Altijd goede.service, kwaliteitsproducten. Tot mijn verrassing was al mijn vlees gevacumeerd, ideaal! Gewoon alleen maar pluspunten!

Hoi Angela, super bedankt voor deze mooie beoordeling en je feedback. Hele fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Vlees top zacht netjes verpakt heerlijk van smaak. Ik had ook hammetjes voorbij de borrel en dat zou een week houdbaar zijn maar dit is niet het geval.

Hoi Erik, Bedankt voor deze mooie beoordeling en je feedback! Fijn dat het heeft gesmaakt. Had je gedroogde hammetjes? Onze Spaanse en Italiaanse hammetjes zijn namelijk lang houdbaar (=een week). Wanneer je de volgende keer in de winkel bent, laat het ons even weten.

heerlijk

wij organiseerde film en food in het filmtheater en wilde graag wat lekkere hapjes van de slager daarbij serveren. Al onze gasten waren erg enthousiast. Als zij dat zijn, dan zijn wij dat ook.

Hoi Ria, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel blij mee! Fijn om te lezen dat het filmtheater een succes was en dat wij daar een heel klein beetje aan hebben mogen bijdragen met de hapjes :-)

super kwaliteit vlees, de beste slager uit de regio

Het vlees is altijd vers en je proeft het verschil met supermarktvlees. Hier zit veel meer smaak aan en er zit geen water of andere toevoegingen in. Zeer hoge kwaliteit en goed gemarineerd. Gelukkig niet te zout.

Hoi Mirjam, Wow, bedankt voor je feedback en deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je het verschil proeft, daar gaat het ons om.

Net mailcontact ,denken mee

Hoi Emmy, bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent!

Ik had niets anders verwacht.Altijd goed en perfecte kwaliteit

Gourmet gekozen dit jaar vlees was zo goed. Perfect verzorgd snel geholpen met een glimlach. Deze ondernemer verdient een gouden medaille.

Hoi Kees, super leuk om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling. Zijn we blij mee!

Ik had voor kerst perelhoen filet bestell,het was heel goed iedereen heeft er van genoten!

Hallo Carla, Bedankt voor deze mooie beoordeling, wat fijn dat de parelhoen zo in de smaak gevallen is. Daarmee ook een groot compliment naar u, want goed vlees heeft een perfecte bereiding nodig en dat heeft u perfect uitgevoerd ;-)

Heerlijk mals vlees

De bereiding van het vlees was een makkie door de uitstekende kwaliteit en de goede tips.

Hoi Louise, wow, thanks voor deze super beoordeling. Wat fijn om te horen dat de bereiding van het vlees goed is gegaan! Hier worden wij blij van :-)

Topkwaliteit

Bestellen, leveren en produktkwaliteit zoals afgesproken en verwacht: top. Betrouwbaar, betaalbaar en voor herhaling vatbaar.

Hoi Rudy, wat ontzettend goed om te horen. Bedankt voor de super beoordeling! Tot snel in de webshop ;-)

Zeer tevreden!

Van bestelling tot afhalen was alles uitstekend geregeld. Dank Walther,de Zweedse ham was voortreffelijk.

Hoi Herman, Wat goed om te hopren dat de Zweedse ham helemaal naar je zin is. Daarmee ook een compliment naar u, voor de perfecte bereiding. Een mooie samenwerking zo ;-) Heel graag gedaan en tot ziens in onze winkel/webshop.

Vlees vleesbeleg is overheerlijk en Lekker van smaak.

Hoi Roely, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je geniet van de kwaliteit, hier worden wij blij van. Tot snel in onze webshop en goede jaarwisseling ;-)

Goed stuk vlees. Prima verpakt / verzonden.

Boven verwachting

Hoi Michel, Wow! Thanks voor deze mooie beoordeling en wat ONWIJS leuk dat de kwaliteit boven verwachting is. Je hebt dan ook de perfecte bereiding toegepast. Tot snel in de webshop/winkel ;-)

geweldig.

mooie winkel, en leuke mensen, en goede producten. fijn dagen en een gezond 2024. groetjes wilma tijssen.

Hoi Wilma, wat leuk om te horen! Bedankt voor deze beoordeling. Voor jou ook een gezellige jaarwisseling en een mooi & gezond 2024.

liever van te voren zeggen als je de bestelling gaat aanpassen

3.5 kg zwijn besteld, was maar 2.5 en in plaats daarvan is er entrecote en grillworst bij gedaan. Aan beide had ik niets dus maar weggegeven en die entrecote hebben we moeten weggooien.

