super aardig en oplossingsgericht

Marlous heeft mij super aardig en geweldig geholpen! Razendsnel en meedenkend hoe ik de mooie vloer zo snel mogelijk kon ontvangen. Heel erg blij met de vloer en met het leuke contact met Marlous.

Goede service en een snelle levertijd!

Aan de telefoon door een vriendelijke en behulpzame dame geholpen. Daarna de bestelling geplaatst die meteen de volgende ochtend op de stoep stond! We konden direct met de vloer aan de slag. Fijn!

Prachtige vloer, die tegen een stootje kan!

Proefstukje was, enkel door de verpakking al, een cadeautje. Vloer ligt nu enkele maanden en blijkt krasbestendig te zijn en kleurvast. Nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze voor deze vloer. Levering, etc. verliep ook prima.

Geweldige producten! Zijn zeer blij met de snelle levering en het nakomen van de gemaakte afspraken.

Goede service en een prachtige vloer!

Super leuk geholpen door Woodstories. De vloer is prachtig gelegd en de afwerking is fantastisch!

Top laminaat, goede service en communicatie echt een aanrader

Ik was op zoek naar echt wit laminaat... en gevonden! Super mooi en netjes thuis bezorgd! Superrr blij mee

Goede informatie en snelle levering

Na fijn contact, de parketvloer voor de bovenverdieping aangekocht. Kon direct meegenomen worden of binnen enkele dagen geleverd!