Goede service, leuke producten.

Ik heb laatst een nijntje besteld met naam en datum erop gedrukt, helaas liet er meteen al een cijfer los . Maar na contact gehad te hebben is dit meteen opgelost . Super

Ziet er prachtig liefde vol uit het pakketje

Een liefde vol product mooi verzorgd in gepakt

Fijne snelle communicatie en hele snelle levering!

Hele mooie troostcadeaus

Voor een vriendin die haar kindje heeft verloren een mooie muurcirkel gekocht met een mooie tekst erop. Vlindervoetjes is de site waar je moet zijn als je mooie troostcadeaus zoekt, mooi ingepakt met een persoonlijk bedankje.

Product is precies zoals verwacht, goede prijs en een snelle levering!

Zoals altijd GEWELDIG

Al meerdere malen een bestelling geplaatst en laten verzenden naar een ander adres. Altijd een mooi pakketje van gemaakt en keurig op tijd verzonden. Altijd even op de hoogte gehouden en prettig mailcontact. Dankjewel Carolien

Prachtige producten met snelle levering

Prachtige producten rondom verlies en rouw. Ik vond het alleen niet zo duidelijk welk gedicht er bij welke kaart hoorde qua omschrijving. Bestelling wordt mooi ingepakt en snel verstuurd. Ik ga hier zeker nogmaals bestellen.

Bedrijf opgericht uit liefde

Lieve producten om iemand een geste van troost te kunnen bieden. Ook nog mailcontact gehad met eigenaresse, betrokken en hart voor de zaak. Mooi om te zien!

Lieve Corien, Dankjewel voor de mooie review en dankjewel voor het fijne mailcontact. Ik ga zeker iets doen met je tips en aanbevelingen. Lieve groeten, Carolien

Prachtige cadeau

Super snel geleverd! Mooi ingepakt met prachtige sterretjes erbij. Heel fijn en mooi dat deze cadeaus er zijn

Mooie artikelen en goed advies

Het was fijn om telefonisch af te stemmen over de keuze van het artikel en de versturing. Kleine Vlindervoetjes denkt goed mee, zeker een aanrader!

Prima service!

Met zorg verpakt en vlotte bezorging. Mooie, bijzondere troostcadeautjes.

Goede lieve service

Aardig persoon denk met je mee en een hele mooie bestelling

Blij met het leuke pakketje

Mooie kwaliteit, Leuk ingepakt, prima op tijd geleverd.

Mooie troostrijke site...

Ik vind het een mooie site vol met troostrijke ideeën. Van klein tot groot...

Liefdevol

Attent, behulpzaam!

Betekenisvol

De levering was snel en hierdoor konden we op de afscheidsplechtigheid het lampje aan onze leerling geven. Zijn moeder had nu een huisje op de maan, dus hoe toepasselijk was deze lamp voor hem.

Liefdevol

Mijn bestelling was snel aangekomen en heel liefdevol en mooi ingepakt.

Zeer leuke kados snelle levering en handeling ineen woord SUPER

geweldig

geweldige site ,genoeg keuze ,en een snelle en meelevende reactie.

Mijn ervaring in 1 zin....nee in 1 woord..Geweldig

Zo liefdevol mooi ingepakt jaarcadeautje ontvangen, altijd begeleid door een klein extra gebaar!!

Het kado was voor mijn dochter die 9 jaar geleden haar zoontje verloor na een zwangerschap van 20 weken. Ieder jaar stuur ik haar iets liefs deze dag omdat hij altijd bij ons is. En jou site geweldig wat mooie aansluitende herrinneringen. Met vr groet Dirkje vd Harst

Mooie en speciale troost kaarten

Goede en snelle service. Mooi en met veel aandacht verpakt.

Echt mooi, een herdenking voor onze kleinzoon

Mooi ingepakt, en onze dochter vond het super mooi

top service & prachtige kaartjes

wij zochten én vonden kaartjes voor ouders van een overleden baby op Kleine Vlindervoetjes. Ze zijn helemaal het soort kaartje dat we zochten. Carolien is bovendien heel hulpvaardig, hier bestellen is een absolute aanrader!

Fantastisch dat dit bestaat!

Hele mooie en grote keuze aan cadeaus. Voor de momenten waarbij woorden tekort schieten… Enorm dankbaar voor de prachtige en snelle levering, zélfs naar België.

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.