Mooie passend cadeau

Ik was op zoek naar iets wat ik mijn zus kon sturen op de jaardag van haar zoontje, niet wetende of hier wel specifieke dingen voor waren. Ik was dus aangenaam verrast met Kleine vlindervoetjes. Mooi en paasen cadeau gevonden om deze speciale dag te herdenken.

Een prachtig troostgeschenk en persoonlijke aandacht uit het hart. Dank!

Een persoonlijk en lieve mail ontvangen, dat was zo fijn. Prachtige site met mooie troost - geschenken.

Prima geregeld

Zeer tevreden over de bestelling en afhandeling er van. Ook erg mooi verpakt.

Mooi ingepakt

Heel mooi discreet ingepakt. En een lief persoonlijk kaartje. Je weet precies de goede snaar te raken.

Hele goeie service, het wordt het heel veel zorg klaar gemaakt en verzonden, prachtig!

Lief

Levering was mooi op tijd. Mooi verpakt met een lief kaartje erbij.

Het invullen an de Website was soms verwared.

Grandioos

Mijn eerste ervaring met kleine vlindervoetjes is enorm positief. Zó lief en meedenkend, zó persoonlijk. Tijdens het bestelproces een aantal keren mailcontact gehad. En uiteindelijk zo’n mooi verzorgd pakketje kunnen versturen. Lieve Carolien, heel erg bedankt en ik hoop dat veel mensen de weg naar kleine vlindervoetjes weten te vinden.

Persoonlijk en met liefde gemaakt!

Een hele mooie webshop en fantastische service. Carolien zorgt voor een hele fijne ervaring en verpakt de geschenken prachtig: echt met liefde gemaakt!

Ondanks de keuzes is maatwerk mogelijk. Het persoonlijk contact en het begrip is enorm fijn.

Ik had een persoonlijke boodschap, waar er met mij in werd meegedacht. Wat er uiteindelijk toe leidde dat het maatwerk uitsteeg boven de standaard kaarten waar ik uit kon kiezen, dit vond ik heel fijn. En heeft heel veel troost geboden. Het persoonlijk contact, het navragen, het begrip en de manier waarop er secuur met alles wordt omgegaan, maakt dat ik er echt tevreden over ben en het gewaardeerd wordt.

Perfect verzorgd!

Keurig verzorgd bij afhaal in Zeeland. Alles is keurig ingepakt en zelfs de items zelfs waren mooi met passend papier ingepakt om direct te kunnen geven.

Helemaal top

Ik vond het een mooi aanbod op je site, ik heb het maankussen besteld met naam op. De levertermijn was erg kort, op zaterdag besteld en op woensdag geleverd. Ik kan alleen maar positief zijn!

Prachtig initiatief

Supermooie producten voor minder prettige momenten. Je ziet dat alles moet liefde gemaakt en verpakt is.

Bijzonder gebaar voor een triest moment

Deze bestelling zegt meer dan 100 kaartjes en valt bij een ieder in goede aarde. De service is top, en snel!

Supermooi troostkadootje voor een moeilijk moment

Heel fijn geholpen en fijn dat je van tevoren een foto krijgt hoe het ingepakt is. Ons troostskado is goed ontvangen bij degene waarvoor het bedoeld was en ze waren er oprecht blij mee. Mooi initiatief voor een moeilijke tijd in iemands leven.

Super fijne en vlotte service!

Mooi afscheidspresentje en heel fijn en snel ontvangen!

Een aandenken wat mij troost geeft

en verpakt met heel veel liefde!

Hele mooie prachtige kaartjes die als cadeautjes waren ingepakt.

Hele mooie prachtige kaartjes die als cadeautjes waren ingepakt.

Het kado is mooi ingepakt met nog extra kaartjes en hartjes. Erg mooi

Mooie producten en goede service

Fijne webshop met lieve producten. Daarbij ook persoonlijke, uitstekende service met snelle reactie op mijn vragen. Bedankt!

Onwijs mooi, snel afgeleverd, hele fijne e service, kortom geweldig. Wat een troost halen mensen hieruit, mooi om.te zien. Bedankt!!

Mooi

Snelle verzending van mooie producten die liefdevol ingepakt waren.

Mooie producten goeie service

Ik kon snel iets vinden voor de specifieke situatie waar het voor nodig was. Ik vind het een mooi initiatief. Vaak wordt de impact van een miskraam onderschat en weten mensen er niet mee om te gaan. Bij elk verlies past een gebaar. Heel mooi. Fijne duidelijke website.

Prachtig cadeau

Een troostset jaardag gekocht voor een vriendin. Het bestellen en bezorgen ging gemakkelijk en snel. De cadeautjes zijn prachtig ingepakt, complimenten daarvoor. Het zorgt ervoor dat je iets heel moois kan geven. De kaart even uitgepakt om iets in te schrijven. Een hele mooie kaart op goed kwaliteit papier (bijna karton). Van mijn vriendin kreeg ik een lief bericht en ze vond het een prachtige set.

Heel mooie afscheidskadootjes, een enorme steun

Heel mooie knuffels met opdruk ontvangen. Omwille van nood aan snelle levering werd onze bestelling thuis persoonlijk afgegeven zodat we alles nog tijdig hadden. Heel lieve en betrokken gastvrouw waarbij je oprecht voelt dat ze meedeelt in je verdriet.

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.