Laden reviews...
Laden reviews...
891 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In de reviews komt regelmatig terug dat het vlees van hoge kwaliteit is en er veilig gekoeld geleverd wordt. Klantcontact wordt als vriendelijk en duidelijk ervaren. Snelle levertijden en betrouwbare verzending dragen bij aan een positieve ervaring. De prijs-kwaliteitverhouding wordt als goed tot uitstekend beoordeeld.
Gewoon goed, vlees was al even uit vriezer en met 30+ graden buiten voelde het wat zacht
Beveelt aan
24 June 2026
Eric
Hapert
Keurig netjes verpakt en verzonden
Beveelt aan
24 June 2026
Dave
Amersfoort
Bestelling stond klaar en het vlees was heerlijk
Beveelt aan
24 June 2026
Jeanette
VEENENDAAL
Bestelling altijd op tijd
Beveelt aan
24 June 2026
M
Den Haag
Mooie aanbiedingen en top vlees voor een betaalbare prijs zeker de aanbiedingen
Beveelt aan
23 June 2026
bertus
Rotterdam
Beste,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit én onze aanbiedingen. Daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
6 persoons gourmetpakket besteld, best kostbaar, maar genoeg voor amper 3-4 personen. Kwaliteit was goed.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ralf
Sittard
Beste,
Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat de kwaliteit goed was. Jammer dat de hoeveelheid niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerking mee en waarderen het dat je dit met ons laat weten.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Vlees kwam in een doos zonder koeling aan Met 30 graden. Met een bestelling van bijna €400 mag je wel wat koelblokken toevoegen. Er was al het een ander aan het ontdooien.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Bart
Den Bosch
Beste Bart,
Dit is absoluut niet de bedoeling en zeker niet wat je van ons mag verwachten.
We gaan direct contact me je opnemen om te achterhalen wat hier fout gegaan is en hoe we dit prettig voor je kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Zeker niet de goedkoopste, maar kwaliteit is zeker ok. Wordt ook altijd netjes gekoeld geleverd. Soms gewoon handig om eens wat samen te stellen en te profiteren van de promo's.
Beveelt aan
23 June 2026
Steffen
Hamme
Hoi Steffen,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze kwaliteit.
Hopelijk tot snel!
Groetjes,
The Meatlovers
Heel snel geleverd en heerlijk vlees! Love it.
Beveelt aan
23 June 2026
Lou
HIL
Hoi Lou,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Levering netjes op de afgesproken dag, tomahawk en iberico st. Louis ribs waren zeer smaakvol!
Beveelt aan
23 June 2026
Cindy
Zoetermeer
Beste Cindy,
Wat leuk om te horen dat de levering netjes volgens afspraak is verlopen! Geweldig dat zowel de tomahawk als de Iberico St. Louis ribs zo goed in de smaak vielen. Daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Prima shop, ruime keuze en prima kwaliteit.
Beveelt aan
23 June 2026
Marcel
mestreech
Beste Marcel,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons ruime assortiment en de kwaliteit. Daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Slechts 1x hier besteld natuurlijk had ik gezien dat ze iets duurder waren dan ik gewend was maar ging ervan uit dat de prijs/kwaliteit verhouding in orde was. Helaas bleek dit niet het geval. Met name de spare ribs waren slecht, nauwelijks vlees en alleen maar bot. Ik bestel hier dus helemaal niets meer
Beveelt niet aan
22 June 2026
Karen
Loosdrecht
Beste Karen,
Bedankt voor je eerlijke feedback. Jammer om te lezen dat de spare ribs niet aan je verwachtingen voldeden. We zijn inmiddels met je in contact om dit samen op te lossen en waarderen het dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Feedback als deze helpt ons om scherp te blijven.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Wad zeer goed en de bezorging is netjes en goed te volgen perfect
Beveelt aan
22 June 2026
jpf
Rijssen
Beste,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat de bezorging netjes verliep en goed te volgen was. Daar worden we blij van!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Spijtig dat het diepgevroren was had vers verwacht.
