Filters

10

Top bedrijf

Mooie aanbiedingen en top vlees voor een betaalbare prijs zeker de aanbiedingen

  • Aanbevelen? Ja
5

veel geld voor weinig

6 persoons gourmetpakket besteld, best kostbaar, maar genoeg voor amper 3-4 personen. Kwaliteit was goed.

  • Aanbevelen? Nee
2

Beter koelen

Vlees kwam in een doos zonder koeling aan Met 30 graden. Met een bestelling van bijna €400 mag je wel wat koelblokken toevoegen. Er was al het een ander aan het ontdooien.

  • Aanbevelen? Nee
10

Weer netjes op tijd en compleet

Zeker niet de goedkoopste, maar kwaliteit is zeker ok. Wordt ook altijd netjes gekoeld geleverd. Soms gewoon handig om eens wat samen te stellen en te profiteren van de promo's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en heerlijk!

Heel snel geleverd en heerlijk vlees! Love it.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bevallen

Levering netjes op de afgesproken dag, tomahawk en iberico st. Louis ribs waren zeer smaakvol!

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend!

Prima shop, ruime keuze en prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
1

Duur en slechte kwaliteit

Slechts 1x hier besteld natuurlijk had ik gezien dat ze iets duurder waren dan ik gewend was maar ging ervan uit dat de prijs/kwaliteit verhouding in orde was. Helaas bleek dit niet het geval. Met name de spare ribs waren slecht, nauwelijks vlees en alleen maar bot. Ik bestel hier dus helemaal niets meer

  • Aanbevelen? Nee
9

perfect

Wad zeer goed en de bezorging is netjes en goed te volgen perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Spijtig dat het diepgevroren was had vers verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer goede kwaliteit vlees. Fijne levering waarbij de chauffeur uitgebreid contact met me hield over het tijdstip van levering. Zeker anel weer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
5

Produkten waren op bijna ontdooid

De produkten waren niet meer diepgevroren, doos was warm en vlees kon je al een deuk in duwen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Net geen 10(!)

Omdat er altijd ruimte voor verbetering is, net geen 10. Wat een heerlijk vlees en levering conform afspraak. Als ik dan iets moet noemen, is het enige dat er veel kaas uit de rollade liep. Er staat bij dat dit kan gebeuren dus handig om wat onder het rooster op de BBQ te leggen. Alleen vond ik het best veel wat eruit kwam. Misschien anders beleggen/rollen. Maar alles wat ik besteld had was heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede kwaliteit en snel geleverd

Altijd blij met bestellingen. Goede kwaliteit vlees, slim gevacumeerd en geen onnodig verpakkingsmateriaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering en snel.

Lekker stukje vlees

  • Aanbevelen? Ja
8

Bezorgtijd

Spullen werden om 1610 afgeleverd. We waren toevallig thuis. Graag echt leveren na 1700, liever nog na 1730.

  • Aanbevelen? Ja
10

Héérlijk mals.

Kalfsvlees héérlijk mals.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig vlees

Altijd netjes op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top vlees, super kwaliteit!

Of je nou Iberico spareribs besteld of Uruguayaanse ossenhaas of Australische cote de boeuf het is allemaal van super (goed) restaurant kwaliteit. Ik bereid als bbq’er liever dit vlees dan dat ik uit ga eten. De meeste restaurants leveren niet deze kwaliteit en weten vaak ook niet waar hun vlees vandaan komt, anders dan van de groothandel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste indruk is het halve werk!

En dat was een hele goede eerste indruk. Vlees is van topkwaliteit, de bezorging zorgvuldig en binnen het tijdsbestek. Eerste, maar zeker niet de laatste keer!

  • Aanbevelen? Ja
9

Pico bello

Goede comunicatie over de bestelling Alles tot in detail was super

  • Aanbevelen? Ja
10

Supervlees en Superservice

Altijd hoge kwaliteit en flexibele levering!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kwaliteit!

Netjes verpakt binnen, diep gevroren. Smaak ook top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en levering prima.

Ik had roze brioche gekregen maar niet besteld.. doet verder aan de smaak niet af..

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld

Bestelling gedaan en later xtra bestelling en alles bezorgd zonder kosten en heerlijk optijd en bevroren. Super kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Antennestraat 3

3903 LZ Veenendaal

+310318757930

[email protected]

Over The Meatlovers

De hoogste kwaliteit vlees vriesvers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.