Great service 10 out of 10 ;)

All VERRY GOOD. Super duper webstore. Perfect customer service. All the best for team funcaps you are GREAT!!! BEST REGARDS RALPH.

Snelle levering en goede klantenservice

PostNL had mijn pakket niet geleverd. Ik ging ervan uit dat ik zou moeten wachten totdat PostNL hier iets aan zou doen, maar nee. Funcaps heeft me mijn pakket vrijwel onmiddellijk opnieuw opgestuurd en het kwam de volgende dag aan. Geweldige service.

Als van ouds vlot en correct geleverd

Altijd leuk om wat nieuws te proberen. De duidelijke site helpt je in je keuze.

Normaal kan ik niet slapen omdat ik pep versneden met cafeïne bij Mark Janssen kocht

Goede en snelle service, een aanrader

Zeer goed ervaring

Ik heb al enkele keren iets besteld bij funcaps en was telkens zeer tevreden. De producten zijn van zeer goed kwaliteit en verzenden gaat altijd heel snel. Ik blijf hier kopen!

Groot assortiment, veel mogelijkheden om te onderzoeken. Altijd op tijd besteld is volgende dag in huis. 1 keer was dit bij mij niet het geval, na contact met de klantenservice was dit binnen een dag weer opgelost. Aanrader.

Vlotte levering zoals gebruikelijk

Zoals gewend, binnen 2 dagen na de bestelling (in het weekend zelfs) werd het bestelde al geleverd. Prima.

Good and fast

Always fine

the best RC in the world!

Everything with class and precision, I recommend it

Goede v.ervice

Ik had in 10 dagen alles isn huis.

Scherp

Ik had de 150mg 1p lsd genomen en wat mij opviel is dat het een scherper gevoel had dan lsd zelf en iets minder kleur ook heeft deze een sterkere mind space de visuals zijn er zeker wel maar minder smooth het uitspacen gaat ook sneller. In het algemeen was het wel een goede space. Volgende dag ook nergens last van.

Goed,

Doorgaans binnen de 3 à 4 dagen geleverd in België. top service! Producten van prima kwaliteit.

Snel en correct.

Top!!!

Snelle, correcte levering. Niks op aan te merken :)

Super snelle service

Eerste bestelling geplaatst om deze service uit te testen. De volgende dag reeds in mijn brievenbus. 10/10.

Beste vendor

Hard werkende mensen altijd correct, klantenservice is prima . Zeker een aanrader

PRIMA

Echt top ervaring, funcaps stelt me nooit teleur , kost wat maar is het waard.

Sicher

Super Seite, keine Probleme gehabt bis jetzt und sehe freundlich

Goeie kwaliteit

Mooie service goed verpakt

Geweldig.

Goed product en levering.

Package has not arrived yet.

I know it was holidays, it’s not your fault. I’m just reporting that it has not yet arrived :)

Top customer service

Vanwege de drukte bij PostNL was mijn pakje terug naar afzender gestuurd omdat ik de levering had gemist. Nadat ik contact opnam met customer service stond geld dezelfde dag terug op mijn rekening.