Supper

Top bedrijf netjes op tijd geleverd. Bedankt

Volgens verwachting

Prima afwikkeling en mooi product

Eenvoudig bestelsysteem en snelle levering.

Uitstekende service en super vriendelijk

Uitstekende service en supervriendelijk

Goede service en laminaat is prachtig!

Marlous is goed bereikbaar en erg behulpzaam. Het laminaat wat ze aanbiedt is binnen een paar dagen te leveren. Super mooi laminaat en topservice!

Goede communicatie en levering volgens afspraak

De communicatie was plezierig en tijdig gemeld dat de levering iets vertraagd is

Meer dan prima!

Erg prettig telefonisch te woord gestaan. Bestelproces makkelijk. Voelt vertrouwd aan. Ook zeer tevreden over koeriersbedrijf.

Absolute aanrader:)

Geweldige collectie accessoires oa de citroen, limoen en overige fruitige items. Snelle en zorgvuldig verpakte verzending En een dikke pluim voor Marlous voor de geweldige service:)

perfect.

De vondels zaten perfect ingepakt. ik ben er heel blij mee.

heel goed geholpen.

De citroenvaas is heel bezorgd, goed verpakt, zeer tevreden, en nog bedankt.

Verlate levering adequaat opgelost

Levering duurde langer dan verwacht omdat de bestelde kleur niet voorradig was. Na een telefoontje heeft de vriendelijke medewerkster geregeld dat een andere leverancier het nog dezelfde dag heeft verstuurd en ik de olie de volgende dag in huis had. Maak je niet veel meer mee dat een werkneemster dat extra stapje zet ten behoeve van de klant. Hartelijk dank!

Slecht

Staaltje van een vloer gekocht, ondertussen dik twee weken geleden. Het staaltje heb ik nooit binnen gekregen.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend te horen. Zou u ons een mail kunnen sturen ([email protected]) met uw ordernummer dan kunnen wij dit voor u nakijken. Mocht u de sample ondertussen niet meer willen ontvangen kunnen wij u uiteraard de bedrag voor de aankoop van de sample retour storten. Wij horen graag. Groet, Marlous

goed contact

netjes in contact

Goed. De afspraken zijn nagekomen

Goede ervaring

Geen reactie n.a.v. beschadigd artikel

Ik had leuke windlichtjes besteld bij Woodstories, alleen toen ik ze binnen kreeg was bij alle 3 de lichtjes een stukje van de lak af. Ik heb gelijk gemaild met foto's met de vraag of ze wellicht een gave set hadden zodat het geruild kon. Ik heb echter nooit een reactie ontvangen. Hoe ze met vloeren zijn weet ik natuurlijk niet, maar qua accessoires zou ik hier niet bestellen.

Zeer mooie vloer, vriendelijke klantenservice, snelle levering en zeer vriendelijke en behulpzame bezorging.

Prima webshop

Fijne terugkoppeling per mail.

Uitstekend!

Vriendelijk, prettig en naar tevredenheid geholpen!

Mijn omruiling op een heel prettige manier kunnen regelen!

Slecht!!

Ik heb de bestelling nooit ontvangen.

Beste mevrouw R, Wat vervelend te horen. Ik heb u hier direct over gebeld, ivm met mijn destijds zwangerschapsverlof werden de gratis samples wat later verstuurd dan normaal gesproken. U heeft deze alsnog ontvangen. Wij hopen dat u uiteindelijk toch tevreden bent met onze dienstverlening. Groet, Marlous Tervoort Woodstories

Geen samples ontvangen/ nu wel ontvangen

Tot nu toe geen goede ervaring ik heb samples aangevraagd en bericht gekregen dat het verstuurd zou zijn maar nooit aangekomen .nadien wel een mail gekregen met de vraag of ik tevreden was … toen had ik al aangeven dat dit niet zo was omdat ik niks ontvangen had .. Heb na mijn bovenstaande bericht bericht ontvangen met goede reden waarom samples nog niet waren verstuurd daarna netjes gekregen , fijn om samples in echt te kunnen zien en groot genoeg .

Perfect geholpen en fijne prijs-kwaliteit

Perfect geholpen door Marlous en Woodstories heeft een fijne prijs-kwaliteitverhouding.

Prima verzorgde levering

Alles volgens verwachting

super aardig en oplossingsgericht

Marlous heeft mij super aardig en geweldig geholpen! Razendsnel en meedenkend hoe ik de mooie vloer zo snel mogelijk kon ontvangen. Heel erg blij met de vloer en met het leuke contact met Marlous.