Laden reviews...
Laden reviews...
25 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De verzamelde recensies benadrukken consequent de hoge kwaliteit van het vlees en een betrouwbare levering. Klanten waarderen de zorgvuldige verpakking en de snelle service. Over het algemeen klinkt de ervaring positief, met vriendelijke communicatie en aandacht voor kwaliteit. De voorbeelden illustreren een consistente tevredenheid over de service.
Het vlees was prima en netjes verzorgd.
Beveelt aan
19 April 2022
Lucy
Voorschoten
Hoi Lucy, bedankt voor deze mooie review. Dankjewel! Fijn dat je genoten hebt van het vlees.
Altijd weer heerlijke producten en top personeel!
Beveelt aan
19 April 2022
Karin
Voorschoten
Hoi Karin, wow! Super bedankt voor deze mooie review. Hier worden wij heel blij van. Thanks!
Alles perfect geregeld, goed ingepakt met data en kook-braadtijden. De Kwaliteit van het vlees is uitstekend. Wij zijn erg tevreden
Beveelt aan
18 April 2022
Hans en Anne-Marie Van der Pouw
Leiden
Hallo Hans en Anne-marie, Wat super om te horen dat jullie tevreden zijn! Hier doen we het voor. Leuk! Tot de volgende keer :-)
Als altijd snelle levering, fijn op de aangegeven datum. Goed hygiënisch en koel verpakt.
Beveelt aan
11 April 2022
Ellen Rutten
Laren (GLD)
Hallo Ellen, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat de levering bevalt. Tot snel in de webshop :-)
De klant is koning en vlees is van goede kwaliteit
Beveelt aan
8 April 2022
marko
Capelle aan de ijssel
Hoi Marko, Bedankt voor deze super mooie review. Hier zijn wij heel blij mee, fijn dat je zo tevreden bent!
Heerlijk vlees, verzorgd ingepakt en op tijd bezorgd.
Beveelt aan
19 March 2022
Joeri
Haarlem
Hoi Joeri, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee. Goed om te horen dat je van het vlees genoten hebt. Tot snel :-)
Zeer tevreden. Erg lekker vlees. Goed verpakt. Snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Beveelt aan
11 March 2022
Nicole
Rijswijk
Hi Nicole, super bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee, maar nog meer dat je tevreden bent en opnieuw gaat bestellen! Als je vragen hebt, dan helpen we je graag. Tot snel :-)
1e bestelling online. Prima en vriendelijke mensen
Beveelt aan
28 February 2022
Arno
Limburg
Hoi Arno, super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wow! Geniet lekker van al je bestelde producten en tot snel :-)
Het is heerlijk vlees en ik zal zeker weer bestellen
Beveelt aan
24 February 2022
Loes
Den haag
Hoi Loes, wat een mooi compliment! Bedankt voor deze goede beoordeling. Leuk dat je weer gaat bestellen. Tot snel ;-)
Snelle levering en goed vlees.
Beveelt aan
19 February 2022
Anita
Zwijndrecht
Hallo Anita, bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat je tevreden bent!
De hele familie heeft genoten van uitstekend gourmet vlees!
Beveelt aan
9 February 2022
Jh
Delft
Hallo JH, super bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de hele familie genoten heeft, daar doen we het voor!
Ik zou meer saus in de filet amerikain doen
Beveelt aan
3 February 2022
Danny langeslag
Schaijk
Hoi Danny, dank je wel voor deze super mooie beoordeling! We gaan in overleg met onze keuken over de filet.
Alles lekker vers en precies op tijd alles klaar!
Beveelt aan
31 January 2022
Marleen Stemerding
Voorschoten
Hallo Marleen, bedankt voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat alles lekker was. Super!
Een duidelijke slager die weet wat hij heeft en kan leveren. Communicatie geen probleem en levering was exact volgens afspraak. Toen ik begreep dat dit via postnl liep had ik wel even mijn twijfels, maar alles was goed ingepakt en is op tijd geleverd. We hebben genoten van de maaltijd, de kwaliteit van het vlees was top en dat is al meer dan het halve werk.
