Hartverwarmend...

Snelle levering en klantvriendelijk... Het kadootje was ingepakt en er zat een mooi kaartje bij met een prachtig versje en allemaal sterretjes. Absoluut een aanrader voor troost, liefde of anders.

Mooi Poducten goede service

Mooie producten en goede service.. Helaas wS de bestelling niet compleet. Toen ik het gemeld had, werd meteen het restantmet spoedverzending verstuurd, metnogwatextra kaartjes. Misschien idee om ook metalen vlindertjes te verkopen, die blijven langer mooi dan de papieren.

Mooie artikelen en snelle service

Heb 2x dingen besteld en zijn van goede kwaliteit. Snelle levering, ook fijn.

Troostvol

Producten waren met alle zorg en aandacht verpakt. Een superlieve kleine attentie erbij. Heel erg bedankt!

Super mooie troostsets!

Wij hebben twee verschillende troostsets samengesteld en besteld. Zelf de (toepasselijke) kaarten uitgezocht. Het zijn twee mooie, verschillende sets geworden. De ontvangers waren ontroerd en er erg blij mee!

Mooi product, levering echter niet volgend afspraak

Mooi product en kwalitatieve kaart met passende tekst voor collega die een verlies heeft gehad van hun tweeling. Echter specifiek verzocht tijdens bestelproces dat levering pas enkele dagen later moest plaats vinden op zaterdag. Product toch door PostNL op donderdag bezorgd. Dit terwijl zowel in bestelbevestiging van Kleine Vlindervoetjes als T&T van PostNL bezorgdatum zaterdag wordt gecommuniceerd. Dit had vanwege de privé situatie bij collega voor een vervelende ervaring kunnen zorgen. Over het bestelde product verder niks meer dan lof!

Ziet er goed uit.

Ziet er precies uit zoals ik het me voorstelde. Netjes en verzorgd ingepakt. Een mooi item voor deze speciale en verdrietige gelegenheid.

Mooie geschenkjes, mooi verpakt. Leuk extra geschenkje.

FANTASTISCH

Mijn bestelling ook nu weer zó attent en liefdevol verzorgd door Carolien. Het bestelde zó mooi gepersonaliseerd. En met zóveel zorgvuldigheid en liefde zorgt ze ervoor dat je bestelling op tijd geleverd wordt. Dankjewel lieve Carolien.

Gewoon perfect!

Voor het verlies van ons sterren(klein)kindje Levi ,hebben we bij jullie een gepersonaliseerde knuffel besteld. zeer snel geleverd, zeer mooi ingepakt. Er zat een mooi kaartje bij met troostende woorden en ook nog een mooi klein hartje. Je ziet dat deze mensen dit met liefde doen. Hartelijk bedankt hier voor. Mvg, Leo

Liefdevolle kadootjes en kaartjes met de juiste details.

Bijzondere persoonlijke blijvende rake mooie boodschappen en geschenken. Klantvriendelijk, netjes verpakt, snel verzonden.

Mooie kaartjes

Via de website van Greetz kwam ik op deze website. Wat een prachtige kaartjes en kaarsjes. Ik ben blij dat ik deze website gevonden heb. Ik had de bestelde artikelen ook snel in huis. Bedankt.

Hartverwarmend

Een klein gebaar maar zoveel waarde om iemand een warm gevoel te geven en te steunen op deze manier.

Er zijn veel mooie producten, maar voor een verlies van een tweeling zijn er niet zoveel.

Super fijn!

Heel fijn en snel geholpen, iets wat je wilt als je dit soort artikelen aan moet schaffen. Zorgeloos en snelle service, volgende dag in huis. Heel erg fijn!

Heel mooi troostrijk cadeautje

Een waardevol herinnerings cadeautje Keurig verzorgd en snel geleverd Het kaarsje hebben ze direct laten branden vonden het erg fijn

Liefdevol

Snelle verzending, het kadootje was verpakt zoals ik had gevraagd, in mooi wit papier, lief persoonlijk kaartje erbij. Super tevreden.

Prachtig

Heel snel geregeld en geleverd, super Veel mensen weten dit te vinden want er was al wel veel uitverkocht, dat is dan op het moment ff balen maar gelukkig valt er nog genoeg te kiezen.

Mooi product

Keurig

Prachtig cadeau!

Het cadeautje was netjes ingepakt, met een kaartje van de eigenaresse. Dat maakt het nog wat persoonlijker. Heel belangrijk, omdat het om zoiets kwetsbaars gaat.

Goed en snel

Zeer tevreden met de aankoop. De producten werden snel geleverd en de kwaliteit is uitstekend. Leuk extraatje was dat ze de items in hebben gepakt met mooi papier.

Blij dat ik de site heb leren kennen

Ik denk wel dat het cadeautje dat ik heb gekocht , nu en later nog troost zal brengen

Ik ben heel blij met de liefdevolle kaarten en kadootjes. Duidelijk met veel liefde ingepakt en verstuurd met kleine attenties.

Mooie producten en snelle levering

Mooie kaarten uitgezocht. De levering was snel en goed, bedankt daarvoor!

zeer mooi

Voor iemand anders het troostcadeautje "Troostset "vlinder" groot" besteld. Het was erg mooi en persoonlijk geworden met de naam en datum op de voorzijde Het was mooi afgewerkt en ze waren er super blij mee. Een zeer mooi aandenken aan "sterrekindje Jade" Snelle levering en mooi verpakt.

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.