Beveelt aan
22 June 2026
Annie
Appels
Beste Annie,
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat dit niet aan je verwachting voldeed. Wij versturen al onze producten vriesvers, zodat de kwaliteit optimaal behouden blijft. Gelukkig lenen onze producten zich perfect om langzaam te ontdooien, te portioneren en eventueel opnieuw in te vriezen.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Zeer goede kwaliteit vlees. Fijne levering waarbij de chauffeur uitgebreid contact met me hield over het tijdstip van levering. Zeker anel weer bestellen
Beveelt aan
22 June 2026
michel
Waddinxveen
Beste Michel,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat zowel de kwaliteit van het vlees als de levering naar wens waren. Mooi dat de chauffeur je goed op de hoogte hield. We zien je graag snel weer terug!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
De produkten waren niet meer diepgevroren, doos was warm en vlees kon je al een deuk in duwen.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Patrick
Gooik
Beste Patrick,
Enorm bedankt voor je review!
Wat jij omschrijft zou absoluut niet mogen gebeuren, we gaan dan ook direct contact met je opnemen om te achterhalen wat hier gebeurt is en hoe we dit met je kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Omdat er altijd ruimte voor verbetering is, net geen 10. Wat een heerlijk vlees en levering conform afspraak. Als ik dan iets moet noemen, is het enige dat er veel kaas uit de rollade liep. Er staat bij dat dit kan gebeuren dus handig om wat onder het rooster op de BBQ te leggen. Alleen vond ik het best veel wat eruit kwam. Misschien anders beleggen/rollen. Maar alles wat ik besteld had was heerlijk!
Beveelt aan
21 June 2026
Mike
Rosmalen
Beste Mike,
Bedankt voor je mooie review en ook voor de waardevolle feedback! Fijn om te horen dat alles heerlijk smaakte en de levering volgens afspraak verliep. We nemen je opmerking over de rollade zeker mee, want er is altijd ruimte voor verbetering.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Altijd blij met bestellingen. Goede kwaliteit vlees, slim gevacumeerd en geen onnodig verpakkingsmateriaal.
Beveelt aan
20 June 2026
Rinske
Naarden
Beste Rinske,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je altijd blij bent met je bestellingen en onze kwaliteit en verpakking waardeert. Daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Lekker stukje vlees
Beveelt aan
20 June 2026
Paul
Nijmegen
Beste Paul,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van een lekker stukje vlees. Graag tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Spullen werden om 1610 afgeleverd. We waren toevallig thuis. Graag echt leveren na 1700, liever nog na 1730.
Beveelt aan
20 June 2026
Kees
Huizen
Beste Kees,
Bedankt voor je review en feedback. We begrijpen je voorkeur voor een levering later op de dag en nemen dit zeker mee. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen.
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Kalfsvlees héérlijk mals.
Beveelt aan
19 June 2026
Debby
Den Haag
Beste Debby,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat het kalfsvlees heerlijk mals was. Geniet ervan en graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Altijd netjes op tijd
Beveelt aan
18 June 2026
Kees
Nieuwkoop
Hi Kees,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Of je nou Iberico spareribs besteld of Uruguayaanse ossenhaas of Australische cote de boeuf het is allemaal van super (goed) restaurant kwaliteit. Ik bereid als bbq’er liever dit vlees dan dat ik uit ga eten. De meeste restaurants leveren niet deze kwaliteit en weten vaak ook niet waar hun vlees vandaan komt, anders dan van de groothandel.
Beveelt aan
17 June 2026
Peter
Heesch
Hi Peter,
Bedankt voor je mooie woorden!
Geweldig om te horen dat onze kwaliteit zo gewaardeerd wordt. We besteden veel aandacht aan de herkomst en selectie van ons vlees, dus het is mooi om te lezen dat dat ook terug te proeven is. Veel plezier met de barbecue en graag tot een volgende bestelling!
Groetjes,
The Meatlovers
En dat was een hele goede eerste indruk. Vlees is van topkwaliteit, de bezorging zorgvuldig en binnen het tijdsbestek. Eerste, maar zeker niet de laatste keer!
Beveelt aan
17 June 2026
Mirjam
Zuidplas
Hi Mirjan,
Bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen je snel weer te mogen voorzien van ons kwaliteitsvlees.
Groetjes,
The Meatlovers
Goede comunicatie over de bestelling Alles tot in detail was super
Beveelt aan
17 June 2026
Frans
Lier
Hi Frans,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
De hoogste kwaliteit vlees vriesvers en gekoeld aan de deur.
Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops_aangepast