Geweldig, snel en goed gekoeld

Prima service, volgende bestelling komt eraan

Helemaal goed

Na een tijdje geleden wat besteld te hebben weer eens een bestelling gedaan ging wat mis maar keurig opgelost nieuwe bestelling gedaan ging helemaal volgens plan Kwaliteit prima krijg van mijn gasten complimenten Alleen een kleine opmerking In het verleden kon ik naar mijn idee bij de hamburgers een keuze maken qua gewicht dat mis ik nu op de site Mvg Fred brouwer

Altijd super

Bestelling werd op tijd en goed koud geleverd. Ik heb een deel in de vriezer bewaard en een deel de volgende dag gelijk op gegeten. Kwaliteit is tot nu toe altijd uitstekend, wij willen niet meer anders! Aanrader

Top vlees

Altijd goed vlees

Het vlees en de bezorging was goed!

Wij zijn heel tevreden over onze eerste bestelling bij The Meatlovers. Er zijn geen opmerkingen over de kwaliteit van het vlees en de bezorging. Onze gasten waren erg blij met de Flat Iron steak, de kippendijen en de zalm.

Top vlees!!

Kwaliteits vlees! En altijd stipt op tijd bezorgd!

Snelle levering wat in goed conditie is. Lekker vlees.

Super kwaliteit goed geleverd

Meerdere mensen op het feestje kwamen vragen waar we het vlees gekocht hadden. Levering was erg netjes ingepakt en perfect op tijd geleverd.

Fantastisch BBQ vlees

Slow cooking gedaan met Spareribs aangevuld met kruiden en een rub die ik erbij besteld had. Vlees was zo gaar en mals dat het van het bot afviel.

Mooie producten

De producten die ik heb besteld waren netjes verpakt en alles van hoge kwaliteit. Helaas werden de producten, in dit geval brood. Niet gekoeld aangeleverd terwijl dit wel zou moeten denk ik. Verder top. Mooie overzichtelijke website met veel producten.

Prachtig vlees, heel goed verpakt .

Normaal had ik 5 sterren gegeven , maar ik vond het jammer dat het diepgevroren was. Ik had 2 kg genomen , omdat ik de tweede wou versnijden in kleinere porties om later te gebruiken , dit bleek dus helaas niet mogelijk .

Goede kwaliteit vlees, perfect bezorgd!

Veel keuze vlees op hun website, vervolgens een bezorgafspraak gemaakt. Deze werd perfect geleverd en was lekker vriesvers verpakt. De kwaliteit van het vlees was erg goed. De Ossenhaas die ik had besteld had een perfecte marmering en was erg mals. Ik ga zeker vaker bestellen bij Meatlovers!

Goede kwaliteit vlees met goede service

Het vlees werd netjes geleverd in een koeltas en met koelelementen. Het vlees is goed verpakt. Top kwaliteit

Profecioneel

Goed gekoeld (bevroren) aan geleverd ...top produkten

Alles was goed alleen 2 kogelbiefstukken waren zeer taai en niet te eten dus weggegooid, zonder.

Heerlijk en goed geregeld

Prima vlees, al meerdere malen besteld . Levering is goed geregeld

Goed stuk vlees

Een goed stuk vlees en ook aandacht voor de verpakking en bezorging, top geregeld

Ruime keuze, goede informatie en prima levering.

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst. Mooi groot vlees voor op de bbq van super.kwaliteit.

Goed vlees

Erg goed vlees snel geleverd duidelijke berzorging

Goede prijs kwaliteit verhouding

Een hele ossenhaas zuid America besteld. Mooi stuk vlees waar je alle kanten mee op kunt. Netjes getrimd. Netjes geleverd volledig bevroren, met fijne vervoerder!!!!! Lots of flavour and tons of juice ;-)

Duidelijke website, beloofde leveringssnelheid! Diepgevroren geleverd. Net geen 5 sterren omdat ik niet geattendeerd werd op korting bij eerste levering!

Finger licking gooooood

Next Day delivey of a kilo Argentinië ribeye! BBQ'ed on the side and flame grilled to perfection. Excellent place to get fine meat.

Top kwaliteit

Botermalse picanha, nog nooit zo'n perfect stuk vlees geproefd.

Nette levering en goed gekoeld

De doos was goed gekoeld en vleesmaal er goed uit.

Weer slecht!!!

Na een eerste bestelling waarvan toch een aantal zaken echt slecht waren, heb ik contact gehad met de klantenservice en die hebben zonder problemen àlles opnieuw gestuurd dus dat was supernetjes, daar ligt het niet aan, het ligt blijkbaar aan de slager waar zij zaken mee doen want het is weer gewoon slecht, 2de set spareribs die gestuurd is was net zo erg als de eerste na 2 uur op 120 graden vielen de botten er gewoon uit door het weinige vlees wat erop zat (heb het dus over st Louis style) net buikspek op de bbq gehad en was gewoon een kilo vet geen vetlaag om lekker knapperig te maken gewoon vet met hier en daar een laagje “vlees” denk dat ze toch maar eens met hun slager moeten gaan babbelen!!

Goedemiddag Theo, Dit is uiteraard ver van de bedoeling, een foutje kan gebeuren maar dit is erg vervelend. We gaan weer contact met je opnemen om te achterhalen hoe we dit niet alleen kunnen oplossen maar ook echt kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, The Meatlovers

Antennestraat 3

3903 LZ Veenendaal

+310318757930

Over The Meatlovers

De hoogste kwaliteit vlees vers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl