Fantastische snelle service en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de service, mogelijkheden en de kwaliteit!

Heel fijn contact, snelle levering.

Ik stuurde Carolien een emailtje met een vraag waarop ik meteen een hele snelle en lieve reactie kreeg. Ik had de producten die ik besteld heb de volgende dag al in huis, top!

Eenvoudig mooi met subtiel aangebrachte naam.naam.

Voor wie niet weet wat zeggen maar toch wil laten weten hoe hard je meeleeft

Ontroerend

Heel mooi troostsetje ontvangen. Deze was om af te geven aan onze vrienden dan hun tweeling zijn verloren. Veel kan je niet zeggen en hebben we besloten met ons team om dit af te geven. Ze vonden het heel mooi.

Beste Charina. Bedankt voor de mooie beoordeling. Ik vind het elke keer zo verdrietig om te lezen als mensen de website vinden en een troostproducten nodig hebben bij verlies. We doen heel erg ons best om ervoor te zorgen dat de ontvangers voelen dat het vanuit heel erg veel troost en liefde voor hen is besteld. We zijn dankbaar om te lezen dat ze het mooi vinden. Wij hopen ook dat het troost en de liefde geeft in het verlies van hun tweeling. Iets dat ze elke dag en voor de rest van hun leven mee zullen dragen.... Daarom is het ook heel erg mooi dat jullie ze als team de steun geven en kleine lichtpuntjes brengen die ze zo hard nodig hebben.... Lieve groeten, Carolien Kleine Vlindervoetjes

Een mooi troost cadeau gekocht met gedicht en waxinelichtje met haar naam erop in gouden letters. En de volgende dag al thuis bezorgd

Zo geweldig geholpen. Zo'n snelle reactie. Mooi product geleverd en zeer snel. Eigenlijk zou het een 10+ moeten zijn. Geen vraag was teveel. Wat een geweldig persoon bij jij Carolien. Ik heb respect voor jou. Ga zeker in de toekomst nog weer wat bestellen.

Niet goed.

Een artikel besteld en betaald van 20 cm en dan krijg je er een van 15 cm. Heel jammer dit.

Beste Jacqueline, Direct na het plaatsen van jouw onvoldoende beoordeling, nam ik direct contact op. Ik had namelijk geen idee dat ik een te korte kaarthouder had opgestuurd. In plaats van een 20cm brede en gepersonaliseerde kaarthouder, stuurde ik per ongeluk een 15cm brede en gepersonaliseerde kaarthouder. Ik heb meteen gevraagd of ik een nieuwe kaarthouder op mocht sturen alsnog. De juiste. Ik wilde dit zelfs kostenloos doen. Maar dat was niet meer nodig zei je. Ik vind het alleen wel heel erg verdrietig dat je een cijfer 2 geeft en Kleine Vlindervoetjes niet aanbeveelt. Het is ontstaan uit verlies van onze eigen zoon, dus ik weet heel erg goed wat er nodig is. Ik pak alles liefdevol in. Maak er echt een troostend geheel van om het te geven of uit te pakken. Doe er altijd liefdevolle extra attenties bij. En als het moet, als er een fout is gemaakt, herstellen we deze dezelfde dag nog! Desnoods brengen we het persoonlijk. Waar vind je tegenwoordig nog zo'n service? Ik heb gevraagd of je jouw review wilde herzien, maar ik heb er niets meer op gehoord. Dat vind ik erg spijtig. Nogmaals: als je contact had opgenomen toen je de fout ontdekte, had ik het direct opgelost... Maar nu dan via een review zonder aanbeveling dit te moeten lezen, vind ik echt meer dan verdrietig. Ik had het namelijk met alle liefde goed opgelost. Lieve groeten, Carolien Kleine Vlindervoetjes

Het cadeau biedt echt troost

Heel fijn contact gehad met de eigenaresse. Zij dacht fijn mee en stond open om eventueel iets te doen wat ik graag wilde. Dit kon helaas niet, maar ze heeft het wel geprobeerd.

Echt goed

Helemaal goed wat ik besteld heb is mooi

Subtiele producten zeer passend voor de gelegenheid.

Soms is het moeilijk om bij emotionele gebeurtenissen iets passends te vinden om in voorkomende gevallen te geven ter troost of om medeleven te tonen. Op Kleine Vlindervoetjes zijn de mogelijkheden ruim aanwezig met fraaie en toepasselijke producten. Artikelen worden sfeervol verpakt thuisbezorgd. Al met al zeer aan te bevelen.

Liefdevol ingepakt en snelle verzending

Mooi en bijzonder om te ontvangen en te geven

Vlinders

Vlotte geleverd, en zelfs een extra touch door de mooie verpakkingen, extra kaartje en zelfs een mooi hart erbij. Dankjewel Carolien!

Snelle en fijne service

Snelle levering, mooi product.

Mooie troostvolle producten

Zeker aan te bevelen

Snelle service. Product goed en stevig verpakt. Mijn vriendin heeft het veel steun geboden.

Prachtig om cadeau te doen

Mijn bestelling kwam heel mooi ingepakt aan en de ouders waren erg ontroerd. Heel mooi om cadeau te kunnen doen aan ouders die hun kindje verloren zijn

Overzichtelijke site, snelle levering en uniek!

Ik zocht een cadeautje voor iemand die een kindje is verloren. Dit is moeilijk te vinden, maar bij vlindervoetjes vond ik precies wat ik zocht. Tevens is de levering snel wat ook fijn is.

De gedenkplaat is heel erg mooi

Ik ging er alleen vanuit dat er een houten voetje bij zat zodat deze kon staan? Dat was niet duidelijk ? Anders had ik 5 sterren gegeven.

Prachtige spullen die met liefde worden verpakt en geleverd.

Zelf waren wij op zoek naar een mooi cadeautje voor onze overleden dochter. Op jullie website vonden we heel mooie voorwerpen terug waarvan je merkt dat die met liefde zijn uitgekozen.

Beste geschenk wat ik kon geven aan papa van ons sterrekindje hij had het gevoel nu ook echt wel papa te zijn tranen kwamen ook eindelijk los dit is zo geweldig dat ook papa van Sterre kindje toch een leuke vaderdag kunnen krijgen blij dat ik dit gevonden heb

Erg mooie site met prachtige aandenkens. Heel vlotte levering met een persoonlijke touch.

Snel, euk verpakt, prachtige artikelen!

Zeer verrast de snelheid van het ontvangen van de mooie verpakte vlinderpoppers!

Snelle levering mooi product

Persoonlijke boodschap was fijn, mooi aandenken kunnen geven in moeilijke periode.

GEWELDIG

Super behulpzaam, top service. Super mooi.

Alles naar verwachting gegaan

Het product was snel geleverd. Alles was netjes en zorgvuldig verpakt. Zag er allemaal erg mooi uit . De gene waar ik het aan gegeven heb was er erg blij mee

Meiveld 7

4388 MB Oost-Souburg

06121 40855

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.