Beveelt aan
23 January 2022
jan
arnhem
Hallo Jan, Wat een leuk bericht, fijn dat u genoten heeft. Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Hier zijn we heel blij mee.
Verse producten, kwalitatief hoog en een top service! Wat wil je nog meer?
Beveelt aan
22 January 2022
Aylin
Zoetermeer
Hoi Aylin, Thanks voor de mooie review! Dit zorgt voor een glimlach op ons gezicht. Super om te horen dat je zo tevreden bent.
Geweldig vlees, website werkt makkelijk en overzichtelijk! Contact met van Eijk via de mail ook zeer attent
Beveelt aan
17 January 2022
Niels
Apeldoorn
Hoi Niels, Wow! Wat een super mooi compliment, fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je review.
Had niet anders verwacht.
Beveelt aan
7 January 2022
Mourits Ligthart
Voorschoten
Hallo meneer Ligthart, hartelijk dank voor deze mooie review! Hier zijn wij heel blij :-)
Hapjes besteld via de site die erg lekker waren maar ook zeer divers.In een woord heerlijk.
Beveelt aan
7 January 2022
Annet
Voorschoten
Hoi Annet, wat leuk om te horen dat de hapjes gesmaakt hebben. Bedankt voor deze mooie review!
Helaas, vond ik het jammer dat er aan mijn verzoek geen gehoor was gegeven. Ik had spullen voor de fondue besteld, maar kreeg een aantal producten toch op gourmet formaat.
Beveelt aan
4 January 2022
Laureen van der Voort
Leidschendam
Hoi Laureen, Wat fijn dat je de kwaliteit goed vindt, blij om te horen!
Super vervelend dat het vlees in gourmetlapjes gesneden was ipv fondueblokjes, sorry. Bedankt voor de feedback. Wij nemen deze feedback mee in de evaluatie. Nogmaals excuses!
Heel goede kwaliteit vlees. Ruime keuze producten. Hygiëne hoge prioriteit. Erg efficiënte afhandeling van bestellingen. Vriendelijke bediening in de winkel. Kortom: TOP
Beveelt aan
3 January 2022
Hans
Voorschoten
Hoi Hans, Bedankt voor deze mooie review! Heel blij mee, dankjewel!
Alleen maar positief, echt heel erg goede kwaliteit vlees. Ook de service is altijd van een heel hoog niveau. Wij kopen hier al meer dan 10 jaar ons vlees.
Beveelt aan
3 January 2022
Marcel
Leidschendam
Hoi Marcel, Bedankt voor deze mooie review! Dankjewel!
We hadden Vitelli tonato en carpaccio. Nog nooit zo lekker gegeten! Schaal Spaanse vleeswaren, ook lekker.
Beveelt aan
3 January 2022
Eva
Voorschoten
Hoi Eva, wat een mooi compliment! Wow, dank voor deze mooie review!
Goede kwaliteit, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit goed.
Beveelt aan
3 January 2022
Aad
Voorschoten
Hoi Aad, bedankt voor deze super review! Hier zijn wij heel blij mee!
Stoofvlees van wildzwijn, cranberrypaté en gebraden spek gehaald voor de kerst. Alledrie van zeer goede kwaliteit en heerlijk van smaak. Daarnaast ook super vriendelijk geholpen, ondanks de enorme drukte.
Beveelt aan
2 January 2022
Patricia
Zoeterwoude
Hi Patricia, thanks voor deze te gekke review! Wat fijn dat het gesmaakt heeft. Dan heb je het ook goed klaargemaakt, complimenten voor de kok :-)
Bedankt en een heel gelukkig Nieuwjaar.
Beveelt aan
2 January 2022
Marga
Voorschoten
Hallo Marga, voor jullie hetzelfde! Bedankt voor de mooie review.
Van Beethovenlaan 13
2253 BD Voorschoten
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops_aangepast