tot nu toe twee keer een bestelling gedaan. Snelle en discrete levering. Perfecte service en ook op WhatsApp snelle reactie bij vragen.

Just so easy

Products are shipped quickly, safely and discreetly. Prices are reasonable!

Discreet en betrouwbaar

Altijd te bekijken. En snelle reactie.

Lekker op tijd, producten zijn super!

Werkt zoals beschreven, voor mij persoonlijk eindelijk weer 8 uur slaap. Love it!!

Goede Service, vlotte afhandeling.

Mijn onderzoek, is zeer gebaat bij de service, kwaliteit van het onderzoeksmateriaal alsook de vlotte afhandeling en verzending. Hierover kan ik niets meer zeggen dan zeer tevreden. Een aanrader !

Goeden benzodiazepinen

Bromazolam Pellets 3mg. Word er heerlijk ontspannen door. Ook eindelijk eens goed lang doorgeslapen. Ook tegen rug klachten erg effectief! Dus goed tegen een onrustig hoofd rug klachten en nog een licht euforie ook

I liked literally everything!

good packaging, brochure inside. quality product. When I test these chemicals I can be absolutely sure of the quality of the product. On the website you can often find instructions for use and, most importantly, safety information.

snel geleverd, duidelijk

Nette en heldere site veel aanbod vernieuwing zo goed als mogelijk informeren naar het product meteen bevestiging betaling en meestal duidelijk hoe lang het duurt. Snelle levering. dus louter positief.

Opzich gaat het over het algemeen goed met de bestellingen. Bestel bijna iedere week bij jullie,maar heb nu toch al enkele keren meegemaakt dat ik niks ontvangen heb....

Goed, niks te klagen

Snel geleverd en kwaliteit

uitstekend

goede product, snelle levering en ook nog een kleine verassing erbij!

Goed contact, snelle levering.

brengen op tijd en goede middelen voor onderzoek

goed en op tijd

Super service! & Top kwaliteit!

Ik zou zeggen.. Probeer het,en doe je research(chemicals) ; )

Betrouwbaar

Goede informatie. Snel antwoord. Goede verzending.

Goede en discrete levering

Kan niet anders zeggen als dat het goed is gegaan en tevreden ben met de levering.

De beste vendor vergeleken met al mijn andere ervaringen

Betrouwbaar en qua prijs heb ik nog geen goedkopere vendor ontdekt. Kortom, kwaliteit-prijsverhouding is uitstekend. Je krijgt er bij een bestelling van boven een bepaald bedrag ook gratis altijd iets leuks bij. Je kunt uit drie dingen kiezen. - Een zonnebril - Een goodiebag, waar van alles in zit. Waaronder een aansteker, een foldertje met een kortingscode en volgens mij nog wat handige dingetjes, - en nog een derde keuze maar die weet ik zo even niet. Sinds kort, positief voor mensen die nog niet zo heel veel hebben uitgegeven of volledig nieuwe klanten, maar een beetje jammer voor mij is (aangezien ik al bijna een jaar bij hun bestel, en dus al aardig wat heb uitgegeven) ze nu met een puntensysteem werken, waardoor je punten kun verzamelen voor je bestellingen. En deze als korting of iets dergelijks voor je volgende bestelling kunt inzetten. Mijn complimenten trouwens dat jullie ervoor gezorgd hebben dat jullie website ook op mijn Android tablet en telefoon werkt, (eerst moest ik altijd mijn laptop erbij pakken) wat een paar weken geleden nog niet zo was. Maakt het bestellen een stuk makkelijker. Een tip aan Funcaps: schrijf ook het aantal milligram op het etiket van wat er in zit aub.

Goed spul

Mooie spullen, snel geleverd

Placed an order unable to log in and service not responding

Placed a bulk order. Company refuses to respond

• Would you recommend us? No

Mooie duidelijke webshop

Duidelijk beschrijving bij een product die je wil bestellen

Verbaasd me elke keer weer

Echt zo snel in huis, koop graag groot in wat geen enkel probleem is. Kwaliteit altijd dik in orde!

Snelle levering.

Binnen 3 dagen bestelling bezorgd. Echt top.

Wat ze zeggen top

Super spullen een goede aanwinst voor ons.

Bedrijfsgegevens

Overcingellaan 17

9401 LA Assen

06 1084 8386

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.