Heerlijk genieten!

Smakelijk genieten

Weer een nieuw vleespakket besteld! Echt geweldig!

Goede levering van heerlijk vlees

Vlotte levering van heerlijk Iberico vlees. Ga zeker vaker bestellen.

Uitstekend lekker

Zoals altijd heerlijk stuk vlees, ik heb een winter Bbq gehouden, en iedereen kon niet stoppen met geten! En dat is een goed teken!!

geweldig

Heerlijk mals

goed kwaliteit

echt goed

Gewoon lekker

De kwaliteit van het vlees is prima. Ook fijn dat ik naar recepten op de site kan kijken.

Snelle levering en al veel plezier van gehad!!

Een prachtig mes besteld, snel binnen al heel wat biefstukjes klein gemaakt.

Slechte ervaring

Ik bestel bavettes, zie een aanbiedingsprijs op mijn bestellijst. Vervolgens bestel ik en is het 15% duurder bij het afrekenen. Bestelling geannuleerd en de klantenservice gecontact. Fout in het systeem, we gaan er naar kijken. Vervolgens vraag ik wat ik nu moet betalen, daar komt geen concreet antwoord op, tussen de regels door lees ik dat ik gewoon het volle pond moet betalen. Geen enkel reactie verder.

Ha Freek, Ik heb mijn collega hierover gesproken, die gaf aan jouw hierover nog een mail gestuurd te hebben, ze heeft deze vanochtend nog een keer verstuurd. We horen graag of deze juist ontvangen zijn, we lossen het namelijk graag op! Met vriendelijke groet, Tommy

Super sexy vlees

Top! Een bestelling van ruim 4 kg vol Wagyu tot en met een kilo entrecote Wagyu A5+. En mensen het was genieten. Ook een keer zin in over the top genieten. Bestel Wagyu met je vrienden, koop een goed wijn en je hebt een top avond. Tja uit eten kost ook geld hè Later and enjoy you BBQ time

De hertenbiefstuk was subliem van smaak. De boerenwors heb ik aan een collega gegeven en hij heeft nog nooit zo,n lekkere worst gegeten Het lamsvlees ga ik vanavond eten.

Kwaliteit vlees

Bestellen gaat vrij eenvoudig, de levering was netjes op tijd!

top ervaring! Heerlijk vlees

Was zeer benieuwd naar de smaakbeleving van het bestelde vlees. in een woord "geweldig". Ga meer bestellingen doen bij de meat lovers

Blij mee

Lekker vlees en snelle bezorging

Geweldige stukken van mooie rassen

Bestel hier graag mijn vlees. Het assortiment wordt steeds groter met heerlijke stukken vlees.

Genieten van goed vlees

Pancetta heel goed, Wagyu burgers goed, kalfsoesters waren taai. De burgers waren voorlaatste bestelling 150 gr elk, en nu 100 gr elk. Aangezien de burgers op de site als 200 gr waren vermeld ging ik er van uit dat ze 200 gr p.st. waren. Ik had er 4 besteld (4x200) en kreeg er dus 8 x 100. Verder zijn de patties wat klein nl. 9-10 cm en je kan ze niet platter en groter drukken, b.v. een smashburger van maken. Beter zou zijn 11-12 cm, ideale gewicht rond 120 gr.

Was top

Het vlees zag er prima uit en de bezorging was ook top

super!!

Ribeye besteld smaakte donders!

Top kwaliteit thuis geleverd

Een prachtig product wat in uitstekende conditie thuis wordt geleverd.

Ziet er prima uit

Ziet er goed uit

TOP heerlijk vlees

onze ervaring is top vlees :)

Kwaliteit!!

Goed vlees, hoge kwaliteit!!

Heerlijk

Heerlijk zacht sucadevlees. Sappig en goed gekruid.

Toppie

Prima verzorgd en geweldig kwaliteit.

Over The Meat Lovers

De hoogste kwaliteit vlees vers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl