Lekkere kalkoen, jammer dat het te laat bezorgd werd

We hadden de kalkoen donderdagochtend nodig voor onze kerstfilm. Helaas, werd deze pas donderdag laat op de middag bezorgd. Waardoor we heel snel ergens anders een kalkoen moesten kopen en er nu dus 1 over hadden. Verloot onder de collega's en degene die won gaf aan dat het een heerlijke kalkoen was.

Hoi, bedankt voor je feedback. Dat is balen! Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijd. Wij vervoeren met een derdenpartij. Goed om te horen dat de kalkoen tich in de smaak is gevallen!

top vlees altijd goed

kwalitijd is top

Hi Benno, Super bedankt voor deze mooie beoordeling & je feedback. Te gek om zo onze week te beginnen. Hier worden wij blij :-) Tot snel!

Vers en heerlijk!

Eerste keer dat ik besteld heb maar zeker niet de laatste.

Hi Kristine, Wat leuk om te horen en bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Heel blij mee. Tot snel :-)

Goed product

Lekker vlees beleg, goede sortering

Hoi Adrie, wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier worden wij blij van :-)

Super de super!!!!!!!

Goede communicatie, subliem vlees, buurvrouw er ook mee verrast, altijd aardig briefje erbij, goed verpakt, goede prijs kwaliteit-verhouding. Kortom ik ga er weer van genieten!!!! ( en de buurvrouw ook)

Hallo mevrouw Middelburg, wat een onwijze mooie beoordeling, thanks! Wat fijn dat u zo tevreden bent, we hopen u snel weer te zien in de webshop :-) Gezellige dag vandaag!

Super tevreden heerlijk vlees en bezorging op tijd.

Hoi Michel, wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling, zijn wij heel blij mee. Geniet van al het lekkere vlees. Tot snel :-)

Fijne comunicatie

Duidelijke site waarvan je kan bestellen, goede contacten gehad zowel mail als telefonisch, netjes verpakt en verzonden en het vlees ziet er goed uit, nog niet van gegeten.

Hoi Willy, wat een mooie beoordeling. Super bedankt! We hopen dat het vlees je gaat smaken. Fijne dag!

prima vlees

zeer goed en vers vlees en keurig netjes gekoeld verpakt

Hoi Kleis, dankjewel voor deze mooie beoordeling! Super fijn. Geniet lekker van je bestelling :-)

Gewoon professioneel

De website maakt een hygiënische, nette, schone, verzorgde, overzichtelijke indruk. Veel keuze in vele vleessoorten en andere mooie producten. De kwaliteit verhoudt zich goed tot de prijzen. Het enige wat ik een heel klein beetje vond tegenvallen was de grootte van de kipkarbonades. Die zou ik mocht ik ze opnieuw bestellen, graag liever een beetje groter hebben. Rest mij nog te zeggen dat deze een aanrader is. Dank u wel

Hoi Willy, Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De kipkarbonades zijn bijna allemaal dezelfde maat, dat is ons ras kip. Wel zou je voor een kippenpoot kunnen kiezen, deze is groter dan de kipkarbonade. Geniet van je bestelling en tot snel :-)

Goede kwaliteit producten en een hele fijne service.

Had al eens eerder een bestelling geplaatst. Nu ook weer heerlijke stukjes vlees. Rollade is ook erg lekker; gewoon ouderwets in een gietijzeren pan even goed aanbraden en dan bekertje water er bij, laag vuurtje; kerntemperatuur rond de 60,5 graden en smullen maar. Was overigens dit keer helaas iets mis gegaan en de levering werd vertraagd. Netjes op tijd voor gewaarschuwd en in goed overleg op kunnen lossen. Het is dus zeker geen dozenschuiver, maar ook nog iemand met aandacht voor zijn klanten. Top! Tot de volgende keer.

Hoi Patrick, super bedankt voor je mooie beoordeling en feedback. De rollade is bij jou in goede handen, wat leuk om te horen! Geniet van al het lekkers!

Mooi product gekocht

2 kilo buikspek en twee pakjes zout besteld. Goed verpakt aangekomen in geconditioneerde doos. Mooi (voorgemarineerd) vlees, houtsnippers en BBQ saus. Klein minpuntje is dat er slechts 1 pakje zout is geleverd, terwijl er twee staan vermeld op de bon. Pickfoutje, moet kunnen. Met Walter telefonisch besproken en een oplossing gevonden.

Hoi Dannis, bedankt voor je beoordeling. Stom van ons dat we maar 1 pakje zout geleverd hebben. We maken het oals besproken de volgende keer goed met je. Tot snel :-)

Prima kwaliteit vlees

Goed verpakt, vers en lekker. Jammer van de verkeerde aflever dag en dat is ook weer goed gekomen

Hoi Edwin, bedankt voor je beoordeling. Sorry nogmaals voor de verkeerde afleverdatum. Stom van ons. We hopen dat het gesmaakt heeft. Hebben jullie ons cadeautje nog ontvangen?

