Geweldige verkoper

De goederen zijn tot nu toe altijd perfect geweest en de verzending is erg snel. Ik zal opnieuw kopen.

5 sterren zijn verdiend! Topkwaliteit , breed assortiment, en ontzettend goede klantenservice!

Zoals beschreven in de rating. Goede service met een smakelijke humor! ;-)

Snel en gemakkelijk

Snelle levering, discreet verpakt

Altijd perfect

Snelle en goede service

Super fijne service!

Snelle leveringen, veel voorraad, bestel graag bij funcaps!

Betrouwbaar

Op tijd bestellen 2x niets ontvangen kleine bestelling ging per post zonder track en trace niets aan te doen vul je gegevens juist in en je bestel nummer voor de rest prima webshop

Supersnelle bevestiging en levering

Helemaal top. Bestelling met korting, meteen bevestigd en de volgende ochtend al in huis.

Goede kwaliteit

Funcaps.nl staat garant voor de kwaliteit van hun producten. Na vele bestellingen kan ik dat alleen maar mee eens zijn.

Goede en snelle levering met goede service indien nodig

Ik ervaar funcaps als heel goed en prettig. Snelle levering Mocht er iets niet helemaal kloppen, van mijn kant uit bijvoorbeeld, dan is er een prettige en snelle service. Goed contact en snelle hulp. Vandaar ook 5 sterren

Goed.

Goeie shit.

Snel Accuraat bij m'n expirimenteren.

Het is prettig om niet stil te vallen, of bijna zonder materiaal te komen. Ook zijn de bijsluiters up_to_date. Een pre voor hen die ook variƫren. Mvg Petra

Snelle levering. Uitgebreid assortiment.

Veel te verkrijgen snelle service. Dag later na bestelling niet altijd binnen. 2 dagen kun je beter vanuit gaan. Test met maten. Om je lab zo wat schoon en gezond te houden.

Keurig bedrijf

Een keer klacht gehad netjes opgelost ook... kwaliteit altijd goed

geweldig

Snel en overzichtelijk

snelle levering en discreet verpakt

Goed, deskundig, kwaliteit, snel en netjes geleverd

Goede duidelijke website. Correcte prijzen. Mooie acties. Gemakkelijk af te rekenen. Conform belofte snel en betrouwbaar geleverd.

Gewoon super!!

Ik bestel al een lange tijd bij Funcaps en ik ben er zeer tevreden over. Altijd snelle levering en als er iets mis is hebben ze ook een goede service. Er is een groot aanbod, kan niet anders vertellen dat het gewoon top is!

Supersnel geleverd!

Vaak volgende dag al in huis !

top bedrijf

heel fijn allemaal

Goede ervaring tot nu toe!

Ik heb een zeer goede ervaring met funcaps.nl. De reden waarom ik 4 sterren heb gegeven is, omdat het mij is opgevallen dat in het weekend het picken van de order wat minder snel gaat dan door de week. Verder een supergoede webshop!

Snelle levering, goed verpakt. Communicatie via chat ook prima.

Altijd goed

Service en bestelde goederen altijd van uitstekende kwaliteit.

De fysicus in eige recht roepe

Punt ik wil beginne wouw jullie zijn een verrijking in mijn persoonlijke doelstelling. 4mpd je lichaam raakt er aan gewend en gaat het rantsoeneren en het ritme daarbij inzette je lichaam leert de tool kennen De persoonlijke beproeving medicatie (fluaxol)tegenpolen maken en inzien wat het lichaam erkend als de echte positieve belichaming

Overcingellaan 17

9401 LA Assen