Carolien Is een hele lieve vrouw en enorm behulpzaam. Cadeautjes zijn heel snel verzonden en heel mooi.

Prima communicatie/Snelle levering

Uitstekende service, vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd, pakje werd snel geleverd met extra geschenkje.

Met eenvoudige woorden, attenties zoveel liefdevolle dingen zeggen.

De troostproducten zijn zeer eenvoudig en o zo mooi en hartverwarmend. Ze kregen bij mij een heel speciaal plekje. Ook de troostgedichten zijn heel mooi en bieden heel veel syteun. Dankjewel hiervoor.

Uitstekende service en mooi cadeau om te geven.

De service is uitstekend, zorgvuldig ingepakt en verstuurd. Het lampje is erg mooi, goede kwaliteit en de naam van onze kleinzoon is er mooi op geplaatst. Al met al een prachtig troost cadeau om te geven of te ontvangen.

Je voelt de liefde in de website

Zo fijn dat deze webshop met mooie producten bestaat! Zo kon ik snel en met liefde troost bieden in een vreselijk lastige tijd. Zeker omdat ik op afstand woon, kon ik niet snel zelf langsgaan. Mijn vrienden vonden het ook erg mooi en fijn. Producten van goede kwaliteit en met aandacht ingepakt, verzending was snel en goed geregeld. Mocht je ooit vrienden of naasten hebben in deze situatie en niet zelf aanwezig kunnen zijn, raad ik zeker aan om via Kleine Vlindervoetjes jouw steun te laten blijken.

Bij kleine vlindervoetjes is de service top!!! Ik had een maanlampje besteld voor het sterrenkindje van mijn neef. Door een foute schrijfwijze die ik had doorgekregen van mijn neef en ook fout doorstuurde is het eventjes mis gelopen maar super goed rechtgezet door Carolien. Bedankt Carolien voor het super mooie lampje en de mooie kaartjes die ik er extra bijgekregen heb.

Heel positief

Bijzondere, zorgvuldige aandacht voor mijn bestelling.

Prachtig

Zeer snelle levering naar België. Alles mooi verpakt en helemaal zoals het hoort. Zelfs nog een persoonlijke tekst. Een super mooie site waar je veel op vind, voor elke wat. Bedankt

Mooi

Ik heb 2 kaarsenhouders besteld met naam Emma 18 maanden en overleden 3 oktober2024 voor de mama en papa en oma. Ze vonden het zo een mooi kadootje dat de oma ze terug gaat bestellen voor de tantes.

Met zorg en aandacht ingepakt opgestuurd!

Snelle levering. Mooi kussen, liefdevol verpakt. Alleen jammer dat de naam op het kussen geplakt is ipv geborduurd oid. De letters laten nu al los.

Zeer meelevende benadering en snelle levering.

Mooi product en snelle service

Mooi product♡, snel geleverd en netjes verpakt!

Een heel mooi en deugdoend troostgeschenkje!

Snelle en correcte levering !!

Wauw!

Carolien heeft ons super geholpen, iets extra’s toevoegen aan de bestelling was geen probleem. Mailcontact verliep soepel en het pakket wat we ontvingen was met zorg ingepakt. Aan alles was gedacht, zo fijn! <3

Warm gevoel

Kleine vlindervoetjes verkoopt vanuit haar hart de troostgeschenken waarmee je een glimlacht op iemand zijn gezicht kan brengen die een baby'tje verloren is. Koestergeschenkjes noem ik ze xxx

Mooie producten en goede communicatie

Ik had nog een vraag over mijn bestelling en deze werd snel en duidelijk via whatsapp beantwoord. Bedankt Carolien!

Dat wij dank zij jullie de ouders konden troosten

Heel goed geholpen

Fijn dat Carolien even persoonlijk contact zoekt om te checken of de bestelling klopt. Snelle levering. Mooie producten. Kleine vlindervoetjes voorziet in een behoefte, bedankt daarvoor!

Een blijvend geschenk

Ik ben heel positief over het ruime aanbod geschenken en de snelle, service met een persoonlijke toets. Doe zo voort!

Prachtig

Ik heb een troostpakket gekocht voor iemand die haar meisje heeft moeten laten gaan. Ze vond het prachtig om haar baby’tje zo te kunnen eren. Het geeft troost, en het blijft sereen. Prachtige site en uitstekende service!! Veel succes en bedankt voor wat je doet voor vele mensen!!

Ik heb het niet gezien is bij de ander bezorgd. Ze hadden het over een steentje en sterretjes. Het werd zeer gewaardeerd. Ik ben wel benieuwd hoe de inhoud er dan uitziet. Zijn dat extra dingen in de pakket ik had het niet goed begrepen dat het erbij zat. Maar zeer tevreden

Geweldig.

Mijn nichtje en haar man waren totaal verrast, en ook weer emotioneel. Ik heb dit plankje besteld voor hun, omdat het vorige die ik gegeven had van het grafje is ontvreemd. dus dit was een vervanger. Maar was geweldig verzorgt en snel bezorgt. Nogmaals hartelijk bedankt. Vriendelijke Groet Mevr, J.Knap.

Liefdevol

Via google op deze site terecht gekomen. Duidelijke info op de site over de mogelijkheden om een cadeau samen te stellen. Met warme en persoonlijke aandacht verpakt en verzonden, wat het extra bijzonder en troostrijk maakt. Het was voor een vriendin, dit in de opmerking erbij gezet en door Kleine Vlindervoetjes is geschreven dat het pakketje van mij afkomstig was bij de bestelling. Snelle levering.

Mooie teksten kunnen verdriet "mooier" maken.

Mooie, rakende teksten.Snel geleverd en als toemaatje nog een prachtig hartje erbovenop. Dankjewel en doe zo voort.

Meiveld 7

4388 MB Oost-Souburg

06121 40855

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.