Prima, vaak snelle levering, vriendelijk personeel

Prima, vaak snelle levering, vriendelijk personeel

Super nice

Super super nice

Vlotte, nette en discrete levering.

De titel zegt het al. Ik heb nu meerdere keren producten besteld en het wordt altijd vlot en netjes geleverd. Ik bestel altijd wel met T&T en dan krijg ik netjes een pushmelding, wanneer alles verzonden is. Tegenwoordig wordt er telkens een leuke sticker bij gedaan. Ze worden gewaardeerd! Wat ik besteld heb, doet zijn werk zoals verwacht en consistent. Dus ook over de kwaliteit absoluut tevreden.

Prima spullen. Snelle levering. Zeer klantvriendelijk. Top!

goede levering

nvt

Ik eigenlijk tevreden klant , het flesje zonder kinderslot...

Ik ben tevreden klant

Lekker makkelijk en vlot verstuurd

Vandaag besteld morgen in huis en dat is ook zo top!

Leuke online shop met een groot assortiment

Snelle en nette levering. Producten van goede kwaliteit.

Duurde een week om aan te komen maar desondanks toch aangekomen :)

Producten zien er goed uit, tijd om te "onderzoeken"

Zonde dat ideale geen betaalopties is

Top bedrijf, lekker makkelijk, maar helaas moet je het bedrag zelf overmaken. Beetje zonde voor een webwinkel.

Top producten, service en communicatie!

Top producten, super kwaliteit en team Funcaps net zo top, altijd snel en vriendelijk at your service!

Duidelijke site, goede klantenservice. En razendsnel bezorgd!!

Zeer slecht

Ik bestelde iets, maar realiseerde me 8 hele minuten later dat ik een foutje had gemaakt en het verkeerde had besteld. Meteen een mail gestuurd en het probleem uitgelegd. 3 dagen later een mail terug met sorry is al verstuurd.. beetje jammer

Alles prima

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, zou graag wat meer kopen van mc2 maar dat ligt qua prijs dan erg uit elkaar in vergelijking met bromazolom. Verder nette snelle afhandeling.

Prima en betrouwbare webshop.

Levering gaan volgens afspraak en webshop is uitnodigend. Betalen gaat wat anders dan je gewend bent maar als je dit kan lezen dan lukt een bankoverschijving ook. enige verbeterpunt - effecten van enige researchchemicals/andere producten is lastig te vinden

Heel betrouwbaar en goede kwaliteit

Ik ben heel tevreden word altijd ook goed geleverd

Mooie snelle levering

Mooie snelle levering

Mijn bestelling was snel binnen, kreeg er een sticker bij dat was wel leuk, het paketje was wel groot vergekeken met de inhoud. Verder top service

uitstekend

goed goed

Zeer snelle levering

Goede service, duidelijke communicatie en snel levering.

Snel en discreet

Bestelling werd snel en discreet geleverd. Top

Naar verwachting

De spullen waren snel binnen echter was er wel eentje beschadigd maar dat komt door de post.

Heb niets binnen

Mijn paketje is nooit aan gekomen

Werkt prima!

Onvervalst en 100% werkend.

Bedrijfsgegevens

Overcingellaan 17

9401 LA Assen

06 1084 8386

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.