Uitstekend!

Ik bestel hier regelmatig en dat gaat altijd goed. Dit keer ging er iets mis met de track&trace van het pakket. Eén berichtje aan funcaps volstond: het werd onmiddellijk hersteld. Aanrader.

echt super snelle levering en goeie wering wat bij de beschrijving staat

Ik had het zondag besteld en het was dinsdag al in huis. Ik weet niet of het een foutje wws maar bij mijnn 2e bestelling hebben ze mij wat meer gegeven. Goeie werken zoals bij de beschrijving staat. Vooral de "Flubromazepam Pellets 8mg" werken erg goed voor slapen, want heb veel last van slaap problemen. Ik val snel in slaap en word zonder moeite wakker. Zodra ik mijn geld weer heb, ga ik anderen bestellen om die ook ut te proberen. De O-"DSMT Pellets 30mg" gaven mij ook een euforisch zoals beschreveb stond. Zeker betrouwbaar, snel en goede qualiteit.

Ik kreeg mijn bestelling snel

Ik heb mijn bestelling 2 keer niet gekregen, wat keurig werd opgelost door Funcaps. De laatste bestelling kwam gewoon goed binnen en waren zelfs teveel blotters :)

Top kwaliteit, snelle en correcte levering!

Tijdens mijn bestelling per ongeluk een fout afleveradres opgegeven. Dat zag ik pas nadat ik een verzendbevestiging van de bestelling had ontvangen. Heb vervolgens zsm contact gezocht en Funcaps heeft het gecorrigeerd, zodat levering alsnog goed ging. Top service dus! Correct en klantgericht! Dikke duim Funcaps!

Top kwaliteit producten,gunstige prijzen,service,snelle levering

Be happy for this moment, this moment is your life enjoy the comfortabel moments feeling blissful by experience from an extensive range of top quality products,fast discreet delivery at reasonable discount prices offered by Funcaps.nl guaranteed kicks you in a higher state of mind, body and soul: Moments of fun action,power,focus,relaxation, euphoria and love... Funcaps for moments to enjoy life!

Alles ok

Alles ok

Betrouwbaar en goede kwaliteit/prijs verhouding

Mijn ervaringen met funcaps zijn super. Levering is transparant en betrouwbaar. Goede kwaliteit voor redelijke prijs en snel in huis.

Uitstekende klantenservice

Er was een probleem met levering, maar dit is uitstekend opgelost

Ik had mijn pakket niet gekregen en ze hadden gelijk nieuwe gestuurd! Klanten service is perfect

Twijfel/afhandeling reactie geeft vertrouwen

Woensdag besteld levering nog niet binnen. Dit is voor mij fe 1e keer dat ik een bestelling van RC doe bij funcaps. Na research op de welbekende sites uitgekomen bij FC. Vondt het best een spannende stap. Zou het wel goed gaan? Uiteindelijk een reactie via app gekregen om nog 2/3 dagen geduld te hebben. Dus beloofde levertijd wordt ruim overschreden. Voor mijn 1e bestelling geeft mij dit weinig vertrouwen. Maar misschien wordt ik nog aangenaam verrast door een uitstekende kwaliteit vh product. En of service achteraf

Discreet, duidelijke uitleg, snel geleverd

Ik heb meerdere malen iets besteld en altijd netjes afgeleverd gekregen in korte tijd. Discreet verpakt en goed op de hoogte gehouden via de mail.

helemaal niet zo leuk..!!!!

Ik heb afgelopen Dinsdag 2 april voor 90, 50 euro wat bij jullie bestelt, en dat is hier nooit aangekomen. Ik bestel al zo Lang bij jullie, maar nu gaat het wel over een hoop geld. Graag zou ik de bestelling alsnog toegestuurt te zien hebben, de Track & Trace deed het ineens ook niet meer. Ik zie graag een mail van jullie tegoed. Het Bestel nummer van dinsdag de 2 april was #5000387869 Vriendelijke groetjes van Helga-Aurianne Hoogeveen. XXX

Te weinig gekregen maar goed en snel opgelost

Ik had te weinig gekregen, gelijk geappt en de volgende dag kreeg ik zelfs meer dan ik besteld had. Netjes!

Uitstekende klantenservice

Monsters besteld voor mijn onderzoek, verkeerde hoeveelheden binnengekregen, niet moeilijk over gedaan bij de klantenservice.

Op tijd geleverd

Holy moly, they are quick

Superfast delivery and high quality.

very good products, we are satisfied

Good product

Alleen jammer dat de bezorging vaak vertraagd is,verder top!

Alleen jammer dat de bezorging vaak vertraagd is,verder top!

Prima webshop

Interessante producten, redelijke prijzen en snelle verzending. Topshop!

Hele snele levering

Toppers

Altijd eem super ervaring bij deze webshop

Goeie levering, slechte poppers

De levering was snel en goed. De poppers zelf erg matig…. Toch even naar steekere kijken.

Naar tevredenheid

Goede prijs voor de artikelen, duidelijke site, goede communicatieve mbt leveren en afspraken tot levering, en snel en discreet geleverd. Een betrouwbare site/shop

10/10/10

fast delivery, great quality, research goes very well

Ben er zeer tevreden over!

Vriendelijk personeel. Post was er met 2 dagen. Ik bestel er zeker binnenkort nog een keer