Echt mooi vlees!

Hier gaan wij zeker vaker ons vlees inkopen. Kwalitatief goed vlees, mooie laag vet waar je die wilt en levering van het vlees precies op tijd. Ons bezoek bleef maar eten, verrukkelijk aldus de feestcommissie. We hadden een mooi stuk buikspek (Iberico) en een picanha (Wagyu), rubje erop, niet te veel, 24 uur een lichte soja- knoflookmarinade bij het stuk buikspek en meer niet, jammm!!

snelle verzending, top producten!!

zeer tevreden! echt top vlees

Vlees is top maar oog voor duurzaamheid is ver te zoeken

Voorop gesteld dat al het vlees echt top is. We kiezen voor goed vlees ook omdat we minder vlees eten en dat we vlees van een goede oorsprong willen. De duurzaamheid bij verzending is echt ver te zoeken. Dat het vlees vacuüm verpakt is, is logisch maar bijvoorbeeld biefstuk is steeds los, en de vacuüm pakken hebben grote oppervlaktes, veel groter dan het vlees. Dat zit dan weer in een dikke plastic zak, daarbij zitten weer plastic koelelementen en daarom zit dan weer een doos. Kortom een hele berg plastic afval voor een paar weken vlees, voor ons een reden om hier niet meer te bestellen tot er een retour flow is en dit materiaal herbruikt wordt zoals bij Pieter pot.

Mooie stuk rump zonder vet! Wat zonde!

Op de site zie je een mooie stuk rump met vet 2 besteld en allebij waren zonder vet!

Goede levering en Nog goed gekoeld. Top

Geweldig vlees en perfecte klantenservice

Heerliijk mooi vers vlees

Deceerste keer besteld, een tomahawk en flat iron steaks. Keurig bezorgd op de afgesproken tijd en goed koel verpakt. Vervolgens het vlees op de op de site aanwezige bereidings methode bereid, waarna we heerlijk hebben genoten van het malse sappige vlees

Professioneel

Goede kwaliteit, zeer goed verpakt inclusief koelelementen en snel bezorgd!!

Picanha besteld. Kreeg mooi stuk vlees, alleen staartstuk, dus alles mooi mals. Mooie gelijkmatige vetlaag, niet te dik, niet te dun. Allemaal prima..

Hele goede en snelle service

De kogelbiefstuk was iets stugger dan die van onze gebruikelijke keurslager. Misschien hadden we een gewoon een keer pech want anderen horen we dat de kwaliteit altijd erg goed is Wij houden meer van zacht en mals.

Mooi vlees, goed gekoeld aangeleverd. Website vervelend traag

Mooi vlees, goed gekoeld aangeleverd. Website vervelend traag

Uitstekende service en lekker mals vlees.

positief!

Heerlijk mals vlees en netjes koel geleverd. Aanrader!

Goed geregeld

Ik heb verschillende stukken vlees besteld, die netjes conform afspraak werden geleverd. 3 stukken vlees van de 6 heb ik al gegeten, overheerlijk en mooie stukken vlees. Alleen de Iberico buikspek was meer vet dan vlees. Na een melding via de mail is dit keurig opgelost door een nette compensatie. het enige nadeel is dus dat je behoorlijk wat tijd bent kwijt geweest aan de bereiding en dat je je gasten niet kunt geven waar je zo op had gehoopt.

Mooi vlees!

Mooi vlees, netjes verpakt, levering zoals afgesproken. Helemaal tevreden.

Mooi vlees en netjes verpakt . Goede uitleg op de website hoe je het beste het vlees kan bereiden .

Slechte website die vaak niet werkt en service die te wensen overlaat

Gelukkig werkt giovanni er.. anders komt het daar niet goed

Hi Willem, Bedankt voor je feedback. Momenteel zijn wij onze website aan het vernieuwen, dit kan soms zorgen voor lichte complicaties. excuses voor de soms wat tragere website, maar wij beloven snel verbetering. Je geeft ook aan dat de service niet te wensen overlaat? Kun je daarin wat specifieker zijn zodat wij in het vervolg dit kunnen verbeteren. Je zou ook een mail kunnen sturen naar onze klantenservice, dan kunnen wij direct kijken wat we voor je kunnen betekenen en naar een passende oplossing zoeken. Groet, The Meatlovers

Okay

Alles volgens afspraak.

Het was de eerste keer dat ik hier bestelde. Ik kan alleen zeggen dat alles super goed was geregeld. De kwaliteit van de producten zijn toppie. Ik ben maw. een blijver bij jullie. Ik zal jullie ook met veel plezier aanbevelen bij vrienden en familie.

Hi Alida, Bedankt voor je mooie reactie! Wij zien je vrienden en familie graag tegemoet:)

Fenomenaal

Helemaal top... ..........................

Hi Franny, Bedankt voor je top reactie. Groet, The Meatlovers

Goede snelle levering, maar toch wat kanttekening

Had een bestelling met verschillende stukken. Echter de Iberico Buikspek was wel erg vet. Op sommige stukken zat geheel geen vlees en was dit alleen maar de vetkap van 3-5cm dik. Dat is niet echt fijn en lekker, terwijl daar waar het vlees wel zat, dit uitermate goed smaakte. Als je dan 20% dus niet kan eten is dat jammer. De andere stukken waren wel allemaal goed.

Super snel geleverd en ook goede kwaliteit vlees

Hi Nejmedien, Dank voor de mooie review. Tot snel, The Meatlovers

Uitstekende kwaliteit

Een erg positieve ervaring met The Meat Lovers. Het vlees was zeer mals en smakelijk. Ook de levering was naar verwachting. Het was met zorg ingepakt en werd op tijd geleverd binnen het tijdsvak.

Het vlees kwam (deels) bevroren aan.

Na een mail aan de klantenservice waarin ik aangaf dat het vlees (deels) bevroren aankwam, kreeg ik als antwoord dat dit gewoon opnieuw ingevroren kon worden. Ik heb aangegeven dat dit niet ten goede komt van de kwaliteit van het vlees, daarop werd gereageerd dat het volgens de, overigens volledig anonieme, medewerker geen kwaliteitsverlies zou opleveren. Een eerdere bestelling was goed en werd vers bezorgd. Het kan dus wel zoals ze het beloven op de website. Uiteindelijk werd mij een kortingsbon voor 20 euro aangeboden voor een volgende bestelling. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Kortom, het kan goed gaan, in dit geval werd mijn klacht in mijn beleving niet serieus genomen en ligt er ruimte voor verbetering in de belofte en klantenservice.

Hi Kees, Het klopt dat het vlees niet ingevroren geleverd hoort te worden. Wij erkennen de fout en hebben je daarom een tegoedbon ter waarden van €20,00 aangeboden. Tevens hebben wij de fout intern doorgegeven, zodat dit hopelijk in het vervolg niet voorkomt. Mocht je verder nog opmerkingen of vragen hebben kan je het best even een mail naar onze klantenservice(klantenservice@themeatlovers.nl) sturen. Dan kunnen wij samen naar een gepaste oplossing zoeken. Groet, The Meatlovers

Gemak en super snel

Brisket besteld. Geweldig getrimd. De 3.5 kilo was ook 3.5 kilo vlees. Heel mooi geleverd. Super stuk vlees. Enige wat jammer was is dat er niet gereageerd werd op het opmerkingen veld die ik heb ingevuld bij het winkelwagentje.

Over The Meat Lovers

De hoogste kwaliteit vlees vers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl