Mooie aanbiedingen en top vlees voor een betaalbare prijs zeker de aanbiedingen
Beste, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit én onze aanbiedingen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
6 persoons gourmetpakket besteld, best kostbaar, maar genoeg voor amper 3-4 personen. Kwaliteit was goed.
Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat de kwaliteit goed was. Jammer dat de hoeveelheid niet aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerking mee en waarderen het dat je dit met ons laat weten. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Vlees kwam in een doos zonder koeling aan Met 30 graden. Met een bestelling van bijna €400 mag je wel wat koelblokken toevoegen. Er was al het een ander aan het ontdooien.
Beste Bart, Dit is absoluut niet de bedoeling en zeker niet wat je van ons mag verwachten. We gaan direct contact me je opnemen om te achterhalen wat hier fout gegaan is en hoe we dit prettig voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Zeker niet de goedkoopste, maar kwaliteit is zeker ok. Wordt ook altijd netjes gekoeld geleverd. Soms gewoon handig om eens wat samen te stellen en te profiteren van de promo's.
Hoi Steffen, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze kwaliteit. Hopelijk tot snel! Groetjes, The Meatlovers
Heel snel geleverd en heerlijk vlees! Love it.
Hoi Lou, Bedankt voor je review! Groetjes, The Meatlovers
Levering netjes op de afgesproken dag, tomahawk en iberico st. Louis ribs waren zeer smaakvol!
Beste Cindy, Wat leuk om te horen dat de levering netjes volgens afspraak is verlopen! Geweldig dat zowel de tomahawk als de Iberico St. Louis ribs zo goed in de smaak vielen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Prima shop, ruime keuze en prima kwaliteit.
Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons ruime assortiment en de kwaliteit. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Slechts 1x hier besteld natuurlijk had ik gezien dat ze iets duurder waren dan ik gewend was maar ging ervan uit dat de prijs/kwaliteit verhouding in orde was. Helaas bleek dit niet het geval. Met name de spare ribs waren slecht, nauwelijks vlees en alleen maar bot. Ik bestel hier dus helemaal niets meer
Beste Karen, Bedankt voor je eerlijke feedback. Jammer om te lezen dat de spare ribs niet aan je verwachtingen voldeden. We zijn inmiddels met je in contact om dit samen op te lossen en waarderen het dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Feedback als deze helpt ons om scherp te blijven. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Wad zeer goed en de bezorging is netjes en goed te volgen perfect
Beste, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat de bezorging netjes verliep en goed te volgen was. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Spijtig dat het diepgevroren was had vers verwacht.
Beste Annie, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat dit niet aan je verwachting voldeed. Wij versturen al onze producten vriesvers, zodat de kwaliteit optimaal behouden blijft. Gelukkig lenen onze producten zich perfect om langzaam te ontdooien, te portioneren en eventueel opnieuw in te vriezen. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Zeer goede kwaliteit vlees. Fijne levering waarbij de chauffeur uitgebreid contact met me hield over het tijdstip van levering. Zeker anel weer bestellen
Beste Michel, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat zowel de kwaliteit van het vlees als de levering naar wens waren. Mooi dat de chauffeur je goed op de hoogte hield. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
De produkten waren niet meer diepgevroren, doos was warm en vlees kon je al een deuk in duwen.
Beste Patrick, Enorm bedankt voor je review! Wat jij omschrijft zou absoluut niet mogen gebeuren, we gaan dan ook direct contact met je opnemen om te achterhalen wat hier gebeurt is en hoe we dit met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Omdat er altijd ruimte voor verbetering is, net geen 10. Wat een heerlijk vlees en levering conform afspraak. Als ik dan iets moet noemen, is het enige dat er veel kaas uit de rollade liep. Er staat bij dat dit kan gebeuren dus handig om wat onder het rooster op de BBQ te leggen. Alleen vond ik het best veel wat eruit kwam. Misschien anders beleggen/rollen. Maar alles wat ik besteld had was heerlijk!
Beste Mike, Bedankt voor je mooie review en ook voor de waardevolle feedback! Fijn om te horen dat alles heerlijk smaakte en de levering volgens afspraak verliep. We nemen je opmerking over de rollade zeker mee, want er is altijd ruimte voor verbetering. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Altijd blij met bestellingen. Goede kwaliteit vlees, slim gevacumeerd en geen onnodig verpakkingsmateriaal.
Beste Rinske, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je altijd blij bent met je bestellingen en onze kwaliteit en verpakking waardeert. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Lekker stukje vlees
Beste Paul, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van een lekker stukje vlees. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Spullen werden om 1610 afgeleverd. We waren toevallig thuis. Graag echt leveren na 1700, liever nog na 1730.
Beste Kees, Bedankt voor je review en feedback. We begrijpen je voorkeur voor een levering later op de dag en nemen dit zeker mee. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Kalfsvlees héérlijk mals.
Beste Debby, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat het kalfsvlees heerlijk mals was. Geniet ervan en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team The Meatlovers
Altijd netjes op tijd
Hi Kees, Bedankt voor je review! Groetjes, The Meatlovers
Of je nou Iberico spareribs besteld of Uruguayaanse ossenhaas of Australische cote de boeuf het is allemaal van super (goed) restaurant kwaliteit. Ik bereid als bbq’er liever dit vlees dan dat ik uit ga eten. De meeste restaurants leveren niet deze kwaliteit en weten vaak ook niet waar hun vlees vandaan komt, anders dan van de groothandel.
Hi Peter, Bedankt voor je mooie woorden! Geweldig om te horen dat onze kwaliteit zo gewaardeerd wordt. We besteden veel aandacht aan de herkomst en selectie van ons vlees, dus het is mooi om te lezen dat dat ook terug te proeven is. Veel plezier met de barbecue en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, The Meatlovers
En dat was een hele goede eerste indruk. Vlees is van topkwaliteit, de bezorging zorgvuldig en binnen het tijdsbestek. Eerste, maar zeker niet de laatste keer!
Hi Mirjan, Bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen je snel weer te mogen voorzien van ons kwaliteitsvlees. Groetjes, The Meatlovers
Goede comunicatie over de bestelling Alles tot in detail was super
Hi Frans, Bedankt voor je review! Groetjes, The Meatlovers
Altijd hoge kwaliteit en flexibele levering!!
Hi Maarten, Bedankt voor je review! Groetjes, The Meatlovers
Netjes verpakt binnen, diep gevroren. Smaak ook top!
Hi Gert-Jan, Bedankt voor je positieve review! Groetjes, The Meatlovers
Ik had roze brioche gekregen maar niet besteld.. doet verder aan de smaak niet af..
Hi Inge, Bedankt voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Beter een product extra dan een missend artikel, haha. We zullen onze orderpickers hierop aanscherpen. Groetjes, The Meatlovers
Bestelling gedaan en later xtra bestelling en alles bezorgd zonder kosten en heerlijk optijd en bevroren. Super kwaliteit
Hoi Eddie, Bedankt voor je review! Groetjes, The Meatlovers
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
De hoogste kwaliteit vlees vriesvers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.