Goede ervaringen mee

Snel, deskundig en nauwkeurig ❗❗

Ik had perongeluk te veel betaald en wouden ze niet terug geven.

Ik had perongeluk te veel betaald. Gemaild om dit te melden en toen is mij beloofd dat ze het te veel betaalde bedrag terug te betalen. Dit is uiteraard nooit gebeurd.

Supergoed en doet precies wat er bij staat

Vind het fijn om research mee te doen en ben zeker van plan vaste klant te worden

Miracle

Shipping got a lot faster and my fav. chem to research is very good too. Keep up the good work.

Goed product, goede service

Voor zover ik kan beoordelen is de kwaliteit goed. Wat ik heb besteld, had in ieder geval de verwachte werking. Verder was de leverancier zeer coulant toen de eerste zending bij de post was zoek geraakt!

Top quality

1 ding: als men vóór 10am vrijdag iets besteld, moet het wel dezelfde dag geleverd worden. En als dat niet zo duidelijker communiceren. Voor de rest top producten keep up the good stuff.

Overzichtelijk, snel en klantvriendelijk

Zeer overzichtelijke en groot assortiment en een klantvriendelijke service. Funcaps.nl is een echte aanrader

Uitstekende ervaringen

Bestel hier al jaren en is altijd top.

Ben uiterst tevreden over producten en service

Sinds augustus bestel ik met enige regelmatig producten, vooral PHIP en bromazepam per brievenpost. Dit verloopt vanuit jullie kant vrijwel 100 % goed. Ook de post verloopt over het algemeen goed, bijna altijd ligt het de volgende dag in de brievenbus.. er was een periode dat dit wat moeilijker verliep. In de beginperiode is een spoedbestelling PHIP via een koerier mislukt. De koerier had geweigerd de spullen te leveren en het geld en:of de zending heb ik nooit teruggekregen, maar dat is wat mijn betreft geen enkel probleem. Erg jammer dat PHIP verboden wordt binnenkort. Aan zeer regelmatig gebruik van PHIP zitten nogal wat linke zaken, heb ik gemerkt, vooral in augustus en september ben ik (en een goede vriend) door vrijwel dagelijks gebruik er flink door in de problemen geraakt. Momenteel slaag ik erin het gebruikte beperken tot ongeveer 1 keer per 1-2 weken. Jammer dat het per 1 juni stopt. Ik heb mijn echte voornaam om Veiligheidsreden veranderd in Fred mijn verhaal zou terug te herleiden zijn door mijn baas en familie als het lezen vandaar

Nice

Spaced goed 2mmc

Snelle en goede levering

Heel goed, duidelijke site en supersnelle levering

Goede producten snelle levering

Meerdere keren hier besteld altijd snel in huis en producten zijn net zoals ze beschreven staan.

Altijd al de beste

Betrouwbaar en krijg al jarenlang top service. Een van de beste vendor kwa versice en product. Verzending gaat vaak stroef ook als je betaald voor €12.50 Same Day Delivery. 3x al niks ontvangen daardoor maar das DHL hun fout. Funcaps vertrouwt je dan en stuurt het opnieuw. Terwijl DHL pakketjes kwijt raakt. Kreeg zelfs t geld van samendaydelivery terug. Alles perfect hier

Hele hoge kwaliteit tegen lage prijs

Uitstekende ervaring met cathinonen.van FC, Altijd hartstikke puur en joekels van kristallen. onvergelijkbaar mey andere vendors, echt top, Ook tryptamines/phens top. Benzo's zijn wat duurder dan bij sommige prijsstunters maar wel goede kwaliteit, consistente doses en professioneel afgehandeld allemaal. Daar heb ik wel wat extra voor over.

Erg netjes en hulpzaam

En levering op tijd aleen voor raad zou wel ietsje meer mogen zijn kwa info is moelijk uit te zoeken moet weten wat je zoekt maar altijd netjes en snel super

Positief

Goede klanten service

Goed spul bezorgtijd was wat langer dan ik gewend ben maar dat kan ook aan postnl liggen en verder altijd top

Goede snelle service

Makkelijk en snel met goed kwaliteit!

Website overzichtelijk en vond precies wat ik nodig had wanneer ik maar een gissing deed wat ik zocht.

Top..

Snelle levering goede kwaliteit!

Goede snelle service en goed kwaliteit

Goede snelle betaalbare prijzen en levering

Eindelijk slapen als je naar de klote ben

Pyrazolam Pellets 3mg, ze zijn zo klein maar zo effectief. Geen ene slaappil hielp als ik plafonddienst had, ik neem er hier 1 of soms 2 van en binnen half uur nokkie. Ik zorg altijd dat ik een voorraadje heb. Top spul!

perfect

perfect