Snelle service en de kwaliteit is goed tegenover andere shops.

Snelle service en de kwaliteit is goed tegenover andere shops.

Top Qualität, sichere Lieferung

Hi an alle in Deutschland lebenden, hier meine Erfahrung zu Funcaps. Ich habe an einem Mittwoch Abend 2 verschiedene Produkte bestellt und am selben Tag das Geld überwiesen. Die Lieferung hat 7 Tage (einschließlich Wochenende) gedauert. Von der Lieferung habe ich am selben Tag noch probiert und die Qualität ist hammermäßig! 4 Sterne weil andere Verkäufer schneller bei der Lieferung sind.

Goed en snelle levering...

Goed en snelle levering, dat willen de mensen toch!!!

top zoals gewoonlijk

15.53 besteld en direct verzonden, volgende dag in huis

Supersnel en Top service!

Heurlijk! Helemaal in wonky wonky land

De eerder gevange rat in mijn kamer was het vrijwillig geselecteerde onderzoeksdoelwit. Hij bescreef aan mij eerst een fijn stimulerend gevoel gevolgd door intense dissasociatie in Wonky land. Rat leeft nog en vertelt me vaak dat ie verder wilt onderzoeken

Everything fine

Super fast delivery. All good

Heel goed!

Goede service en snelle levering.

Snel, discreet en kwaliteit

Zie titel

Top site

Het is heel handig zo'n site , zo kunnen mensen experimenteren, die daar verstand van hebben of al kennis hebben op gedaan , je kan er veel over leren. NIET GEBRUIKEN DUS!

Snelle levering !

Goede site

Goede site

Avis d un français

J'ai commandé et reçu très rapidement moins de 4 jours ouvrés Superbe commande ....je recommande vivement. Merci

Snel & betrouwbaar

Goede prijzen & snelle levering :)!

Superservice

Altijd mooi op tijd en perfect ingepakt

Snel bezorgd. Goede communicatie.

Very good,I like me funcap.

Beautifuls caps

Arrive in 4 day at Brussels, nice pakaging, RC that I've had ordered.

Niet voor herhaling vatbaar

Product gekocht wat niet voldoet aan beschrijving,daarna om advies gevraagd wat ook niet beantwoord werd. Er zijn betere sites

Correct

I love this site because they are friendly, fast and I love my little animals too

Het was mijn beste RC site en is vertrouwbaar.

Now that they are growing and diversifying more and more, I found the quality of some RC a little disappointing but undoubtedly remains a reliable site.

Altijd de volgende dag bezorgd.

Goede kwaliteit.

Always the same

Please dont ask it again, just add 5star in my name.

Fantastisch!

Kwaltatief goede produkten, tegen voordelige prijzen, snelle levering, service en dit alles voor de prettige comfortzone, een euforische ervaring. Top FunCaps!

Good prodct

Benzos are ok