prima vlees, keurig verpakt en bezorgd. Gewoon klasse

Als particulier en maar met z, n tweetjes bestel ik regelmatig vlees bij Meatlovers. ECHT vlees zonder poespas. Kinderen en kleinkinderen genieten volop van bv de verschillende soorten hamburgers. Met smaak en zonder dat kartongevoel vanuit de supermarkt.. Kortom je bent iets meer kwijt maar dan heb je wel wat.

Uitstekend verzorgd!

In één woord: uitstekend! Bestelling, updates, levering, verpakking, alles was perfect!

Geweeldog vlees en goede bezorging

Hey vlees was boven verwachting en de bezorging was zoals gecommuniceerd.

Ebericorack

Top, lekker stukje vlees. Complimenten van onze vrienden!!

mooi mager en smakelijk

goede bestellingspagina, snelle service en uitstekende levering

De order die ik besteld heb is van prima kwaliteit!;

Super lekker vlees

Aanrader

Super lamskotteleten

Lamskotteleten heerlijk op de bbq super mals een aanrader

Makkelijk bestellen, snel reactie bij een vraag, snel en koel geleverd. Uitstekend verpakt En... lekker vlees!

Heerlijk, je proeft het

Was erg lekker, je proeft het verschil met de winkel, minpuntje vond ik de stukjes bot in de worstjes.

Ha Tim, Goed om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Zou je met ons contact willen opnemen over de worst, wat je omschrijft is niet de bedoeling en dat lossen we graag met je op! Met vriendelijke groet, Tommy

De Iberico rack was veel te dik. Er zaten maarc4 botten in 950 gram vlees.

Zo is het moeilijk om er 6 gelijke stukken te krijgen. De smaak is natuurlijk heel goed.

Hi Tonny, Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad hierover. Bedankt voor je feedback, we hebben het product aangepast inmiddels! Fijn dat we het met je mochten oplossen! Met vriendelijke groet, Tommy

Prijs/kwaliteit toch enigszins minder helaas

Mijn eerste bestelling; picanha, bavette en flat iron. De bavette kan ik enkel complimenten aan geven (maar dat mag ook wel voor die prijs!), de picanha daarin tegen viel toch wel tegen, heb wel betere gehad en voor een betere prijs. Hij was naar onze menig niet soepel mals, ook de vetlaag bleef vliesachtig. De flats liggen in de vriezer, maar heb daar zeker vertrouwen in. Gr. Sacha

Uitstekende kwaliteit

Al verschillende malen besteld en kwaliteit blijft uitstekend.

Ha Bert, Super om te lezen dat het goed in de smaak gevallen is! Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Tommy

Heel goed vlees, mooi verpakt kan zo de vriezer in.

Het vlees wordt op de afgesproken datum gekoeld in een goede verpakking geleverd. Het isfijn dat het meeste vlees vacuüm verpakt is, kan direct worden opgeruimd. Het vlees is lekker ( ligt ook aan de kok) en mals. Leuke recepten op de site, handig met bbq. Ik raad vrienden en kennissen de Meatlovers aan.

Hi Erna, Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor de onwijs lovende worden en de reclame die je voor ons maakt, super fijn! Tot snel weer. ;) Met vriendelijke groet, Tommy

Keurige verpakking en vlgs afspraak geleverd

1 st vlees al verwerkt en dat was heerlijk.

Ha Mario, Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Tommy

Levering naar behoren, goede kwaliteit

Aantal mooie stukken vlees besteld welke binnen het afgelopen tijdsslot netjes werden bezorgd. goed vacuum aangeleverd waardoor een aantal stukken direct de vriezer in konden.

Ha Roy, Super om te lezen dat je zo enthousiast bent en dat je zo tevreden bent met je bestelling! We hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Tommy

Premium vlees, gekoeld verpakt.

Ha Yvan, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Tommy

Uitstekend vlees

Ha Willem, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Tommy

Geweldige kwaliteit

De bestelde producten waren van sublieme kwaliteit Werden door de vervoerder op de exact voorspelde tijd aangeleverd. En op een temperatuur van 6 graden Verpakking goed en voorzien van een “bevroren”element. We bestellen snel weer voor onze Big Green EGG. Bedankt Ben en Leone

Hi Ben en Leone, Super om te lezen dat het goed bevallen is! Bedankt voor de mooie en leuke review, tot snel weer. ;) Met vriendelijke groet, Tommy

Heerlijke burgers

Het vlees was erg lekker! Lekkere dikke Angus Burgers. Prima brioche broodjes erbij ook! De levering was perfect.

Ha Frans, Super, fijn dat je er zo van genoten hebt. We hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Tommy

Was echt perfect

Perfecte service en super gemakkelijk . Echt fan en zeker niet de laatste keer !!!

Ha Dimitri, Fijn om te lezen dat je enthousiast bent! Tot snel weer. ;) Met vriendelijke groet, Tommy

Lekkere hamburgers en goed verpakt.

De kwaliteit van Meatlovers is goed. Ze versturen en verpakken het ook perfect.

Ha Pauline, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Tommy

Handig

Belgis vlees Supermals en Spaanse ribben thuis geleverd. Heb direct opnieuw besteld.

Ha Lea, Fijn om te horen dat het zo in de smaakgevallen. Met vriendelijke groet, The Meatlovers

Lekker vlees

Hi Frans, Fijn om te horen dat het goed in de smaak valt. ;) Hopelijk tot snel weer. Met vriendelijke groet, Tommy

Altijd goed

Ik bestel al 2 jaar bij ze, goede kwaliteit vlees!. Word altijd optijd bezorgd. Kortom aan te bevelen

Hi Joop, Wow, 2 jaar! Dat is nou nog eens een echt Meatlover! Super om te lezen dat je zo enthousiast bent over de producten! We zien je hoogstwaarschijnlijk snel weer. ;) Met vriendelijke groet, Tommy

Over The Meat Lovers

De hoogste kwaliteit vlees vers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl