Zo leuk dat er een persoonlijk briefje bij zit. En super netjes ingepakt

Heel behulpzaam en mooie producten

Carolien heeft echt de tijd genomen. Ze kwam met voorbeelden en ideeën, zodat ik de juiste keuze kon maken. Heel fijn, bedankt!

Indrukwekkend

Prachtig cadeau voor een verdrietige situatie. Letterlijk een lichtpuntje. Je weet soms niet wat te doen en dan is het fijn dat jullie bestaan.

Prachtige items voor moeilijke momenten

Fijn dat Carolien zo meeleeft. Dat verzacht de moeilijk tijd een beetje.

Snelle persoonlijke service, mooie producten en zeer verzorgd ingepakt!

Snelle persoonlijke service, mooie producten en zeer verzorgd ingepakt!

Behulpzaam, liefdevol en betrokken

Ik wilde een troostsetje waarvan er slechts 1 op voorraad was. Carolien wilde deze met alle liefde voor mij reserveren. Ze heeft ervoor gezorgd dat het op tijd werd verzonden. Carolien denkt en leeft met je mee en voelt als een bekende die extra moeite voor je doet. Hiermee gaf ze me een fijn gevoel in een verdrietige tijd.

Bijzonder, warm en persoonlijk

Een fijne website met een warme benadering. Het pakketje wordt snel bezorgd en verpakt met een persoonlijke boodschap. Het deed me goed!

Zeer tevreden!

De spoedbestelling is meteen adequaat opgepakt en alles is naar wens, zelfs nog met extra’s, verzonden. Het contact en de bestelling straalt een en al warmte, begrip en betrokkenheid uit. Superbedankt, Carolien.

Prachtig en snel

Het gamma is prachtig! Het gekozen cadeautje werd binnen de gestelde termijn geleverd.

Mooi troostcadeau, snel geregeld

De bestelling was binnen 1 dag verzorgd en verzending keurig geregeld. Ik ontving netjes een bericht wanneer het verzonden en wanneer het bezorgd was. Zeer tevreden over de afhandeling. Het troostlichtje en kaart zijn zeer gewaardeerd, zo knap dat ze dat nog uitsprak ondanks het vreselijke verdriet.

Leuke extra attentie (sterretje)naast de bestelling

Ik vond het fijn dat er iets handgeschreven op stond. Dan is het persoonlijker. Ook het kleine attentie in de bron van een allerschattigst sterretje!

Mooie en liefdevolle troostpresentjes

Carolien is een ontzettend attente verkoopster. De troost-/rouwpresentjes zijn prachtig en liefdevol en worden met zorg voorbereid en ingepakt. Ze is (helaas) ervaringsdeskundige waardoor de betrokkenheid en het oprechte medeleven voelbaar zijn.

Ik was op zoek naar iets unieks om cadeau te doen aan iemand die een verlies te verwerken heeft. Ik wilde niet weer met bloemen afkomen. De cadeaus op kleine vlindervoetjes zijn allemaal zooo mooi en uniek. Nu heeft ze een eigen gedenplekje. Alles was in orde en de communicatie verliep goed. De ontvanger was ook zeer verrast en blij met dit troostgeschenk.

Zeer mooi

Is heel mooi

Prachtig kussen met naam erop en super snel geleverd

Heel blij met dit mooie cadeau. Goede kwaliteit, mooie naam erop en de dag na de bestelling al binnen. Hele goede service.

Lieve Carolien , je had meteen antwoord gegeven toen ik vroeg of mijn bestelling verstuurd kon worden en dit ook nog kosteloos. Fijn dat je ook mee dacht met het graveren van het hartje bij de naam op het huisje op de maan

Betrokken, meelevend, waardevol

Mooie ruime keuze uit allerlei cadeautjes. Cadeautjes van grote waarde En welke met liefde en zorg worden geleverd. Een hele snelle levering en zeer goed contact.

Snel verstuurd en leuk ingepakt

Wat een service. Wat lief.

Het is een verdrietige tijd en dan was er ook nog eens een foutje gemaakt in de doorgegeven adresgegevens. De eigenares van Kleine Vlindervoetjes heeft zich tot meer dan verwacht mocht worden ingespannen om het toch goed te krijgen. Het troostcadeau is mooi, goed verzorgd en wordt gewaardeerd door de ouders.

Ik heb het heel positief ervaren.

Bestelling gedaan vanuit brugge(belgie).en de bestelling was de dag nadien al bij ons.vriendelijke correspondentie ,en de artikelen zijn heel mooi. Voor herhaling vatbaar .

Heel waardevol, passend en snelle, attente levering

Kleine Vlindervoetjes heeft passende troost artikelen die veel herkenning en kracht kunnen geven. De bestelling wordt snel verzonden en zorgvuldig en met liefde ingepakt.

Mooie cadeaus, nette afhandeling

De website is duidelijk en geeft een goede uitleg als iets gepersonaliseerd moet worden zelfs in de bevestigingsmail. Afhandeling word netjes gedaan, als je het verzend als cadeau ontvangt de ontvanger geen factuur ( wel zo netjes ). Met veel zorg ingepakt en verstuurd. Zal zeker bij een volgende gelegenheid weer gebruik maken van deze website!

Ook deze keer heeft Carolien mijn dochter weer verrast met een mooie handgeschreven kaart en kandelaar met kaars voor de jaardag van haar zoontje/onze kleinzoon. Altijd doet Carolien haar uiterste best om aan onze wensen tegemoet te komen.

Te snel om recensie gevraagd

Heel heftig om al om een recensie te vragen als de baby nog niet eens begraven is. De moeder heeft alle kaarten en cadeautjes nog niet kunnen bekijken. Ik heb nu, een dag na de begrafenis deze mail al 3x ontvangen. Ik zou dat veel later sturen aangezien het hier niet om verjaardagen gaat.

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.