Netjes verpakt en op tijd geleverd
Hallo Gert, Bedankt voor je review. Wat een mooie woorden! Heb je ook genoten van de producten. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
uitstekende service en kwaliteit
Hallo Walter, Bedankt voor je review. Wat een mooie complimenten! Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Zie bovenstaande commentaar. Uitstekend vlees, de prijs méér dan waard!
Hallo! Bedankt voor je review. Het serveren van een malse biefstuk heeft ook te maken met degene die het bereidt. Good job! Dat het vlees van uitstekende kwaliteit is zal daar ook zeker in helpen. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Superleuk assortiment, de cote du boeuf was geweldig, maar de iberico rack overtrof alle verwachtingen, hulde!
Hallo Rick, Bedankt voor je review. Onze côte de boeuf is zeker een aanrader! Iberico is ook zeker een goede keuze geweest. Het is niet voor niks de Wagyu onder het varkensvlees. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Het was onze eerste ervaring en dus ook bestelling bij Meatlovers. Het werd keurig op tijd geleverd in dozen met koeling. Maar het belangrijkste: we hebben heerlijk gegeten! Malse biefstukjes en lekkere hamburgers op de bbq. Voor herhaling vatbaar!
Hallo Anne-Marie, Bedankt voor je mooie review. Wat goed dat je genoten hebt van je bestelling! We hopen je snel weer terug te zien op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Giede website met duidelijke omschrijving. Afleverdatum kan ik kiezen. Geleverd zoals afgesproken en juiste vleeswaren. Ga weer bestellen!
Hallo Louis, Bedankt voor je mooie review. We hopen je snel weer terug te zien op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Eerste bestelling gedaan. En dat bevalt me echt heel goed. Vlees smaakt erg lekker. Verre van de supermarkt vlees kwaliteit gelukkig. Mij gaan ze hier vaker tegenkomen.
Hallo Dennis, Bedankt voor je review. Wat goed dat je genoten hebt van je bestelling. Het is inderdaad weer wennen om naar de supermarkt te gaan :). Tot snel in de shop! Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Als je zelf weet dat het goed is hoef je dit soort mails niet rond te sturen, ik zal bij jullie blijven bestellen maar hoef deze mails. Iet meer te ontvangen.
Hallo Jan, Bedankt voor je eerlijke review. Wij staan zeker achter de kwaliteit van onze producten en het is helemaal mooi om te zien dat onze klanten die mening delen. Hopelijk zien we je snel weer op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Wagyu burgers besteld, waren zout en niet erg vet. Smaakten ok maar niet bijzonder helaas. Bezorging en verpakking waren wel supergoed.
Hallo Tim, Bedankt voor je terugkoppeling. Wat balen dat de burgers niet naar wens waren. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Wij nemen dan deze klacht verder in behandeling en komen met een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
1 verpakking was niet goed gesloten (zat een gat in) waardoor ik de helft van t stuk (picanha) heb kunnen weggooien.
Hallo Ruud, Bedankt voor de review! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Bij vragen, opmerkingen en/of klachten kunnen wij dat het beste adviseren. Wij komen altijd met een passende oplossing. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Meermaals al een bestelling gedaan. Elke keer perfect verpakt, goed gesneden, en vlees goed in plastic geseald. In een gekoelde doos in de zomer. Laatste keer binnen 24 uur in huis na de bestelling geplaatst te hebben. Perfecte smaak ervaring, goede site waar ook de braad tijden worden weergeven. Voor elke vlees liefhebber een echte aanrader.
Het vlees is geweldig en de service ook.
Goede website, geweldige producten, snelle en perfecte bezorging.
Snel geregeld, mooi geprijsd en snel geleverd. Top. Aanrader en kom zeker weer terug
Het is goed Ik zouw wel meer mix in het pakketjes of dat ik zelf een pakketje in elkaar kunnen zetten naar mijn keuze.
3 type steak besteld. Alle drie goed vers en tijdig verzonden met goede koelelementen! Vlees was hierbij zeer goed! Zeker een aanrader! Ga hier vaker bestellen ;)
Alles netjes verpakt en op de uitgekozen dag geleverd, vlees geweldige smaak. Zal zeker nog eens bestellen!
Vlees is van topkwaliteit. Levering volgens afspraak.
De burgers waren super, we hebben de op de bbq gebakken. Gaan we vaker bestellen.
In één woord, excellent.
Hallo Ronald, Bedankt voor je fijne review. Wij hopen je snel weer terug te zien op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Besteld, de volgende dag geleverd en een super fijn stukje vlees
Hallo El, Bedankt voor je review. Wat fijn dat de picanha goed gesmaakt heeft. Wij hopen je snel weer terug te zien op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Op tijd geleverd en heerlijke producten
Hallo Joop, Wat een mooi compliment. We doen ons best om altijd de beste producten leveren. Hopelijk zien wij je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, The Meatlovers.
Kwaliteit vlees en service is uitstekend!
Hallo John, Bedankt voor je review! Dit soort complimenten zorgen alleen maar voor nog meer motivatie om de beste service vol te houden. Hopelijk zien wij je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Heerlijk vlees en voldoet aan de verwachtingen en de foto’s zijn zeker representatief. Nu al meerdere keren besteld en altijd naar tevredenheid.
Hallo Hugo, We zijn blij om te horen dat alles iedere keer naar wens is, daar doen we ons best voor. Dank je wel! We zien je graag snel terug op onze website. Met vriendelijke groet, The Meatlovers.
Goede kwaliteit, snelle levering!
Hallo Niels, Bedankt voor je review! We doen ons best om de beste levering te garanderen, dus jou enthousiaste terugkoppeling doet ons goed. We zien je graag terug op de website. Met vriendelijke groet, The Meatlovers.
3 Antennestraat
Veenendaal 3903 LZ
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.