Goede website Vlees van goede kwaliteit Perfect vacuüm verpak Goed gekoelde levering Prijs/kwaliteit prima

Hoi Aad, Wat een mooie naam :-) Bedankt voor deze mooie beoordeling, wat een fijne feedback. Geniet van alle producten en tot snel!

Perfectie van bestelling tot op je bord

Het blijft een genot. Het bestellen via de website gaat zeer gemakkelijk en je weet dat de producten die je gaat ontvangen van zeer hoge kwaliteit zijn. En dat proef je :-)

Hi Jorg, super thanks voor deze mooie beoordeling! Hier worden wij blij van. Tot snel in de winkel of webshop :-)

Super kwaliteit

Lekker vlees en goede bezorging

Hi Michel, Wat een mooie beoordeling. Thanks! Hier zijn we blij mee, goed om te horen dat je geniet van de kwaliteit van ons vlees. Tot de volgende keer :-)

Goede producten en heel goed verpakt in een woord toppie

Hallo Hg, bedankt voor deze fantastische beoordeling! Wow, hier zijn wij blij mee. Fijn dat je geniet van de producten. Tot snel :-)

Beste slagerij

Tijdje in Voorschoten gewoond en hebben daar de producten van slagerij van Eijk ervaren, nu wonen wij in Laren maar als we in de buurt van Voorschoten gaan wij altijd langs bij deze zeer drukke slagerij en gaan naar huis met een volle tas vlees en vleeswaren. Nu ontdekt dat wij alle producten on line kunnen bestellen, dus nu hebben wij Aad van Eijk Slagerij aan huis, mooier kan het niet!

Hoi Hans, Wat een mooie beoordeling, super thanks! Je bent altijd welkom in onze winkel en webshop. Leuk dat je ju online besteld. Altijd genieten van de beste kwaliteit! Tot snel :-)

Vakmanschap

Topkwaliteit vlees, prima verpakking en bezorging volgens afspraak. Tot de volgende!

Hoi Rudy, Wow, wat een mooie beoordeling, super fijn dat je tevreden bent! Tot de volgende keer :-)

Goede kwaliteit vlees en snelle levering.

Ik heb diverse biefstuk soorten besteld en die waren allemaal prima. De verpakking was ook degelijk en genoeg koelzakken. Heb maar 1 verbeter puntje en dat is een vocht opneembaar matje onderin de zak plaatsen zodat vocht/condens van de koelzakken wordt opgenomen en niet te veel water zich ophoopt. Alles zat overigens gewoon goed verpakt in plastic en dus prima houdbaar ook voor in de vriezer.

Hoi Patrick, Thanks voor deze mooie beoordeling! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je uitgebreide feedback, hier gaan we mee aan de slag. Tot snel :-)

snel en lekker

mooiw stukken vlees, smaakte heerlijk

Hallo Ton, bedankt voor dit mooie compliment! Blij dat het smaakt en met deze beoordeling :-)

Op tijd en lekker vlees

Mooi en goed verpakt. Vlees in goede conditie aangekomen

Hoi Bert, bedankt voor deze mooie beoordeling, heel blij mee! Thanks!

Goede kwaliteit en service

Vlees is van uitstekende kwaliteit. Altijd een persoonlijk kaartje erbij.

Hoi Manon, bedankt voor deze hele mooie review. Fijn dat je geniet van de kwaliteit!

Post NL levert niet en de Slagerij maakt het goed

Alsnog de bestelling nog een keer opgestuurd gekregen, met een mooi receptenboek. Uitmuntende service

Hoi Jeroen, Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Geniet van het lekkere vlees. tot snel :-)

Deze keer helaas minder blij

De bestelling helaas tot nu toe nog niet ontvangen, 24 mei besteld, zou zaterdag 27 mei geleverd worden. Vrijdag 26 mei van Post NL, een mail ontvangen dat het zaterdag geleverd zou worden, zaterdag weer een mail ontvangen van Post NL dat er een wijziging in de bezorging was en dat het dinsdag 30 mei pas bezorgd wordt , waar ik uiteraard niet blij mee ben, gezien het om vleesproducten gaat, die aan bederving onderhevig zijn. Wat betreft aanbevelen, zou ik zeker doen, gezien ik al eerder heb besteld en de kwaliteit super is, alleen met het verloop van deze bestelling ben ik uiteraard niet blij.

Hoi Ingrid, wat vervelend dit! Inmiddels hebben we contact gehad en is de bestelling bezorgd. Heel frustrerend om hier geen invloed op te hebben :-( We hopen dat je als nog lekker kan gaan genieten!

Gewoon geweldig

Allereerst zeer goed verpakt Met koelelementen Product zeer goed

Hoi Martin, thanks voor de beoordeling! Wat goed om te horen dat je onze producten zeer goed vindt. Geniet er lekker van, tot snel :-)

Van Beethovenlaan 13 2253 BD Voorschoten

06 145 325 05