Mooie kwaliteit en personalisering

Daarnaast ook zorgvuldig en met veel liefde ingepakt en bezorgd. Ontvangers en wij zijn heel blij met het resultaat.

Lieve troostcadeautjes voor speciale dagen.

De troostcadeautjes van 'Kleine vlindervoetjes' zijn heel mooi. Fijn om cadeau te kunnen doen op speciale dagen. De cadeautjes worden ook mooi verpakt. Het is een prima, persoonlijke service. Ik had een goed gevoel bij de bekommernis van Carolien om de troostcadeautjes op tijd en mooi afgewerkt te bezorgen. Dankjewel!

Mooi!

Mooi verpakte set, Vlotte verzending

Prachtige troost geschenken met een boodschap

Mooi stroostgeschenk gekocht voor een vriendin. Ze was er heel blij mee. Mooi aandenken voor haar 2 sterren-kleindochters.

Dat mevrouw het zelf kwam brengen

Warm en Liefdevol

Via internet lukte het mij niet te bestellen wat ik in gedachten had. De volgende morgen super en liefdevol telefonisch geholpen en de dag daarna hadden we ons Troostset al ontvangen. Ik zal deze site zeker aan anderen aanbevelen.

Super tevreden.

Contact met verkoper via email was uitstekend ik werd heel goed geholpen. Mensen die een troost cadeau zoeken ik raad jullie aan om de webshop van kleine vlindervoetjes te bekijken!

Mooie, ingetogen producten en snelle service

Mooie, subtiele producten. De service was snel, mooi bewerkt en was ingetogen ingepakt.

Fantastisch geholpen

Hele fijn mailwisseling bij vragen. Meedenkend met het samenstellen van het product. Zelfs bereidheid getoond om het product -indien het niet tijdig met de post zou kunnen- bij mij persoonlijk te komen afleveren in Rotterdam. Geweldig, meelevend, superfijn!!

Supersnelle levering en erg mooi ingepakt

Wat een mooie herinneringswaxinelichthouder!

Wat een mooie herinneringsdingen verkoopt Caroline. Zelf met de naam erop had ik het al snel in huis.

Hele mooie producten, snel opgestuurd wat soms heel belangrijk kan zijn. Alles met zorg ingepakt, nog een kleine attentie erbij. In 1 woord top!!!!

Prachtig

Prachtige geschenkjes!

Vanaf het moment van bestellen tot aan het leveren is er contact geweest. Carolien denkt zo goed mee, is zo betrokken, gaat zorgvuldig met je bestelling om.

De bestelling was met veel zorg ingepakt.

Er was veel zorg en liefde besteed aan mijn bestelling. Bestelling was snel geleverd.

Bijzondere details

Vanaf het begin tot het eind verliep alles super! Prachtige site met voor iedere situatie iets dierbaars. Met het uitpakken van de doos was ook overal rekening mee gehouden. Stevig ingepakt en vooral de kleine details die meegezonden werden zoals kleine sterretjes, mooie teksten en het rode hartje waren zeer welkom ❤️ Kortom ik hoop dat je prachtige bedrijf heel lang blijft bestaan. Het geeft troost in iedere zin.

Mooi cadeautje

Mooie uitvoering van het cadeau zelf. Verpakking erg donker en niet in de “babysfeer” Zou eerder licht gekleurd papier met sterretjes of hartjes kiezen. Past beter bij de sfeer. Misschien vragen voor wie het is. Ik had het voor mijn zoon en schoondochter besteld maar er zat een kaartje bij waar mijn naam op.

Beste Margo, Wat jammer om te horen dat je het cadeaupapier niet passend vond. We pakken alle bestellingen met zoveel zorg in. Momenteel gebruiken we bijvoorbeeld Kerst inpakpapier (met sterretjes). Het inpakpapier bij u was idd zwart met lichtbruine en oranje vlinders en groene blaadjes. Ik probeer juist altijd rekening te houden met het feit dat het om overleden baby's, kinderen of dierbaren gaat. Ik zal er wel over nadenken of er binnen de webshop een mogelijkheid is om bij het bestellen aan te klikken voor wie de bestelling is. Het zal wel moeilijk blijven om hierin (voor mij) de beste keuze te maken, aangezien ik hetdonkere vlinderpapier juist wel heel passens vind. Dat er een kaartje met uw naam erop in uw bestelling zat, kwam omdat factuuradres en afleveradres op uw naam stond. Ik wist niet dat dit troostcadeau bestemd was voor uw zoon en schoondochter. Anders had ik het bedankkaartje met uw naam erop uiteraard niet in het doosje gedaan. We vinden het wel mooi om te horen dat u de uitvoering van het cadeau zelf mooi vindt. Hopelijk geeft dit heel veel troost en liefde. Lieve groeten, Carolien Kleine Vlindervoetjes

Ik zocht naar iets speciaals en vind deze site. Mooie lieve, ontroerende troostproducten.

Goede servive

Persoonlijke en goede service en snelle levering. Absoluut een aanrader.

Heel fijne ervaring

Heel vriendelijk en meelevende dame. Ruime keuze. Mooi met liefde verpakt en mij toegezonden.

Super fijn contact, snelle levering en mooi liefdevol product!

Carolien heeft mij heel goed en snel geholpen met het uitzoeken van het juiste product. Ze was erg meedenkend en meewerkend. Ik raad haar site dan ook zeker aan!

Prachtig troostcadeau en snel geleverd

Prachtig troostcadeau en snel geleverd

Mooi en liefdevol verpakt, dit kan heel veel troost bieden. EEN AANRADER!!

Geweldig lief

Heel veel mooie producten met troost. Maar na ontvangst een nog grotere verrassing: alles is lief ingepakt met mooi inpakpapier en er zitten goodies bij. Ik was echt ontroerd door de service ♡

Mijn ervaring is zeer goed. Ik had de volgende dag het pakketje al. En dat in de tijd van sinterklaas en kerst. Ook het pakketje was zeer zorgvuldig ingepakt. We zijn zeer tevreden. Voor mij krijgt kleine vlindervoetjes een 10.

Meiveld 7

4388 MB Oost-Souburg

06121 40855

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.