Mooi product

Keurig

Prachtig cadeau!

Het cadeautje was netjes ingepakt, met een kaartje van de eigenaresse. Dat maakt het nog wat persoonlijker. Heel belangrijk, omdat het om zoiets kwetsbaars gaat.

Goed en snel

Zeer tevreden met de aankoop. De producten werden snel geleverd en de kwaliteit is uitstekend. Leuk extraatje was dat ze de items in hebben gepakt met mooi papier.

Blij dat ik de site heb leren kennen

Ik denk wel dat het cadeautje dat ik heb gekocht , nu en later nog troost zal brengen

Ik ben heel blij met de liefdevolle kaarten en kadootjes. Duidelijk met veel liefde ingepakt en verstuurd met kleine attenties.

Mooie producten en snelle levering

Mooie kaarten uitgezocht. De levering was snel en goed, bedankt daarvoor!

zeer mooi

Voor iemand anders het troostcadeautje "Troostset "vlinder" groot" besteld. Het was erg mooi en persoonlijk geworden met de naam en datum op de voorzijde Het was mooi afgewerkt en ze waren er super blij mee. Een zeer mooi aandenken aan "sterrekindje Jade" Snelle levering en mooi verpakt.

Fijn troostgeschenk

Snelle reactie via mail. Zachtheid is een woord dat in me opkomt. Zowel het mailverkeer als het geschenk. Mooi helder witte theelichthouder met mooi geschrift in gouden letters. Het zachte hout met een 'verhaal'. Het kaartje. Klein, maar fijn. Zal zeker plezier doen aan de ouders.

Fijne ervaring

Mooie troostset besteld. Er kwam snel een reactie op mijn vraag gesteld via de app. Snelle levering en mooi ingepakt. Je kunt zien dat dit met liefde gemaakt en samengesteld wordt.

Zeer tevreden!

Mijn wensballonnen werden met een persoonlijk berichtje bezorgd. Hier waren nog een aantal kaartjes met mooie teksten over verlies bij toegevoegd wat wij erg waarderen!

Kleine vlindervoetjes begreep goed wat wij wilden, maakte er iets moois van en leverde snel

Wij zijn heel blij met het persoonlijke lichtje op het gedenkplankje van onze dochter. Op ons verzoek werd haar naam in sierletters aangebracht en haar geboortedatum toegevoegd. De snelle levering maakt dat wij het vlot een mooi plekje bij ons konden geven. Nogmaals hartelijk bedankt.

hartverwarmend

De producten zijn mooi en kwaliteitsvol. De service is perfect: goede communicatie en snelle levering.

Snelle levering, mooie producten

Heel blij met de mooie gepersonaliseerde kaarsenhouders. Goede kwaliteit, mooi ingepakt en een mooi gedichtje erbij. Zeer tevreden!

Mooi

Wat een super lieve vrouw....kaarsjes en kaartjes besteld ,ze heeft zoveel moeite gedaan om het op tijd binnen te krijgen... de kaarsen houdertje zijn trouwens heel mooi.

Een webshop met heel mooie en lieve troostkadootjes en een geweldige service

Voor een vriendin had ik een lief herdenkingshartje besteld. Helaas kon het hartje niet meer op tijd bezorgd worden en is de man van Carolien het vanaf de ene kant van Nederland naar de andere kant persoonlijk bij ons komen brengen. Wat een service en wat een lieve mensen!

Super mooie producten binnengekomen, het gedenk plekje van mijn overleden zoontje is prachtig geworden. Heel erg bedankt.

Fijne en betrokken service

Einde van de dag een bestelling gedaan, wat snel geleverd moest worden ivm uitvaart. Dit was geen enkel probleem en het werd dezelfde dag nog verzonden. We zijn super fijn en betrokken geholpen. Heel erg bedankt

mooi product, en supersnel geleverd

Vrijdagavond laat een huisje in mijn hart besteld, en zaterdagmiddag al gepersonaliseerd en wel verstuurd. Dank voor de goede service!

Geweldigggg

Mooi, zoals oo de website en erg leuk ingepakt

Een kerstganger om te koesteren

Heel mooi en discreet om een gemis te koesteren

Mooie kwaliteit en personalisering

Daarnaast ook zorgvuldig en met veel liefde ingepakt en bezorgd. Ontvangers en wij zijn heel blij met het resultaat.

Lieve troostcadeautjes voor speciale dagen.

De troostcadeautjes van 'Kleine vlindervoetjes' zijn heel mooi. Fijn om cadeau te kunnen doen op speciale dagen. De cadeautjes worden ook mooi verpakt. Het is een prima, persoonlijke service. Ik had een goed gevoel bij de bekommernis van Carolien om de troostcadeautjes op tijd en mooi afgewerkt te bezorgen. Dankjewel!

Mooi!

Mooi verpakte set, Vlotte verzending

Prachtige troost geschenken met een boodschap

Mooi stroostgeschenk gekocht voor een vriendin. Ze was er heel blij mee. Mooi aandenken voor haar 2 sterren-kleindochters.

Dat mevrouw het zelf kwam brengen

Meiveld 7 4388 MB Oost-Souburg

06121 40855

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.