Zeer fijne website met mooie producten! Met liefde en aandacht worden spullen verzonden.

Lief dat er een extra troostkaart is meegestuurd. Ik had spullen besteld voor de eerste jaardag van onze overleden tweeling. Spullen zijn echt met zorg en aandacht ingepakt.

Prachtig

Zeer mooi en zeer vlotte service! Ben er zeer tevreden mee

waardevol

Op verdrietige momenten een webshop vinden als deze is heel helpend. Allemaal mooie elementen om uit te kiezen en zo konden we een troostrijk gebaar maken naar een collega die een enorm verlies meemaakte. Heel fijn ook om een foto te krijgen hoe alles mooi ingepakt opgestuurd werd. Zo goed om te weten dat we hier terug kunnen komen als we ooit, hopelijk nooit, weer iets troostrijks zoeken.

Top onderneming!

Ik heb voor de 1e keer te maken gehad met "Kleine Vlindervoetjes ", een bijzondere ervaring die mij in eerste instantie diep raakte. Vooral omdat ik zelf een zwangerschap van 12 weken verloor.Dit is 30 jaar geleden gebeurd en toen werd er anders mee om gegaan.Er werd niet of nauwelijks over gepraat. Nu heeft mijn nichtje een miskraam gehad en bij het zoeken naar een troostkaart of symbool kwam ik "Kleine Vlindervoetjes" tegen.Wauw, dacht ik, bestond dit toen maar ook! Ik heb een troost/symbolisch kaartje en aandenken voor mijn nichtje laten versturen.De reactie was: "Wat prachtig en lief! Wij zijn er stil van... Wij waarderen de steun".

Mooie en zingevende producten.

Kleine Vlindervoetjes verkoopt producten met een verhaal. Heel waardevol en integer. Mij helpt het bij het verwerken van mijn verlies. Zeer persoonlijk en mooi.

Mooie producten.

Mooie producten en goede oplossingen na een probleempje. Bedankt.

Super fijne ervaring met een mooie snelle service

Hier voor goeie vrienden van ons een troospakket besteld voor hun Teun die helaas veel te vroeg zijn vleugels heeft gekregen... Nadat ik besteld heb duidelijke mail ontvangen met hoe het proces in z'n verloop gaat. Ook ontving ik foto's van het pakket wat ik ontzettend prettig vond omdat ik ervoor gekozen had hun pakketje rechtstreeks te sturen. Ik vond het een fijne ervaring en zou hier zeker nog een keer bestellen.

Met liefde en aandacht voor details verzorgd.

Met veel zorg verstuurd. Kwaliteit zeer goed.

Zo fijn en lief geholpen. Caroline kwam het speciaal brengen. Heb daar geen woorden voor zo super en lief.

heel mooi

Heel mooi, netjes afgewerkt en snelle service.

Ik heb geen zin maar wel 1 woord en dat is waardevol.

Fijne site om te zoeken naar iets waardevols voor iemand die gemist wordt. Ruime keuze in troostcadeau’s. Gevraagd voor extra bellenblazen en deze kreeg ik zonder te betalen toegevoegd in het pakketje. Ook bijzonder blij met de kleine geschenkjes. Je kunt zien dat het met liefde is ingepakt.

Mooi gepersonaliseerd cadeau

Carolien heeft een heel mooi gepersonaliseerd troostcadeau gemaakt voor mijn zoon en schoondochter. Zij stuurde ook een hele lieve mail om ons sterkte te wensen. Door haar eigen ervaring begrijpt zij het verdriet. Dankjewel Carolien!

Spullen snel ontvangen & zoals omschreven, heel blij mee.

Een persoonlijk waardevol cadeau

Voor iemand anders heb ik een kaarsenhouder besteld met naam en datum erop. Er werd met me meegedacht en ik kreeg foto's hoe het eruit zou zien. Heel fijn dat er zo betrokken wordt meegedacht met zo'n waardevol cadeau. Heel prettig!

Mooie herinneringen en snelle, correcte, verzorgde levering

Heel mooi en persoonlijk

Via een persoonlijke aanpak krijg je een prachtig stukje thuis opgestuurd. Ik kocht het voor iemand anders, ze vond het prachtig mooi en ik hoop dat ze er troost kan in vinden

De ontvanger was erg ontroerd door het kado

Het kado was mooi, intens en voldeed aan de wensen.

Goede service en snelle levering

Prachtig, gepersonaliseerd troostcadeau met veel zorg en vlot geleverd.

Bedankt om het cadeautje mooi te personaliseren, met zorg te in te pakken en vlot te laten leveren. Het was hartverwarmend.

Super tevreden.

Mooi lichtje met naam en mooi ingepakt. Woensdagavond laat besteld, vrijdagmiddag in huis. Carolien heeft er alles aan gedaan om het pakket nog eerder bezorgd te krijgen. Fijne en snelle communicatie. (Toch nog net voor thuiskomst kunnen klaarzetten - ontvanger is er heel blij mee).

Heel bijzonder

Zonder problemen werd mijn bestelling snel naar het buitenland verzonden. Bij de track en trace code voegde Carolien wat mooie woorden toe. En in het pakketje zaten naast de theelichtjes nog wat extraatjes, zo lief!

Zo leuk dat er een persoonlijk briefje bij zit. En super netjes ingepakt

Heel behulpzaam en mooie producten

Carolien heeft echt de tijd genomen. Ze kwam met voorbeelden en ideeën, zodat ik de juiste keuze kon maken. Heel fijn, bedankt!

Indrukwekkend

Prachtig cadeau voor een verdrietige situatie. Letterlijk een lichtpuntje. Je weet soms niet wat te doen en dan is het fijn dat jullie bestaan.

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.