Geen same day delivery !!!

19 juli 5:03 uur bestelling geplaatst met same day delivery, na middernacht met chatbox van dhl gesproken en zei is nog onderweg, krijg ik net een mail met dit: Beste nico wolf, Onze bezorger kon je pakket JJD0000900629732925671843 van Happy Retail om 06.01 helaas niet bij je afleveren. Daarom komen we nog een keer bij je langs. Waarom zou dat niet gekund hebben? Het is een brievenbus pakket en ik was nog gewoon wakker!! Zou het op prijs stellen als ik mijn geld van same day delivery terug zou krijgen!! Zoiets doe ik niet voor niets!! Zie dat het pakket nu pas maandag bezorgd word ben hier absoluut niet te spreken over!

Funcaps is the best

The best

Fantastisch!

Altijd de volgende werkdag geleverd. Ik heb er nu al een keer of acht iets besteld, en alle keren is het prima gegaan. De pakketjes zijn discreet verpakt. Super service. Ik raad iedereen die op zoek is naar een research-middel Funcaps aan!

Helemaal top!

Heerlijk onderzoek gedaan naar verschillende RC's.

Goede staff (Miauw)

Post binnen 24 uur +/- ontvangen, verpakking valt niet op. En vind het leuk. Thuis en gebruik. - aangenaam gevoel en zoet. Ik raad aan. Maar een verzoek is geen verslaving.

Snel en betrouwbaar

Fijne producten

Levering altijd op tijd

Precies warmt ik nodig had.

Goed maar soms krijg ik het verkeerde denk ik

Ik had laatst 2mmc besteld maar dit keer was het totaal anders dan voorheen. Het leek alsof er iets verwisseld is. Heb er een hele nare nacht door beleeft.

Goede sterke trip

Ik zocht naar een middel om op te trippen wat vergelijkbaar was met een truffeltrip. De 4-Ho-Met kickt snel in en houdt 4 tot 6 uur lang aan. Je hebt er echt niet veel van nodig. Een halve pil was genoeg voor mij. Geweldig als je een truffelachtige trip ervaring wilt maar niet goed tegen truffelsmaak kan. Bezorging was snel, envelop was goed en discreet verpakt. Je hebt veel bezorgings opties. Gewoon top.

Great service

Great service with no problems.

Altijd snel en correct

Ik heb door de jaren heen meerdere bestellingen hier geplaatst en het is altijd goed gegaan. Nooit een verkeerde bestelling of iets in die richting. Ook het assortiment is groot, wat je ook zoekt vind je hier op Funcaps.

Had de producten binnen 2 dagen in huis , discreet en voor een goede prijs.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Top qua kwaliteit en levering

Altijd weer top!

Snel aangekomen

Ben tevreden over mijn bestelling

Makkelijk besteld snel in huis en doet wat beloofd

Snel en makkelijk besteld , snel in huis en doet wat het beloofd

Was Snel geleverd en op de hoogte gehouden van mijn bestelling top

Discreet en snel bezorgd . Geen poes pas of rare mails /berichtjes etc .. top Goed geregeld . Ik ben zeer tevreden !

Overzichtelijke duidelijke site en snelle levering

Overzichtelijke duidelijke site

Bijzonder uistekend!

Ik ben zelf al jaren onderzoeker en ik doe al zaken met Funcaps sinds 2019. Ik heb buitenom de fouten van PostNL nog nóóit een fout opgemerkt. Sterker nog, ze zijn bijna altijd bereikbaar, zeer hulpgericht en vooral bijzonder vriendelijk. Heel fijn bedrijf met hele nette medewerkers. Dit bedrijf is los van hun vakgebied een voorbeeld voor anderen simpelweg door hun affiniteit voor klantencontact. Klein vraagje, grote vraag? Maakt niet uit! Binnen maximaal 30 minuten heb je een duidelijk antwoord en ze zijn zelf bereid onderzoeken te openen bij PostNL in het geval van een foutieve verzending. Ik heb onderhand al meer dan 100+ bestellingen geplaatst waarvan alle zijn aangekomen. Altijd exact het juiste aantal, altijd hetzelfde en discreet verpakt, en ik krijg er zelfs een stickertje bij (ondertussen zit m'n stickermuur al bom vol ). Kortom, als 5 sterren de max is, geef ik ze 6! Ga zo door!

Goed te bestellen en levering geweldig

Vind het om te bestellen duidelijk, en de levering is snel en goed. Jammer dat er een verbod komt op veel artikelen. Had er net 1 gevonden die ik heel goed vind, en is nu niet meer te bestellen. Echt jammer. Aan de doe kant willen ze alles legaal maken, en aan de andere kant leggen ze overal een verbod. Jammer weer.

Heel tevreden

Relaxed Sensations

The Best of What You Can Do is Just Try It! Greetings, Mark

Snel verzonden en altijd tevreden over de kwaliteit van producten

Consistent producten van goede kwaliteit, snel bezorgd en ook de klantenservice is snel en vriendelijk.

Goede ervaringen geen problemen gehad.

Overcingellaan 17

9401 LA Assen