Top, goede service

Perfect :)

Top producten

Goede site snelle levering

Top spul

Ze leveren waar ze voor bekend staan!

is een betrouwbare website met een breed assortiment. De site is gebruiksvriendelijk, biedt snelle en discrete levering, en de klantenservice is professioneel en snel.

constante kwaliteit, goed gevoel bij deze verkoper

Komt van A tot Z goed verzorgd over, discreet en punctueel

Snel, goed en discreet geleverd!

Snel, goed en discreet geleverd! Eigenlijk niets aan toe te voegen...

very fun experience

i recommend taking 2

Echt geweldig

De beste klantenservice op de planeet, altijd zeer vriendelijk, correct opgelost, supersnel antwoord op al je vragen, ik houd van de klantenservice, zo veel dat ik kriebeltjes in mijn buikje krijg, echt ge-wel-dig, toppers, mensen van topkwaliteit die daar op de klantenservice zitten ik zou ze willen zoenen zo goed is het echt waar ik kan niet beschrijven hoe veel ik van de klantenservice houd maar dit is écht ongekend wat voor een service er geleverd wordt. Ik kan nog 10000 woorden zeggen die mijn liefde voor de klantenservice beschrijft maar ik houd het hierbij. Bedankt nogmaals voor de toppers op de klantenservice, ik houd van jullie top website en klantenservice

Snel en correct

na bestelling betaal ik direct, en dan krijg ik het besteld de volgende dag al in de brievenbus prima!!!!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Goede service.

Werkt perfect

Prima spul ik gebruik dagelijks 3 tabletten

10/10

I. Like The site end The product very good, i recomandat andhor guys !

Top levering en goeie productem

Snel geleverd, top producten. Zeer tevreden

Top shop

Via een vriend hier terecht gekomen. Snelle bezorging, duidelijkheid, goede service!! Ik raad ze aan

Very good

Nice staff, always there to help you if needed.

Oké

Snelle levering, contact ook zeer goed!

Snel in huis, altijd bezorg nooit problemen

Uitsekend product

Goed en goede prijs

Ik heb microdose truffels besteld en was prima ik orde. Funcaps had de beste prijs. Snel geleverd.

Timely delivery and accurate service

Product was good quality and dose, discreet and timely delivery

Bestellen, altijd binnen 2 dagen geleverd. Top spul en super service!

Duidelijk, goed contact en snelle levering

Na bestellen en betalen snelle levering. Wanneer iets niet op voorraad is komt er gelijk een oplossing via persoonlijk contact. Alles helder en klantvriendelijk!

Snel en gemakkelijk

Bestellingen worden correct en dezelfde dag verzonden, postnl wil nog wel eens vertragen maar dat valt funcaps niet aan te rekenen natuurlijk.

Overcingellaan 17

9401 LA Assen