Beste Chris, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het gewicht van de wildzwijn. Bedankt voor je feedback. Zoals online vermeld staat is, kunnen wij niet het exacte gewicht van het wild zwijn bepalen. Wel doen wij onze best hiervoor. We hopen dat het wild zwijn wel gesmaakt heeft?

Heerlijk vlees voor het gourmetten

Heerlijk vlees voor het gourmetten gehaald. Het vlees is hier sowieso altijd goed.

Hoi Cornelis, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Mooie jaarwisseling en tot snel in onze winkel/webshop :-)

Keurig verpakt, zeer nette winkel en het vlees was heerlijk

Hoi Marcel, bedankt voor deze super beoordeling! Goed om te horen dat het vlees heerlijk was.

Goede kwaliteit

Goede bediening,advies en goed vlees

Hoi Trudy, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier worden wij blij van ;-)

Super fijne ervaring en bedankt voor de service!!

Zelfs vanuit Monster naar u toe gereden!. Mauro

Hoi Mauro, wat een mooie beoordeling. Wat leuk om te horen dat je vanuit Monster onze winkel hebt bezocht en dat je zo tevreden bent!

Super vlees

Tot nu toe heb ik alleen de hele kip en rundergehakt geproefd en dat was echt super mals en smaakt zoals vlees hoort te zijn, heel natuurlijk. Verder heb ik de gebraden gehakt geprobeerd. Deze is heel zacht, alleen de manier waarop het gekruid is, hou ik niet zo van,maar ieder zijn ding . Ga zeker nog eens bestellen ♥

Hoi, bedankt voor je feedback en beoordeling. Goed om te horen dat de hele kip en het rundergehakt in de smaak vallen. We hopen dat de rest van de producten ook smaakt!

KEURIG OPTIJD BEZORGD

De producten zijn keurig op tijd bezorgd ,hoe de kwaliteit van de producten is, kan ik niet beoordelen daar ik ze nog niet gebruikt heb.

Hoi Ina, bedankt voor deze mooie beoordeling. We hopen dat de producten in de smaak zullen vallen! Goede jaarwisseling gewenst!

Fantastisch!

Wij hadden dit jaar de gevulde kalkoen niet besteld voor de kerst, maar voor ons vijftig jarige huwelijksjubileum. Het was een enorm succes en ons gezin heeft er heerlijk van genoten. Het commentaar was: Hij is nog lekkerder dan anders! Kortom, dank jullie wel, dat mede dankzij jullie ons weekend een groot succes is geworden! Fijne feestdagen en een lieve groet, Familie van Kleef.

Hallo familie van Kleef, wat een ontzettend mooie beoordeling, hier worden wij zooooo blij van. Maar kwaliteit is 1, de bereiding is 2, welke jullie perfect hebben toegepast op de kalkoen. Dus ook een groot compliment naar jullie! Leuk om te lezen dat iedereen er zo van genoten heeft, hele gezellige jaarwisseling gewenst. Bedankt voor de feedback en tot snel in onze webshop :-)

Prima verpakt

Goede kwaliteit keurig verzorgd

Hoi Jack, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Zijn wij heel blij mee, tot snel :-)

Heerlijk

Pakketje kwam goed binnen. Vlees super verpakt en zag er heerlijk uit. 1e stuk gelijk ontdooit en bereid. Heerlijk mals en super qua smaak. Dat beloofd wat voor de kerst. Super bedankt weer. Er gaat niks boven qualiteit.

Hoi Jip, Super mooi deze beoordeling! Wow, hier zijn wij blij mee. Geniet lekker van al je producten en tot snel :-)

Lekkere kalkoen, jammer dat het te laat bezorgd werd

We hadden de kalkoen donderdagochtend nodig voor onze kerstfilm. Helaas, werd deze pas donderdag laat op de middag bezorgd. Waardoor we heel snel ergens anders een kalkoen moesten kopen en er nu dus 1 over hadden. Verloot onder de collega's en degene die won gaf aan dat het een heerlijke kalkoen was.

Hoi, bedankt voor je feedback. Dat is balen! Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijd. Wij vervoeren met een derdenpartij. Goed om te horen dat de kalkoen tich in de smaak is gevallen!

top vlees altijd goed

kwalitijd is top

Hi Benno, Super bedankt voor deze mooie beoordeling & je feedback. Te gek om zo onze week te beginnen. Hier worden wij blij :-) Tot snel!